Hyundai exceloval v žebříčku Auto Bild Qualitätsreport 2010
Značka Hyundai se umístila na prvním místě v nezávislém hodnocení kvality „Auto Bild Qualitätsreport 2010“, které organizuje přední německý motoristický časopis Auto Bild. Hyundai tak předčil všechny ostatní výrobce automobilů včetně Toyoty a německých prestižních značek.
Každoroční hodnocení kvality vychází z důkladné analýzy spolehlivosti, dlouhodobé kvality a spokojenosti zákazníků. Mezi sedm klíčových kritérií, jimž je přikládána stejně velká váha, patří například zpětná vazba od více než 9000 majitelů, záruční podmínky výrobce, informace o svolávacích akcích a údaje ze zpráv německé organizace TÜV sestavené na základě kontrol technického stavu 7,5 milionu vozidel.
Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, prohlásil: „Je to pro nás obrovské vyznamenání získat tak prestižní ocenění na tak náročném trhu, jakým je Německo. Značka Hyundai se znovu umístila před značkami, které jsou obvykle považovány za měřítko v oblasti kvality.“„Kvalita zůstává pro značku Hyundai hlavní prioritou. Naše obchodní strategie je zaměřena na dosažení vedoucího postavení v oblasti spokojenosti evropských zákazníků do roku 2015. Naši zákazníci získávají další výhodu v podobě inovativních programů záruk a nabídky poprodejních služeb, jakým je například Program komplexní péče. Díky důslednému zaměření na kvalitu konstrukce, výroby i služeb, budou naše vozy vždy na vrcholu své třídy,“ pokračoval Rushforth.
Hyundai nabízí bezkonkurenční Program komplexní péče pro nové modely i20, i30 a ix35. Program je tvořen pětiletou zárukou bez omezení počtu ujetých kilometrů, pětiletou asistenční službou zdarma a kondičními prohlídkami zdarma po dobu pěti let od zakoupení nového vozu.
Vynikající výsledek automobilů značky Hyundai v Německu je dalším důkazem úspěšnosti strategie důsledného zlepšování kvality našich produktů a zvyšování úrovně služeb a zákaznické podpory.
Mimořádného ocenění se dostalo také oblíbené modelové řadě i30. Ta se letos umístila na prvním místě v průzkumu spokojenosti zákazníků, který provedl britský časopis Auto Express. Hyundai i30 byl nedávno ve Velké Británii vyhlášen také nejspolehlivějším vozem nižší střední třídy v anketě předplatitelů renomovaného průvodce pro spotřebitele „Which?“.
Modelová řada Hyundai i30 tak měla v červenci hned dva důvody k oslavám. Na evropské trhy byla totiž uvedena přesně před třemi roky a její kumulovaný prodej se již přehoupl přes hranici 250 000 vozů (celosvětový odbyt dosáhl hranice 600 000 vozů). Z toho více než 200 000 vozů i30 dodal první evropský závod Hyundai v Nošovicích na Moravě. Po rekordním výsledku v roce 2009, kdy se pro Hyundai i30 rozhodlo 95 375 evropských motoristů, pokračoval růst popularity i v první polovině roku 2010, v níž prodej vzrostl meziročně o 41 %.