Hyundai a úspěšné šrotovné

09. 08. 2009
Sdílet článek

Prezident společnosti Hyundai Motor Czech schválil šrotovné Hyundai. Akce začala platit od 15. července a původně zahrnovala jen 200 vozů Hyundai. Tento počet byl na základě značného zájmu navýšen o dalších 100. Všech 300 tak bylo prodáno během necelých 14 dnů. Značka Hyundai tímto svým krokem nejen přispěla k čistšímu ovzduší v ČR, ale nabídla zákazníkům i zajímavou cenu vozů.

Generální ředitel Hyundai Motor Czech, Zdeněk Fořt tuto úspěšnou kampaň zhodnotil: „Nejenže noví majitelé vozů Hyundai si zakoupili zcela nový a moderní vůz s mnoha bezpečnostními prvky, bohatou výbavou a 3 až 5letou zárukou, ale zároveň svojí koupí přispěli k ochraně životního prostředí vyřazením svého starého automobilu. Hyundai, jako jediná firma na českém trhu, totiž skutečně všechny staré vozy v rámci této akce nechala sešrotovat.“


Kampaň „Prezident schválil šrotovné“ však nebyla jen zajímavá svojí originální nabídkou a podporou ekologie, ale rozvířila i zajímavou diskusi v médiích o užitečnosti a dopadech takto zaměřených akcí.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč
Díky hokejovému šampionátu ušetříte při koupi Škody Scala, Kamiq a Karoq až 120 tisíc korun Renault Symbioz je rodinné kombi s velkým kufrem Test: Peugeot e-208 GT je malý elektromobil s velkým dojezdem a dobrým srdcem Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám

Tipy z autobazarů

Peugeot 508

Rok výroby 2022

715 000 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

849 000 Kč

Nissan Navara

Rok výroby 2018

479 900 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč