Hyundai Tucson – suverén s novým nábojem
Tucson splnil očekávání - stal se úspěšným modelem. Asi nejlépe to dokládají jeho prodeje, v nichž mu suverénně patří čelo v dané kategorii. Bude tomu tak jistě i nadále, protože do nového modelového roku vstupuje Hyundai Tucson s novým nábojem.
Vyšší komfort
Změny směřující k jeho ještě větší atraktivitě jsou vysledovatelné už zvenku. Na bočním obložení již nenajdete název značky, naopak samotné obložení může být nyní i u čtyř barev v barvě vozu. Nový design mají také šestnáctipalcová litá kola, a to ve všech úrovních výbav. Další vylepšení směřující především k ještě většímu pocitu pohodlí a komfortu ve voze, jsou uvnitř. Kvalitnější materiály jsou použity na přístrojové desce, ve výplních dveří i klikách, nový materiál byl použit rovněž pro čalounění stropu. Jiné je také čalounění sedaček, bederní opěrka a možnost nastavení polohy opěrek hlavy na předních sedačkách se pak staly standardem u všech verzí modelu. V základní výbavě tucsonu se změnil kryt zavazadlového prostoru z vyklápěcího na roletový, nový design byl použit také v obložení přístrojové desky imitací kovu. Další novinkou je látková sluneční clona s osvětlením a zrcátkem a ve vyšších výbavách doplněná ještě možností zastínit prostor nad vnitřním zpětným zrcátkem.
S délkou 4325 mm, šířkou 1795 mm a výškou 1680 mm nelze Hyundai Tucson v žádném případě přehlédnout. O to se stará dostatečně robustní a zároveň i notně reprezentativní design. Pod sebevědomou karosérií tucsonu se ukrývá prostorný a promyšleně uspořádaný interiér, jenž při rozvoru 2630 mm nabízí uvnitř více místa než leckterá konkurence ze třídy SUV. Sedačky jsou komfortně polstrované, nechybí jim ovšem vyztužení, aby tělo i v rychle projížděných zatáčkách mělo dobrou oporu. Přístrojová deska je uspořádána přehledně, všechny ukazatele jsou dobře čitelné. Páka převodovky, ať už manuální nebo automatické, je součástí středového panelu, je tak proto vhodně „po ruce“. Dopředu i dozadu je z vozidla dobrý výhled, vyšší posaz zaručuje skvělý přehled rovněž o dění okolo vozu. Tucsonu samozřejmě neschází ani pohon všech kol, který je automatický, takže samočinně zareaguje v okamžiku, kdy některé z poháněných kol ztratí záběr. Systém v takové situaci okamžitě přesune až 50 procent dostupného točivého momentu na zadní nápravu. Vše se děje automaticky a bez zásahu řidiče. Systém umožňuje i manuální volbu 4x4. Dalším prostředkem pro bezproblémovou jízdu jsou pohonné jednotky. Jejich skladbou tucson vyhoví rozličným požadavkům zákazníků - pod jeho kapotou najdete nejen benzínové agregáty (2,0 a 2,7 litru), ale i nový úsporný turbodiesel (2,0 CRDi), který nyní přichází se systémem VGT, tedy s proměnlivou geometrií lopatek turbodmychadla, systémem, který snižuje spotřebu a zvyšuje výkon. Tento typ motoru bude rovněž vybaven filtrem pevných částic. V nabídce bude se šestistupňovu manuální převodovkou.
Novinka do prodeje
Hyundai Tucson přichází v modelovém roce 2006 s celou řadou novinek, které přispívají k jeho ještě větší atraktivitě. K dostání bude v široké síti prodejců značky již od listopadu 2005.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidelHyundai i40 1.6.-DPH-AUTOMAT-KAMERA-NAVI
Hyundai i20 1,2 COMFORT CLUB nový vůz
Hyundai Sonata 2,4 i ELEGANCE
Mohlo by vás zajímat
Nejnovější články
Nové Mitsubishi ASX s francouzským rodokmenem představeno
Automobilka Mitsubishi se po uvedení nového Coltu rozhodla rozvířit segment B-SUV, do nějž vstupuje nový model ASX, navr ...
Automobilka MINI představila model Acenam a odtajnila české ceny
Na elektromobil s dojezdem až 406 km, nabíjením až 95 kW a délkou čtyř metrů stačí bohatě milion korun. ...
Nejmenší Lexus LBX nebo jízda v dakarském speciálu byly taháky festivalu mobility
Na festival mobility Toyota & Lexus jsme vyzkoušeli Lexus LBX, vyzkoušeli off-roady, prolezli kempovací přestavby a obdi ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
Volkswagen Golf
Rok výroby 2017
Audi A4
Rok výroby 2011
Peugeot 508
Rok výroby 2022
Nissan Navara
Rok výroby 2018