Hyundai Tucson – suverén s novým nábojem
Tucson splnil očekávání - stal se úspěšným modelem. Asi nejlépe to dokládají jeho prodeje, v nichž mu suverénně patří čelo v dané kategorii. Bude tomu tak jistě i nadále, protože do nového modelového roku vstupuje Hyundai Tucson s novým nábojem.
Vyšší komfort
Změny směřující k jeho ještě větší atraktivitě jsou vysledovatelné už zvenku. Na bočním obložení již nenajdete název značky, naopak samotné obložení může být nyní i u čtyř barev v barvě vozu. Nový design mají také šestnáctipalcová litá kola, a to ve všech úrovních výbav. Další vylepšení směřující především k ještě většímu pocitu pohodlí a komfortu ve voze, jsou uvnitř. Kvalitnější materiály jsou použity na přístrojové desce, ve výplních dveří i klikách, nový materiál byl použit rovněž pro čalounění stropu. Jiné je také čalounění sedaček, bederní opěrka a možnost nastavení polohy opěrek hlavy na předních sedačkách se pak staly standardem u všech verzí modelu. V základní výbavě tucsonu se změnil kryt zavazadlového prostoru z vyklápěcího na roletový, nový design byl použit také v obložení přístrojové desky imitací kovu. Další novinkou je látková sluneční clona s osvětlením a zrcátkem a ve vyšších výbavách doplněná ještě možností zastínit prostor nad vnitřním zpětným zrcátkem.
S délkou 4325 mm, šířkou 1795 mm a výškou 1680 mm nelze Hyundai Tucson v žádném případě přehlédnout. O to se stará dostatečně robustní a zároveň i notně reprezentativní design. Pod sebevědomou karosérií tucsonu se ukrývá prostorný a promyšleně uspořádaný interiér, jenž při rozvoru 2630 mm nabízí uvnitř více místa než leckterá konkurence ze třídy SUV. Sedačky jsou komfortně polstrované, nechybí jim ovšem vyztužení, aby tělo i v rychle projížděných zatáčkách mělo dobrou oporu. Přístrojová deska je uspořádána přehledně, všechny ukazatele jsou dobře čitelné. Páka převodovky, ať už manuální nebo automatické, je součástí středového panelu, je tak proto vhodně „po ruce“. Dopředu i dozadu je z vozidla dobrý výhled, vyšší posaz zaručuje skvělý přehled rovněž o dění okolo vozu. Tucsonu samozřejmě neschází ani pohon všech kol, který je automatický, takže samočinně zareaguje v okamžiku, kdy některé z poháněných kol ztratí záběr. Systém v takové situaci okamžitě přesune až 50 procent dostupného točivého momentu na zadní nápravu. Vše se děje automaticky a bez zásahu řidiče. Systém umožňuje i manuální volbu 4x4. Dalším prostředkem pro bezproblémovou jízdu jsou pohonné jednotky. Jejich skladbou tucson vyhoví rozličným požadavkům zákazníků - pod jeho kapotou najdete nejen benzínové agregáty (2,0 a 2,7 litru), ale i nový úsporný turbodiesel (2,0 CRDi), který nyní přichází se systémem VGT, tedy s proměnlivou geometrií lopatek turbodmychadla, systémem, který snižuje spotřebu a zvyšuje výkon. Tento typ motoru bude rovněž vybaven filtrem pevných částic. V nabídce bude se šestistupňovu manuální převodovkou.
Novinka do prodeje
Hyundai Tucson přichází v modelovém roce 2006 s celou řadou novinek, které přispívají k jeho ještě větší atraktivitě. K dostání bude v široké síti prodejců značky již od listopadu 2005.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidel
Hyundai ix35 2.0 CRDi Spirit AWD, AutoAC

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4X4

Hyundai ix20 1.4 CVVT Tricolor
Mohlo by vás zajímat
Nejnovější články

Test: Volkswagen Multivan Long Style 2.0 TSI je pro rodiny to nejvíc
Za kolik a jak jezdí prodloužená varianta Long hnaná silným benzínovým motorem? ...

Přestavba vozidel na míru pro náročné majitele
Uvítali byste, pokud by váš automobil měl pár vychytávek navíc? Právě pro vás jsme připravili níže uvedené řádky... ...

Na nový Peugeot 2008 stačí půl milionu korun i v lepší výbavě
Francouzská automobilka mile překvapila cenami nové 2008. Díky akčním slevám koupíte i nejvybavenějšší elektroverzi pod ...
Nejčtenější články měsíce

Tipy z autobazarů

Škoda Octavia
Rok výroby 2019

Ford Focus
Rok výroby 2018

Audi RS 3
Rok výroby 2016

Škoda Octavia
Rok výroby 2018