Hyundai dosáhl špičkových výsledků
V průzkumech zákaznické spokojenosti za rok 2007 Customer Satisfaction Surveys dosáhla značka Hyundai špičkových výsledků.
V posledních letech si společnost Hyundai Motor Company vybudovala reputaci výrobce kvalitních aut. Nepřekvapí proto, že šestý největší světový výrobce automobilů obsadil za rok 2007 přední místa hned v několika z nejprestižnějších průzkumů zákaznické spokojenosti.
Hyundai dosáhl pro rok 2007 prvních míst ve třech kategoriích v průzkumu Strategic Vision: Total Quality Index (TQI, Celkový index kvality), který zkoumá celkovou spokojenost s vozidlem mezi novými majiteli aut. Vůz Entourage, který se v Evropě neprodává, zvítězil v kategorii minivanů, Hyundai Grandeur vede třídu velkých aut a Santa Fe je na špici v kategorii menších SUV.
Spolu s SUV Tucson v kategorii C obdržela vozidla Grandeur a Santa Fe další ocenění v anketě Auto Pacific, kde získala ve svých kategoriích Cenu za spokojenost s vozidlem. Při opětovném vítězství, ve své třídě velkých aut, byl majiteli vozu Grandeur vysoce oceňován pro svůj výkon a akceleraci, inovační technologie a celkovou hodnotu. Tucson byl oceněn jako velmi úspěšný kompaktní SUV s motorem V6, který je v této třídě vzácností, a s velmi solidním balíčkem záruk. Santa Fe se umístilo nejvýše v kategorii „Špičkové středně velké SUV“, kde si srdce majitelů získal pohodlný a komfortní interiér a celková hodnota vozidla.
Santa Fe se umístilo na prvním místě i v letošním britském průzkumu zákaznické spokojenosti renomované skupiny JD Power, kde získalo nejlepší známky za mechanickou spolehlivost a celkové třetí místo v kategorii vozů s pohonem všech čtyř kol. V těchto přehledech se umístil i Hyundai Getz, který jako jediný ve své kategorii získal nejvyšší bodové ohodnocení za mechanickou spolehlivost a velmi dobré hodnocení mu přinesla i nadprůměrná kvalita zpracování exteriéru a interiéru.
Hyundai Matrix, který získal v britském průzkumu JD Power 3. místo v kategorii víceúčelových vozidel (MPV), byl oceněn za komfort a kvalitu, servisní zajištění a celkově příznivé náklady. Obdobně jako v minulosti získal Hyundai výborná hodnocení i v průzkumu americké skupiny JD Power pro rok 2007. Mezi třemi nejlepšími ve svých kategoriích se umístily tři modely značky Hyundai: Tucson, Accent a Elantra.
Povzbuzen těmito vynikajícími výsledky se Hyundai těší na uvedení svého nejnovějšího modelu Hyundai i30 ze segmentu C, které vstoupí do evropských autosalónů v průběhu několika týdnů. Na český trh bude uveden již 24. července. Tento model, jehož cílem je ještě více posílit image značky Hyundai v Evropě, budeme v budoucnu zcela jistě vídat na předních místech průzkumů zákaznické spokojenosti.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidelHyundai Santa Fe 2,2 CRDi Style 4x4 AT CZ
Hyundai i40 1.7 CRDi/104kW Experience DCT
Hyundai I30 1.4 T-GDi/103kW Trikolor Comf.
Mohlo by vás zajímat
Nejnovější články
Renault Clio dostalo automatickou převodovku za kterou se připlácí jen 35.000 Kč
Renault uvádí nabídku modelu Clio ve verzi s automatickou převodovkou CVT. Nabídka se vztahuje na verzi Clio s motorem 1 ...
Chcete se lišit? Přijíždí prcek Mini Cooper S s výbavou John Cooper Works
Novinka má pod kapotou dvoulitrový motor TwinPower Turbo o výkonu 204 koní a točivém momentu 300 Nm, který umí udělat st ...
Test: Citroën ë-C4 je povedený elektromobil s cenovkou do milionu korun i v nejvyšší výbavě
Elektrická C4 nabízí dojezd přes 300 km, rychlé nabíjení, dostatek prostoru i komfortu. ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
Audi A4
Rok výroby 2011
Peugeot 508
Rok výroby 2022
Volkswagen Golf
Rok výroby 2017
Citroën C3
Rok výroby 2016