Jean-Philippe Collin a jeho tým

15. 01. 2008
Sdílet článek

Jean-Philippe Collin, jenž od 1. ledna 2008 oficiálně zastává funkci generálního ředitele značky Peugeot, sestavil tým, se kterým bude usilovat o splnění stanovených cílů.

Vylepšit obchodní strukturu a zaměřit ji na realizaci prodeje.
Posílit aktivitu složek podporujících propagaci značky v jednotlivých zemích.
Zjednodušit hierarchickou strukturu a způsoby fungování.


Provedené organizační změny souvisejí s cílem obnovit dynamiku obchodu v Evropě a rozšířit působnost značky v mezinárodním měřítku.

Značku Peugeot nyní tvoří šest obchodních a šest podpůrných jednotek, podřízených přímo generálnímu řediteli.

Šest obchodních jednotek je tvořeno jednak pěti nejdůležitějšími evropskými trhy a jednak ředitelstvím, pod nímž jsou seskupeny další země, kde Peugeot působí.

Mezi pět prvních jednotek patří:
- Peugeot Německo (Olivier Dardart)
- Peugeot Španělsko (Rafaël Prieto)
- Peugeot Francie (Christophe Bergerand)
- Peugeot Velká Británie (Pierre Louis Colin)
- Peugeot Itálie (Alain Martinez).

V čele ředitelství mezinárodního obchodu Peugeot je Bernd Schantz.

Šest podpůrných složek plní funkce komunikace, marketingu, kvality, řízení a programování, lidských zdrojů a automobilového sportu.

Ředitelství pro komunikaci a strategii značky (Christian Peugeot) se soustřeďuje na interní i externí komunikaci a na vymezení a řízení identity a hodnot značky.

Ředitelství marketingu a obchodní strategie Peugeot (Paul Sevin) zajišťuje funkce podpory prodeje pro celou značku, mezi něž patří marketing produktů a služeb, obchodní metody, vzdělávání zaměstnanců servisních sítí a reklama.

Ředitelství řízení kvality a spokojenosti zákazníků Peugeot (Jean Luc Martinet) odpovídá zejména za definování a podporu politiky řízení kvality, za řízení garanční politiky značky a řízení zákaznických středisek.

Ředitelství řízení a programování (Christian Carsalade), lidských zdrojů (Nathalie de Montgolfier) a ředitelství Peugeot Sport (Michel Barge) zůstávají beze změny.

Christian Delous, jenž v předešlé struktuře odpovídal za obchod v Evropě, odchází koncem února do důchodu.

Daniel Rollet, jenž stál v čele španělského Peugeotu, přebírá odpovědnost za jednu z velkých oblastí ředitelství mezinárodního obchodu. 

Obrázek: Inovovaný model 807
 


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

139 000 Kč

Nissan Navara

Rok výroby 2018

479 900 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

265 777 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč