Hyundai dosáhl špičkových výsledků
V průzkumech zákaznické spokojenosti za rok 2007 Customer Satisfaction Surveys dosáhla značka Hyundai špičkových výsledků.
V posledních letech si společnost Hyundai Motor Company vybudovala reputaci výrobce kvalitních aut. Nepřekvapí proto, že šestý největší světový výrobce automobilů obsadil za rok 2007 přední místa hned v několika z nejprestižnějších průzkumů zákaznické spokojenosti.
Hyundai dosáhl pro rok 2007 prvních míst ve třech kategoriích v průzkumu Strategic Vision: Total Quality Index (TQI, Celkový index kvality), který zkoumá celkovou spokojenost s vozidlem mezi novými majiteli aut. Vůz Entourage, který se v Evropě neprodává, zvítězil v kategorii minivanů, Hyundai Grandeur vede třídu velkých aut a Santa Fe je na špici v kategorii menších SUV.
Spolu s SUV Tucson v kategorii C obdržela vozidla Grandeur a Santa Fe další ocenění v anketě Auto Pacific, kde získala ve svých kategoriích Cenu za spokojenost s vozidlem. Při opětovném vítězství, ve své třídě velkých aut, byl majiteli vozu Grandeur vysoce oceňován pro svůj výkon a akceleraci, inovační technologie a celkovou hodnotu. Tucson byl oceněn jako velmi úspěšný kompaktní SUV s motorem V6, který je v této třídě vzácností, a s velmi solidním balíčkem záruk. Santa Fe se umístilo nejvýše v kategorii „Špičkové středně velké SUV“, kde si srdce majitelů získal pohodlný a komfortní interiér a celková hodnota vozidla.
Santa Fe se umístilo na prvním místě i v letošním britském průzkumu zákaznické spokojenosti renomované skupiny JD Power, kde získalo nejlepší známky za mechanickou spolehlivost a celkové třetí místo v kategorii vozů s pohonem všech čtyř kol. V těchto přehledech se umístil i Hyundai Getz, který jako jediný ve své kategorii získal nejvyšší bodové ohodnocení za mechanickou spolehlivost a velmi dobré hodnocení mu přinesla i nadprůměrná kvalita zpracování exteriéru a interiéru.
Hyundai Matrix, který získal v britském průzkumu JD Power 3. místo v kategorii víceúčelových vozidel (MPV), byl oceněn za komfort a kvalitu, servisní zajištění a celkově příznivé náklady. Obdobně jako v minulosti získal Hyundai výborná hodnocení i v průzkumu americké skupiny JD Power pro rok 2007. Mezi třemi nejlepšími ve svých kategoriích se umístily tři modely značky Hyundai: Tucson, Accent a Elantra.
Povzbuzen těmito vynikajícími výsledky se Hyundai těší na uvedení svého nejnovějšího modelu Hyundai i30 ze segmentu C, které vstoupí do evropských autosalónů v průběhu několika týdnů. Na český trh bude uveden již 24. července. Tento model, jehož cílem je ještě více posílit image značky Hyundai v Evropě, budeme v budoucnu zcela jistě vídat na předních místech průzkumů zákaznické spokojenosti.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidel
Hyundai Getz 1.1 i 49 kw 1.maj. sk.
Hyundai Tucson 1.6 CRDI/100kW Ice Breaker
Hyundai i20 ICNLUSIVE PLUS 1,2i 63 kW
Mohlo by vás zajímat
Nejnovější články
Již ve čtvrtek startuje veletrh e-Salon, kde můžete vyzkoušet 60 aut a desítky kol
Klasickým autosalonům odzvonilo, tak se musíme spokojit alespoň s veletrhem elektromobility ...
Nový Citroën C5 Aircross v prodeji. Z nabídky zmizel důležitý motor
Druhá generace láká na více prostoru, vyšší komfort a příjemnou základní cenu ...
Předprodej hybridní Toyoty Aygo X začíná. Jaké jsou české ceny?
Novinka má vyšší výkon o 44 koní, chlubí se lepším odhlučněním a může mít aparaturu JBL ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
Škoda Octavia 1.5TSi MAN, Ambition REZERVACE
Rok výroby 2021
Volvo XC60 B4 AWD PLUS BRIGHT AUT
Rok výroby 2022
BMW Řada 6 Xdrive M-paket 640D Xdrive 230
Rok výroby 2013
Škoda Kodiaq 2,0 SPORTLINE
Rok výroby 2020