Hyundai i40 místo příchodu nové generace prošel modernizací

vloženo

Letitý Hyundai i40 pokračuje. Aktuálně se dočkal omlazení, která přinesla kromě nové masky a nových bezpečnostních prvků novinku pod kapotou - nový turbodiesel 1.6 Smartstream plnící emisní normu Euro 6d Temp.

Hyundai i40 místo příchodu nové generace prošel modernizací Hyundai i40 místo příchodu nové generace prošel modernizací

Hyundai Motor představuje modernizovaný model i40 s vylepšeným designem, novými bezpečnostními prvky a modernizovaným poháněcím ústrojím. Svěží vzhled a rozšířená výbava zvyšují atraktivitu modelu i40 pro evropské zákazníky. Modernizované motory splňují již nyní nejpřísnější současnou emisní normu Euro 6d Temp, která vstoupí v platnost až od 1. září 2019. Vylepšený model i40 je nabízen v karosářských variantách sedan a kombi.


Hyundai i40 se vyznačuje komfortním vnitřním prostorem pro cestující a zavazadla. Vylepšený design je v segmentu D ztělesněním svěžesti a modernosti. Ladná a dynamická silueta umocňuje výrazný vzhled nové přídě s novou kaskádovitou maskou chladiče, která je rodinnou identitou značky Hyundai. Elegantní profil završují nová 18“ kola z lehké slitiny, která pro zákazníky rozšiřují výběr 16“ a 17“ kol z lehké slitiny, převzatých od předchůdce.

Pro model i40 jsou rovněž nabízeny dvě nové barvy interiéru: červená Merlot a kombinace šedé a černé. Zákazníci si mohou nyní vybrat celkem čtyři barevné varianty včetně černé a béžové. Kompletní čalounění kůží se dodává ve všech barvách. Čalounění tkaninou může být černé nebo béžové. S barvou sedadel jsou sladěna na přání dodávaná kontrastní ozdobná obložení ve výplních dveří, která přispívají k elegantnímu a klidnému stylu interiéru. V šedo-černém interiéru jsou kombinovány černé výplně dveří a oranžové ozdobné prvky. Interiér v odstínu červená Merlot disponuje šedým prošíváním a ozdobnými prvky uprostřed výplní dveří v odstínu Merlot. Přístrojová deska má navíc ozdobné obložení s elegantním metalickým síťovým vzorem, který vylepšuje elegantní vzhled interiérů v odstínech červená Merlot a šedá.

hyundai i40 facelift

Hyundai i40 je nyní pro komfortní a bezpečnou jízdu vybaven souborem asistenčních systémů a prvků aktivní bezpečnosti Hyundai SmartSense. Asistent pro odvrácení kolize s překážkou vpředu FCA (Forward Collision-Avoidance Assist) upozorňuje řidiče na nouzové situace a v případě potřeby autonomně brzdí. FCA využívá kameru a pracuje ve třech krocích: Nejprve řidiče upozorní vizuálně i akusticky, a v závislosti na úrovni rizika kolize brzdí, nebo využije maximální brzdnou sílu, aby zabránil kolizi, resp. minimalizoval škody, je-li kolize neodvratitelná. Systém se aktivuje, pokud zaznamená vozidlo vpředu, jedoucí rychlostí 10 km/h nebo vyšší.

Hyundai modernizoval paletu poháněcích ústrojí s cílem optimalizovat provozní vlastnosti, zvýšit hospodárnost a splnit novou emisní normu Euro 6d Temp. Hyundai i40 je nyní k dispozici s nově vyvinutým vznětovým motorem Smartstream 1,6 litru ve dvou výkonových verzích. Standardní varianta poskytuje nejvyšší výkon 85 kW/115 k a maximální točivý moment 280 N.m, a to ve spojení s 6stupňovou mechanickou převodovkou (6MT) (kombinovaná spotřeba paliva po přepočtu na metodiku EU: 4,6 – 4,3 l/100 km; kombinované emise CO2 po přepočtu na metodiku EU: 120 – 113 g/km). Ještě více potěšení z jízdy poskytuje výkonnější varianta vznětového motoru Smartstream 1,6 litru, vyladěná na 100 kW/136 k a 320 N.m. Tuto jednotku mohou zákazníci objednávat buď s hospodárnou 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou (7DCT) (kombinovaná spotřeba paliva po přepočtu na metodiku EU: 4,7 – 4,3 l/100 km; kombinované emise CO2 po přepočtu na metodiku EU: 123 – 112 g/km), nebo s převodovkou 6MT (kombinovaná spotřeba paliva po přepočtu na metodiku EU: 4,6 – 4,3 l/100 km; kombinované emise CO2 po přepočtu na metodiku EU: 122 – 114 g/km). Konstrukce motorů Smartstream vylepšuje provozní vlastnosti a snižuje spotřebu paliva v reálném provozu.

