Hyundai oslavuje čtyřicáté výročí

12. 11. 2007
Sdílet článek

Hyundai Motor Co. oslaví 29. prosince tohoto roku čtyřicáté výročí svého založení a proto společnost přichází s oficiálním emblémem, který upozorní na tento milník v dějinách společnosti.

Emblém je vyveden ve dvou elegantních kaligrafických tazích štětce, které kombinují minulost a budoucnost v dynamické siluetě automobilu. Emblém symbolizuje 40 let růstu a vývoje v automobilovém průmyslu. Vyjadřuje ducha pokrokové, progresivní a spolehlivé organizace. Hyundai bude vždy věnovat pozornost potřebám svých zákazníků a bude se držet nejvyšších standardů zodpovědnosti vůči akcionářům, společnosti a životnímu prostředí.

Výroční emblém bude součástí všech reklam společnosti Hyundai Motor a to jak produktových tak značkových. Emblém bude také k vidění v autosalónech a při příležitosti prodejních a marketingových akcí.


 

 


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Kia Niro EV - ideální automobil pro ženy
Škoda ukázala interiéry nových modelů Superb a Kodiaq. Je to revoluční změna k lepšímu. Česká pošta si pořizuje za více než půl miliardy tisíc nových aut Toyota má auta bez čekání. Nákupem skladovky můžete ušetřit pořádný balík peněz Rodiny radujte se – Citroën Berlingo se spalovacím motorem se vrací na český trh Test: Volkswagen ID. Buzz překvapuje vzhledem, praktičností a také spotřebou

Tipy z autobazarů

Audi A4

Rok výroby 2013

328 990 Kč

Audi RS 3

Rok výroby 2016

769 990 Kč

Škoda Superb

Rok výroby 2016

440 000 Kč

Volvo XC60

Rok výroby 2017

600 000 Kč