Indická premiéra Škody Yeti | Autanet.cz

Indická premiéra Škody Yeti

04. 01. 2010
Sdílet článek

Již devět let se řadí Indie mezi nejvýznamnější trhy Škoda Auto. Důležitost, kterou automobilka tomuto trhu přikládá se odráží i v expozici na Auto Expo 2010 v Dillí.

Návštěvníkům autosalonu se představí vozy nejen ze stávajícího portfolia nabízené na tamním trhu, ale v indické národní premiéře také novinka s mimořádným potenciálem – SUV Škoda Yeti. V expozici se dále představí zástupci modelových řad Fabia a také Octavia, v Indii nabízená pod označením Laura.


Magnetem expozice je především národní premiéra modelu Yeti, která demonstruje připravenost prvního kompaktního SUV značky Škoda ke vstupu na indický trh. Odborné i laické veřejnosti se představí vozy s vyspělým pohonem 4×4 v kombinaci s motory 1,8 TSI/118 kW a 2,0 TDI CR/103 kW. Produkce indických závodů Škoda Auto India Private Limited (SAIPL) v městě Aurangabad a VW India
v Púně bude zastoupena kromě jiného modely Fabia Elegance, Octavia/Laura ve vrcholné výbavě Laurin & Klement a Superb ve špičkovém provedení s motorem 3,6 FSI V6 a pohonem 4×4 prostřednictvím systému se spojkou Haldex 4. generace. Z evropských modelů se budou moci návštěvníci největšího indického autosalonu seznámit s dynamicky laděným provedením Fabia Sportline i ekologickou variantou Fabia GreenLine.

Sportovní stopu více než stoleté historie vozů Škoda připomene Octavia RS s benzinovým motorem 2,0 TSI o výkonu 147 kW (200 k). Podle Reinharda Flegera, člena představenstva Škoda Auto zodpovědného za prodej a marketing, jsou aktivity na indickém trhu nedílnou součástí úspěšné budoucnosti značky Škoda: Vstup na nový perspektivní rozvíjející se trh je pro nás vždy velkou výzvou. Je třeba zvolit správnou strategii, nabídnout odpovídající produkty a najít kvalifikované spolupracovníky. To vše se nám zde v Indii velmi podařilo, což dokládají i naše výsledky. Jsme zde devět úspěšných let: neustále uvádíme nové produkty, rozšiřujeme prodejní síť a zvyšujeme počty prodejů. Věřím, že zkušenosti z Indie nám podstatnou měrou pomohou na cestě značky Škoda dále na východ.”

Od listopadu 2001, kdy vstoupila značka Škoda na indický trh, se na tomto trhu prodalo již více než 80.000 vozů. V současné době jsou v portfoliu 4 modelové řady – Fabia, Octavia (v Evropě Octavia Tour), Laura (v Evropě Octavia druhé generace) a Superb. Především ve druhé polovině roku 2009 došlo k výraznému meziročnímu nárůstu prodejů (například v listopadu o 69 %), na čemž se podílely zejména řady Superb a Laura (Octavia). Škoda India v současné době disponuje sítí 62 dealerství. Produkční kapacita montážního závodu v Aurangabadu s rozlohou 300.000 m2 činí 30.000 vozů ročně.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Zdroj: Škoda Auto

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: MGS5 EV Exclusive umí jednu věc dokonale
Platnost evidenční kontroly v ČR se prodlužuje na dva roky Test: Honda Jazz je malý velký prcek s obrovskou výhodou BMW M2 CS je lehčí, výkonnější a schopnější Test: Opel Astra 1.5 Diesel AT8 nabídne hned několik trumfů

Tipy z autobazarů

Škoda Superb 2.0 TSI 206kW L&K 4x4 DSG

Škoda Superb 2.0 TSI 206kW L&K 4x4 DSG

Rok výroby 2022

779 000 Kč
Škoda Enyaq iV 80X 195kW 4X4 HEAD-UP,TČ

Škoda Enyaq iV 80X 195kW 4X4 HEAD-UP,TČ

Rok výroby 2022

699 900 Kč
Mazda MX-30 e-SKYACTIV EV

Mazda MX-30 e-SKYACTIV EV

Rok výroby 2023

445 000 Kč
Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Rok výroby 2016

419 900 Kč