Hyundai i40 se alternativně dodává se zážehovým motorem 1,6 litru (kombinovaná spotřeba paliva po přepočtu na metodiku EU: 6,7 – 6,2 l/100 km; kombinované emise CO2 po přepočtu na metodiku EU: 153 – 142 g/km). Motor GDI 1,6 litru o výkonu 100 kW/136 k je kombinován s šestistupňovou mechanickou převodovkou. Kompletní paleta motorů modelu i40 splňuje nové emisní normy Euro 6d Temp.

 

Vznětové motory

Zážehové motory

Motor

1.6 CRDi (85 kW/115 k)

1.6 CRDi (100 kW/136 k)

1.6 GDI (100 kW/136 k)

Převodovka

6MT

6MT

7DCT

6MT

Emise CO2 (g/km) město, přepočteno podle metodiky EU

134 – 130

137 – 130

136 – 124

184 – 174

Emise CO2 (g/km) mimo město, přepočteno podle metodiky EU

110 – 101

113 – 105

115 – 105

135 – 123

Emise CO2 (g/km) kombinované, přepočteno podle metodiky EU

120 – 113

122 – 114

123 – 112

153 – 142

Spotřeba paliva (l/100 km) město, přepočteno podle metodiky EU

5,1 – 5,0

5,2 – 4,9

5,2 – 4,7

8,0 – 7,6

Spotřeba paliva (l/100 km) mimo město, přepočteno podle metodiky EU

4,2 – 3,8

4,3 – 4,0

4,4 – 4,0

5,9 – 5,4

Spotřeba paliva (l/100 km) kombinovaná, přepočteno podle metodiky EU

4,6 – 4,3

4,6 – 4,3

4,7 – 4,3 

6,7 – 6,2


redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai i40 místo příchodu nové generace prošel modernizací Fotografie k článku Hyundai i40 místo příchodu nové generace prošel modernizací Fotografie k článku Hyundai i40 místo příchodu nové generace prošel modernizací Fotografie k článku Hyundai i40 místo příchodu nové generace prošel modernizací Fotografie k článku Hyundai i40 místo příchodu nové generace prošel modernizací Fotografie k článku Hyundai i40 místo příchodu nové generace prošel modernizací Fotografie k článku Hyundai i40 místo příchodu nové generace prošel modernizací Fotografie k článku Hyundai i40 místo příchodu nové generace prošel modernizací

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: BMW X1 xDrive 25d. Jeho prodeje mají důvod!

Test: BMW X1 xDrive 25d. Jeho prodeje mají důvod!

BMW X1 se dočkalo modernizace. A my? My jednoho z nejzajímavějších provedení ve výbavě M Sport s tužším podvozkem a výkonným dvoulitrovým dieselem, který si nezadá s většími motory. Jak se cele auto změnilo díky..

Prémiová paliva pro ojetý vůz: ano či ne? (1/2)

Prémiová paliva pro ojetý vůz: ano či ne? (1/2)

Vyplatí se u čerpacích stanic tankovat prémiová paliva, nebo je to u běžných ojetých vozů zbytečné? Jaké vlastně mají..

Citroën uvádí nový model C5 Aircross Hybrid. Co vše nabídne?

Citroën uvádí nový model C5 Aircross Hybrid. Co vše nabídne?

V příštím roce mají všechny nové modely značky Citroën dostat svou hybridní nebo elektrickou verzi a SUV C5 Aircross je..

Test ojetiny: Audi A6 Avant 3.0 TDi Quattro (video)

Test ojetiny: Audi A6 Avant 3.0 TDi Quattro (video)

Populární Audi A6 generace C7 se vyrábělo v letech 2010 až 2018. K dispozici je s karoserií sedan a v praktičtějším..

Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní

Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní

Nový T-Roc R, všestranný crossover s výkony opravdového sportovního vozu, přijíždí k českým prodejcům značky..