Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20

vloženo

Automobilka Hyundai prodala v Evropě již více než 1 milion aut v segmentu B, tedy ve vůbec nejpopulárnější kategorii vozidel mezi evropskými spotřebiteli. Úspěchu dosáhla především díky mimořádné popularitě modelu i20 nové generace, jejíž prodej zahájila v loňském roce.

Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20 Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20

K překonání hranice 1 milionu prodaných vozů v dané kategorii dochází ve chvíli, kdy společnost uvádí na trh nový model i20 Active. Jde již o 3.člena rodiny s označením i20. Model Active přichází se zcela novým litrovým motorem T-GDI, který chce přilákat ještě více zákazníků v B-segmentu. Evropský segment B představuje více než 2 700 000 prodaných aut, což činí 22 % ročních prodejů všech automobilů na kontinentu. Jde o největší segment na trhu a je zároveň hlavním pilířem úspěchu Hyundai v Evropě.


Po uvedení na trh v roce 2002 se tehdejší model pojmenovaný Hyundai Getz rychle stal pro značku nejprodávanějším modelem přesahujícím v letech 2004 a 2005 až 100 tisíc prodaných aut ročně. Následovala 1.generace i20, která přinesla sofistikovanější design a kvalitní zpracování, model navržený, vyvinutý a vyrobený v Evropě. Každoročně se umisťuje mezi třemi nejprodávanějšími vozy Evropy. Nová generace i20 již získala řadu ocenění včetně prestižního Zlatého volantu od časopisu Auto Bild, uznávanou Red Dot Award a iF Design Award.

Se 3 různými verzemi nové generace i20 mají evropští zákazníci nyní větší výběr než kdy jindy. Jen v loňském roce zaznamenal v Evropě 12% růst tržeb s 92 300 prodanými vozy. Prostornou pětidveřovou verzi doplňuje i20 Coupe s dynamickým exteriérem oslovujícím hlavně mladé zákazníky. Nový i20 Active pak přináší robustní design a crossover funkce ideální pro mladé městské zákazníky s aktivním životním stylem.

Od počátku roku 2016 zavádí řada i20 i nový litrový T-GDI tříválcový přeplňovaný benzínový motor, který bude k dispozici ve 2 výkonových verzích. Verze se stovkou výkonových je naladěna na co nejnižší spotřebu paliva, zatímco 2.jednotka s výkonem 120 koní byla vyvinuta s cílem poskytovat temperamentní jízdu bez nutnosti obětovat efektivitu.

Všechny verze nové generace rodiny i20 jsou navrženy a vyvinuty ve vývojovém středisku společnosti v Německu a vyráběny v Turecku.


Hyundai Motor Czech

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny: Honda Accord – pověst láká, vysoký nájezd ne

Test ojetiny: Honda Accord – pověst láká, vysoký nájezd ne

Honda Accord sedmé generace dodnes zaujme designem, láká ale i skvělou pověstí. Drtivá většina ojetin má ale opravdu hodně najeto, což některé zájemce odradí.

Hyundai i20 N - hodně ostrý hatchback je tady, má 230 koní a samosvor

Hyundai i20 N - hodně ostrý hatchback je tady, má 230 koní a samosvor

Zcela nový model i20 N bude uveden na evropské trhy na jaře 2021. Novinka umí stovku za 6,7 sekundy a letí až 230 km/h...

Test: Toyota Corolla 2.0 GS Hybrid - Corolla nemusí být nudná

Test: Toyota Corolla 2.0 GS Hybrid - Corolla nemusí být nudná

Corollu kombi můžete mít v zajímavém provedení GR Sport, která nekřičí do světa, že se jedná o sportovce ale v případě..

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Tak schválně, jaký vůz populární moderátorka aktuálně řídí? Menší nápovědou je fakt, že v Česku tahle značka zrovna moc..

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Nový Golf osmé generace zrychluje tempo. Volkswagen představuje po verzích GTI, GTE a GTD další klenot z rodiny..