Hyundai Motor Czech

21. 08. 2008
Sdílet článek

Dne 1. srpna 2008 převzala nová společnost Hyundai Motor Czech s.r.o., dceřiná společnost Hyundai Motor Company se sídlem v korejském Soulu, aktivity spojené s distribucí značky Hyundai od HYUNDAI Motor CZ s.r.o. patřící do holandského holdingu AutoBinck Holding N.V.

Společnost HYUNDAI Motor CZ (HMCZ) zastupovala značku Hyundai od roku 2001 a za sedm let své intenzivní obchodní činnosti dosáhla nemalých úspěchů. Celkem za toto období prodala HMCZ v České republice 46 114 vozů. Značka Hyundai se tím propracovala až na 5. místo v prodeji osobních vozů mezi všemi dováženými značkami. Tržní podíl Hyundai tvořil v roce 2007 4,4% s celkovým prodejem 8 564 osobních a lehkých užitkových vozů.

Na tyto vynikající prodejní výsledky 1. srpna navázal nový dovozce, Hyundai Motor Czech, dceřiná společnost Hyundai Motor Company a bude je dále intenzivně rozvíjet.

Primárním cílem společnosti Hyundai Motor Czech je pro rok 2008 dosažení počtu 10 000 prodaných vozů Hyundai na českém trhu. V následujících 5ti letech se pak stát nejprodávanější dováženou značkou na trhu. K těmto prodejním cílům zcela jistě přispěje i nový výrobní závod Hyundai v Nošovicích, který již během pár měsíců zahájí výrobu vozu Hyundai i30 pro český a následně i pro evropský trh. Hyundai Motor Czech rovněž připravuje zkvalitnění a rozšíření nabízených služeb jak pro zákazníky stávající, tak i budoucí.

Ve vedení nové společnosti Hyundai Motor Czech od 1. srpna působí:

Young Keun Oh – prezident
Zdeněk Fořt – generální ředitel
Libor Kabelka – Chief Financial Officer
Andrej Bobák – marketingový ředitel
Jan Červinka – prodejní ředitel
Antonín Jedlička – ředitel poprodejních služeb


 V rámci převedení obchodních aktivit značky Hyundai na českém trhu byla 18. srpna 2008 podepsána spolupráce mezi Hyundai Motor Czech a Českomoravským fotbalovým svazem. Tuto významnou smlouvu za společnost Hyundai podepsal její generální ředitel pan Zdeněk Fořt a pan Pavel Mokrý, předseda ČMFS.

Dnes podepsaná spolupráce navazuje na fotbalové aktivity předchozího dovozce HYUNDAI Motor CZ , která započala již 4. března 2005. Spojení Hyundai a fotbalu tím za posledních 3 a půl roku vešlo do všeobecného povědomí českých fotbalových fanoušků i laické veřejnosti.

V České republice, kde fotbalu fandí téměř celý národ, nám spolupráce s reprezentačním týmem nabízí značné možnosti, jak oslovit veřejnost“ uvedl Zdeněk Fořt, generální ředitel Hyundai Motor Czech a dále dodal „Tato spolupráce s fotbalovou reprezentací navíc vynikajícím způsobem koresponduje s celosvětovým partnerstvím mateřské společnosti Hyundai Motor Company a fotbalové federace FIFA/UEFA při všech světových fotbalových podnicích, která je v současné době podepsaná až do roku 2014.





Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Zdroj: Hyundai Motor Czech s.r.o.

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč
Díky hokejovému šampionátu ušetříte při koupi Škody Scala, Kamiq a Karoq až 120 tisíc korun Renault Symbioz je rodinné kombi s velkým kufrem Test: Peugeot e-208 GT je malý elektromobil s velkým dojezdem a dobrým srdcem Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám

Tipy z autobazarů

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

849 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

199 777 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

715 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč