Na nový Renault Mégane GrandCoupé stačí půl milionu

Přesně 460 000 Kč stačí na základní verzi modelu Mégane GrandCoupé. Získáte tím vůz ve výbavě ZEN poháněný benzínovou třináctistovkou TCe o výkonu 103 kW, která je spojená s šestirychlostním manuálem. Pokud přihodíte 26 tisíc korun, můžete mít diesel 1.5 dCi s výkonem 115 koní, který se chlubí průměrnou spotřebou 4,6 l/100 km.

Automatická převodovka je dostupná až od druhé výbavy INTENS, přičemž za ni vždy oproti manuálu připlatíte 52 tisíc korun.


  • Interiér je modernizován 10,2palcovým přístrojovým štítem a 9,3palcovou obrazovkou multimediálního systému Renault EASY LINK.
  • Je vybaven nejnovějšími technologiemi, novými asistenty řízení pro klidnější jízdu a účinným zážehovým motorem 1,0 TCe (k dispozici později).
  • Nový Renault MÉGANE GrandCoupé je součástí obnovy rodiny MEGANE. V Turecku, kde se vyrábí, zaznamenal skutečný úspěch a od začátku roku 2021 se bude prodávat v téměř třiceti zemích.

Mégane GrandCoupé vysoce oceňují zákazníci, kteří hledají elegantní sedan v segmentu C. Od jeho uvedení na trh v roce 2016 se ho prodalo 200 000 kusů. Prodává se v bezmála třiceti zemích, což přispívá k rozvoji značky Renault na mezinárodní úrovni. Nový Mégane GrandCoupé má propracovanější design a je vybaven nejnovějšími technologiemi pro co největší bezpečnost a pohodlí během jízdy.  Prosazuje svůj styl a zvyšuje svoji atraktivitu pro náročné zákazníky.

Elegantnější a propracovanější design

Součástí nového Mégane GrandCoupé jsou 100% LED světlomety LED Pure Vision, které zajišťují dokonalé osvětlení vozovky, přičemž disponují typickým světelným podpisem Renault ve tvaru písmene C.

Vpředu se nachází nový nárazník a nová maska chladiče s chromovanými prvky. Pro lepší aerodynamiku jsou nově v přední části podběhů kol vzduchové deflektory. Po stranách je Nový Mégane GrandCoupé vylepšen novým designem blatníků a podsvícenými klikami dveří.

ceník renault megane grandcoupe

Nový Mégane GrandCoupé je k dispozici v sedmi barvách exteriéru, včetně nového laku Šedá Highland. K dispozici jsou také nová kola od 16 do 18 palců.

Ergonomický, modernizovaný a pohodlný interiér

Nový Mégane GrandCoupé je vybaven digitálním přístrojovým štítem o úhlopříčce až 10,2 palce. Jeho součástí je možnost replikace navigace, která velmi intuitivním způsobem personalizuje zážitek z jízdy.

Dále je v palubní desce zabudována (v závislosti na úrovni výbavy) nová 9,3palcová multimediální obrazovka. Prostřednictvím svého nového multimediálního systému připojeného k Renault EASY LINK nabízí všechny funkce navigace a infotainmentu a také nastavení MULTI-SENSE. Pro větší ergonomii jsou ovládací prvky asistentů řízení seskupeny na volantu a ovládací prvky na středové konzoli jsou přístupnější

Nový Mégane GrandCoupé je dále vybaven bezrámečkovým elektrochromatickým vnitřním zpětným zrcátkem a chromovanými prvky na ovládacích prvcích klimatizace. Interiér je doladěn novým čalouněním. Elektricky nastavitelné sedadlo (k dispozici volitelně) nyní umožňuje řidiči zaujmout pohodlnější polohu při řízení.

Personalizovaný zážitek z jízdy

Multimediální systém Renault EASY LINK, který těží z nového, plynulejšího a intuitivnějšího rozhraní, lze používat jako chytrý telefon a integruje rozpoznávání hlasu, telefonování s kompatibilitou Android Auto a Apple CarPlay, jakož i navigaci s vyhledáváním adres Google, cen paliva a dopravních informací v reálném čase. Prostřednictvím nabídky Renault EASY CONNECT umožňuje aplikace pro chytré telefony MY Renault nové využití propojené mobility uvnitř i vně vozidla: interakci na dálku, lokalizaci vozidla, navigaci od dveří ke dveřím atd.

Technologie Renault MULTI-SENSE, se svými čtyřmi jízdními režimy (Eco, Comfort, Sport a MySense – v závislosti na motoru), se stále vyvíjí, aby byl zážitek z jízdy ještě více pohlcující. Mezi nové funkce patří vylepšená ergonomie pro větší intuitivnost a zjednodušené nastavení, nové barvy ambientního osvětlení a aplikace R-Sound pro zvuk motoru.

Přístrojový štít (7 a 10,2 palce) nabízí přizpůsobitelný displej, který lze přizpůsobit pomocí widgetů, jako je spotřeba paliva v režimu Eco a výkon v režimu Sport.

Noví pomocníci při řízení pro větší bezpečnost

Nový Mégane GrandCoupé obsahuje nové pomůcky při řízení, díky nimž je řízení bezpečnější a příjemnější:

  • Adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go udržuje při určité rychlosti stálý odstup za vozidlem jedoucím vpředu a reguluje zrychlení a brzdění vozidla.
  • Systém aktivního nouzového brzdění je vylepšen o detekci chodců. Maximalizuje bezpečnost tím, že řidiče upozorní na nebezpečnou situaci a pokud ten nezareaguje, může samovolně zabrzdit.
  • Systém Rear Traffic Alert - upozornění před přijíždějícími vozidly při couvání - rozpozná blížící se překážku a upozorní řidiče při couvání.

Dále byla pro větší pohodlí ve městě vylepšena funkce parkovací brzdy Auto-Hold, která umožňuje řidiči zůstat stát s uvolněnou brzdou. Nový Mégane GrandCoupé i nadále obsahuje pomůcky, které zajišťují bezpečnější a pohodlnější jízdu, jako je varování před opuštěním jízdního pruhu, systém sledování únavy řidiče a systém sledování mrtvého úhlu.

Řada motorizací vylepšených o 1.0 TCe

Nový Mégane GrandCoupé nabízí širikou škálu motorů, přizpůsobených mnoha různým způsobům využití ze strany zákazníků a kompatibilních s novými předpisy stanovenými normou Euro 6D FULL:

  • Z benzinových motorizací je zde zcela nový motor s přímým vstřikováním 1,0 TCe ve verzi s výkonem 114 k (s manuální převodovkou) optimalizovaný pro snížení spotřeby paliva a emisí CO2 (k dispozici později).

Motor 1.3 TCe, který je vybaven filtrem pevných částic, je i nadále k dispozici ve verzi s výkonem 140 k (s šestistupňovou manuální převodovkou a sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC.

  • Naftový motor 1,5 Blue dCi bude k dispozici ve verzi s výkonem 115 k (se šestistupňovou manuální převodovkou a sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC).

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Nový Ford Mustang v prodeji. Základ za 1,6 milionu korun má osmiválec
Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Honda ZR-V je miliónové SUV s výborným hybridem a neuvěřitelnou spotřebnou Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou Test: Kia Stonic 1.2 DPI - moc nejede, ale nic lepšího neseženete

Tipy z autobazarů

Mercedes-Benz Třídy E

Rok výroby 2017

547 000 Kč

Ford Mondeo

Rok výroby 2019

455 000 Kč

Toyota Avensis

Rok výroby 2005

108 900 Kč

Škoda Enyaq iV

Rok výroby 2022

1 599 000 Kč