Hyundai a úspěšné šrotovné | Autanet.cz

Hyundai a úspěšné šrotovné

09. 08. 2009
Sdílet článek

Prezident společnosti Hyundai Motor Czech schválil šrotovné Hyundai. Akce začala platit od 15. července a původně zahrnovala jen 200 vozů Hyundai. Tento počet byl na základě značného zájmu navýšen o dalších 100. Všech 300 tak bylo prodáno během necelých 14 dnů. Značka Hyundai tímto svým krokem nejen přispěla k čistšímu ovzduší v ČR, ale nabídla zákazníkům i zajímavou cenu vozů.

Generální ředitel Hyundai Motor Czech, Zdeněk Fořt tuto úspěšnou kampaň zhodnotil: „Nejenže noví majitelé vozů Hyundai si zakoupili zcela nový a moderní vůz s mnoha bezpečnostními prvky, bohatou výbavou a 3 až 5letou zárukou, ale zároveň svojí koupí přispěli k ochraně životního prostředí vyřazením svého starého automobilu. Hyundai, jako jediná firma na českém trhu, totiž skutečně všechny staré vozy v rámci této akce nechala sešrotovat.“


Kampaň „Prezident schválil šrotovné“ však nebyla jen zajímavá svojí originální nabídkou a podporou ekologie, ale rozvířila i zajímavou diskusi v médiích o užitečnosti a dopadech takto zaměřených akcí.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Opel Astra 1.5 Diesel AT8 nabídne hned několik trumfů
Šestá generace Subaru Forester v Česku. Univerzální SUV se ničeho nebojí Test: Mazda CX-80 2.5 e-Skyactiv PHEV AWD Homura Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze

Tipy z autobazarů

Škoda Fabia

Rok výroby 2009

68 000 Kč

Fiat Ducato

Rok výroby 2019

420 000 Kč

BMW X5

Rok výroby 2018

1 190 000 Kč

Mercedes-Benz EQE

Rok výroby 2023

1 635 000 Kč