Hyundai postaví druhou továrnu v Indii

28. 02. 2005
Sdílet článek

Hyundai Motor Co. postaví v Indii druhou továrnu, řekl předseda a generální ředitel Hyundai Motor Co. Chung Mong-Koo během inspekční cesty ve výrobním komplexu v přístavním městě Chennai na jihovýchodě země. „Hyundai Motor India Ltd. (HMIL) bude sloužit jako jedno z našich globálních výrobních center.

Indie má společně s Brazílií, Ruskem a Čínou největší růstový potenciál a proto jsou to také trhy budoucnosti,“ řekl pan Chung. Druhá továrna firmy HMIL s roční výrobou 150 tisíc vozů bude postavena na pozemku o rozloze 2,1 milionu čtverečních metrů vedle již existujícího závodu v Chennai. Stavební práce začnou v dubnu tohoto roku. Poté co bude stavba v roce 2007 dokončena, zvýší se roční výrobní kapacita firmy HMIL na 400 tisíc vozů. Kromě Indie budou vozy vyrobené v Chennai distribuovány také v Evropě, Latinské Americe a na okolních trzích včetně Blízkého Východu. Druhý závod bude vyrábět nástupce modelu Atos, což je velmi úspěšný vůz vyráběný firmou HMIL. HMIL doufá, že v Indii dosáhne do roku 2007 tržního podílu dvacet či více procent. Indie se stala jedním z nejvíce rostoucích trhů na světě díky rychlému růstu střední třídy a jejího čistého příjmu.


 V roce 2003 dosáhly prodeje vozů v Indii hodnoty 650 tisíc automobilů a tento počet se v minulém roce zvýšil na 800 tisíc. Podle předpokladu dosáhnou letošní prodeje 920 tisíc vozů. Pokud bude tento trend pokračovat dosáhne Indie v roce 2007 potenciálu 1,15 milionu prodaných vozů. V roce 2009 toto číslo vzroste na 1,45 milionu a v roce 2010 na 1,62 milionu. HMIL zahájila svou výrobu s vozem Atos v září 1998. Značka Hyundai si brzy získala reputaci mezi indickými zákazníky poprvé kupujícími automobil, jako značku vysoké kvality nabízející nejnovější technologii za přijatelnou cenu. V listopadu 2003 dosáhla firma HMIL úspěchu, když její celkové prodeje dosáhly 500 tisíc kusů. Firma tak dosáhla prozatím největšího růstu v rámci indického automobilového průmyslu. V roce 2004 prodala HMIL 215 630 vozů a vykázala tak meziroční růst o 43 procent. HMIL věří v dosažení vedoucí pozice na trhu. Cílem firmy HMIL v roce 2005 je prodat 250 tisíc vozů a dosažení stoprocentního vytížení linek. Stoprocentní dceřiná společnost firmy Hyundai Motor Co. doufá, že do roku 2007 dosáhne prodejů 310 tisíc vozů a do roku 2010 je dokáže zvýšit na 400 tisíc vozů. Společně s tím jak Hyundai rozšiřuje své globalizační snahy pomocí investic v Číně, Spojených státech a Turecku, HMIL si zabezpečuje své místo jako významný celosvětový výrobní uzel, který slouží nejen Indii ale také trhům v Evropě, Blízkém Východě a Latinské Americe.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Toyota C-HR hybrid je fantastický vesmírný stroj, který jezdí za hubičku
Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Test: Kia Sportage v hybridu zdolala rakouské Alpy překvapivě levně Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč Test: Kia Ceed SW - benzínové kombi se spotřebou dieselu

Tipy z autobazarů

BMW Řada 3

Rok výroby 2017

535 000 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2017

245 000 Kč

Mercedes-Benz Třídy E

Rok výroby 2017

679 000 Kč

Škoda Superb

Rok výroby 2015

239 000 Kč