Nissan používá k testování vozů extrémní metody

vloženo

Zpěvačka Mariah Carey to možná neví, ale hraje zásadní roli při vývoji každého crossoveru Nissan. Stejně jako medvěd hnědý a sbírka kelímků a lahví z celého světa.

Nissan používá k testování vozů extrémní metody Nissan používá k testování vozů extrémní metody

Je to poprvé, co lídr na trhu crossoverů, společnost Nissan, odhaluje extrémní metody, jež využívá k testování svých nových vozů, včetně modelů X-Trail, Juke a rekordy lámajícího vozu Qashqai.


Důkladné technické metody usilují o napodobení reálného života a občas nešetrného používání, kterému jsou vozidla v každodenních situacích vystavena. Je to proto, aby zákazníci mohli důvěřovat prvotřídní kvalitě zpracování a odolnosti a tomu, že Nissan bere v úvahu potřeby zákazníků a tržní trendy.

Od vytvoření prvního crossoveru v roce 2007 provedl Nissan více než 150 000 testů napříč celou řadou crossoverů. Patří k nim:
  • Použití speciálních robotů pro otevírání a zavírání oken nejméně 30000krát pro každý model, při současném použití speciálního vulkanického prachu dovezeného zJaponska pro testování odolnosti vůči poškrábání a zajištění spolehlivého fungování mechanismu elektrického ovládání oken.
  • Používání pravých a levých směrových ukazatelů 2,25milionkrát pro každý model.
  • Spuštění stěračů čelního skla po dobu 480 hodin při různých rychlostech a nastaveních a při různých simulovaných povětrnostních podmínkách.
  • Přehrávání na audiosystému s vysokou hlasitostí po dobu 1200 dnů (tj. 1728000 minut) s použitím speciálně zvolených hudebních skladeb postihujících co nejširší rozsah frekvencí a rytmu. Chybět nesmí vysoké tóny Mariah Carey ani dunivé basy německé house music.
  • Spouštění závaží na skleněnou střechu, aby se ověřilo, že unese medvěda hnědého šplhajícího na automobil.
  • Použití nejrůznějších kelímků, lahví a nádob pro kontrolu praktičnosti držáků nápojů a úložných prostor ve dveřích.


Oddanost dokonalosti dosahuje takové míry, že se technici dokonce rozhodli přepracovat kapsu zadních dveří vozu Qashqai, když se ukázalo, že nová láhev oblíbené značky japonského zeleného čaje se do ní nevejde bez mírného promáčknutí. Než aby společnost riskovala nespokojenost zákazníka, raději změnila provedení kapsy, i když to stálo přes 50 000 eur.

Stejní technici a jejich chytří robotičtí pomocníci rovněž otevřeli kapoty crossoverů dohromady více než 48 000krát a dveře dokonce 1,2milionkrát. Může se to zdát přemrštěné, ale tyto počty musí překročit očekávané používání těchto dílů zákazníky po dobu životnosti vozu.



Crossovery Nissan stanovily také nové standardy z hlediska designu interiéru. Přes dvacet variant sedadla řidiče bylo více než 300krát vyhodnocováno a testováno, jestli jsou dost pohodlné. Testovalo se i obložení interiéru, jak odolá záludnému každodennímu znečištění, například čokoládou a olejem, rtěnkou, gelem na vlasy a kávou.

David Moss, senior viceprezident evropského návrhářského ústředí společnosti Nissan, k tomu říká: „Vytvořili jsme taková zařízení a používáme takové přístroje, že můžeme vypadat jako blázniví vynálezci. Ale všechno slouží k tomu, abychom měli jistotu, že řada crossoverů Nissan byla důkladně prověřena a že bude splňovat potřeby našich zákazníků. A rozhodně v tom budeme pokračovat i nadále."



Je to strategie, která bezpochyby funguje. V loňském roce přesáhl prodej crossoverů značky Nissan v Evropě 400 000 vozů, což představuje podíl 14,7% na trhu crossoverů. Dále to podtrhuje vedoucí pozici společnosti Nissan v tomto segmentu a prokazuje to, že jedinečný styl, vynikající účinnost a vyspělé technologie, které crossovery Nissan nabízejí, jsou přesně tím, co dnešní evropští zákazníci hledají.

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody Fotografie k článku Nissan používá k testování vozů extrémní metody

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Suzuki Ingis 1.2 DualJet 4x4 Hybrid - prcek, co se nezdá

Test: Suzuki Ingis 1.2 DualJet 4x4 Hybrid - prcek, co se nezdá

Suzuk Ignis nemá kromě Fiatu Panda přímého soupeře. Konkurenci totiž převyšuje možností pohonu všech kol, což je prvek u ultra kompaktních aut nevídaný. O to víc nás zajímalo, jak jezdí inovované provedení vybavené..

BMW 4 Cabrio stojí 1,3 milionu, ve verzi M440i xDrive o půl milionu více

BMW 4 Cabrio stojí 1,3 milionu, ve verzi M440i xDrive o půl milionu více

Nová generace otevřeného modelu BMW střední třídy, nyní s plátěnou střechou startuje na ceně 1 319 500 Kč. Za tuto..

Volkswagen Touareg eHybrid a Touareg R v prodeji, dva miliony nestačí ani na jeden

Volkswagen Touareg eHybrid a Touareg R v prodeji, dva miliony nestačí ani na jeden

Volkswagen pokračuje v hybridní ofenzivě a ve fázi předprodeje začíná svým zákazníkům nabízet dvě nové verze modelu..

Test ojetiny: Honda Accord – pověst láká, vysoký nájezd ne

Test ojetiny: Honda Accord – pověst láká, vysoký nájezd ne

Honda Accord sedmé generace dodnes zaujme designem, láká ale i skvělou pověstí. Drtivá většina ojetin má ale opravdu..

Hyundai i20 N - hodně ostrý hatchback je tady, má 230 koní a samosvor

Hyundai i20 N - hodně ostrý hatchback je tady, má 230 koní a samosvor

Zcela nový model i20 N bude uveden na evropské trhy na jaře 2021. Novinka umí stovku za 6,7 sekundy a letí až 230 km/h...