Hyundai exceloval v žebříčku Auto Bild Qualitätsreport 2010

09. 08. 2010
Sdílet článek

Značka Hyundai se umístila na prvním místě v nezávislém hodnocení kvality „Auto Bild Qualitätsreport 2010“, které organizuje přední německý motoristický časopis Auto Bild. Hyundai tak předčil všechny ostatní výrobce automobilů včetně Toyoty a německých prestižních značek.

Každoroční hodnocení kvality vychází z důkladné analýzy spolehlivosti, dlouhodobé kvality a spokojenosti zákazníků. Mezi sedm klíčových kritérií, jimž je přikládána stejně velká váha, patří například zpětná vazba od více než 9000 majitelů, záruční podmínky výrobce, informace o svolávacích akcích a údaje ze zpráv německé organizace TÜV sestavené na základě kontrol technického stavu 7,5 milionu vozidel.


Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, prohlásil: „Je to pro nás obrovské vyznamenání získat tak prestižní ocenění na tak náročném trhu, jakým je Německo. Značka Hyundai se znovu umístila před značkami, které jsou obvykle považovány za měřítko v oblasti kvality.

„Kvalita zůstává pro značku Hyundai hlavní prioritou. Naše obchodní strategie je zaměřena na dosažení vedoucího postavení v oblasti spokojenosti evropských zákazníků do roku 2015. Naši zákazníci získávají další výhodu v podobě inovativních programů záruk a nabídky poprodejních služeb, jakým je například Program komplexní péče. Díky důslednému zaměření na kvalitu konstrukce, výroby i služeb, budou naše vozy vždy na vrcholu své třídy,“ pokračoval Rushforth.

Hyundai nabízí bezkonkurenční Program komplexní péče pro nové modely i20, i30 a ix35. Program je tvořen pětiletou zárukou bez omezení počtu ujetých kilometrů, pětiletou asistenční službou zdarma a kondičními prohlídkami zdarma po dobu pěti let od zakoupení nového vozu.

Vynikající výsledek automobilů značky Hyundai v Německu je dalším důkazem úspěšnosti strategie důsledného zlepšování kvality našich produktů a zvyšování úrovně služeb a zákaznické podpory.

Mimořádného ocenění se dostalo také oblíbené modelové řadě i30. Ta se letos umístila na prvním místě v průzkumu spokojenosti zákazníků, který provedl britský časopis Auto Express. Hyundai i30 byl nedávno ve Velké Británii vyhlášen také nejspolehlivějším vozem nižší střední třídy v anketě předplatitelů renomovaného průvodce pro spotřebitele „Which?“.

Modelová řada Hyundai i30 tak měla v červenci hned dva důvody k oslavám. Na evropské trhy byla totiž uvedena přesně před třemi roky a její kumulovaný prodej se již přehoupl přes hranici 250 000 vozů (celosvětový odbyt dosáhl hranice 600 000 vozů). Z toho více než 200 000 vozů i30 dodal první evropský závod Hyundai v Nošovicích na Moravě. Po rekordním výsledku v roce 2009, kdy se pro Hyundai i30 rozhodlo 95 375 evropských motoristů, pokračoval růst popularity i v první polovině roku 2010, v níž prodej vzrostl meziročně o 41 %.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Zdroj: TZ Hyundai, foto archiv

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč

Nissan Navara

Rok výroby 2018

499 900 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

715 000 Kč

Peugeot 308

Rok výroby 2024

549 999 Kč