Hybridní Volkswagen Tiguan má české ceny, milion nestačí
Volkswagen zařadil do své nabídky na českém trhu nový plug-in hybridní model Tiguan eHybrid. Bestseller značky v segmentu SUV kombinuje díky nejvyššímu celkovému výkonu 180 kW (245 k) a režimu výhradně elektrického pohonu sportovní dynamiku a mobilitu s nulovými emisemi. Čeští zákazníci mohou nový Tiguan eHybrid objednávat ve dvou výbavových verzích Elegance a R-Line za ceny od 1 055 900 Kč.
Volkswagen zahajuje na českém trhu předprodej nového plug-in hybridního modelu Tiguan eHybrid ve dvou výbavových liniích Elegance a R-Line, jejichž ceny byly stanoveny na 1 055 900 Kč, resp. 1 088 900 Kč.
„Plug-in hybridní modely, jakým je nový Tiguan eHybrid, jsou důležitým pilířem naší strategie ‚Way to Zero', jejímž prostřednictvím hodláme dosáhnout neutrální bilance emisí CO2 do roku 2050," říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „S novým modelem Tiguan eHybrid nabízíme našim zákazníkům možnost každodenního dojíždění s nulovými emisemi při zachování všech výhod automobilu se spalovacím motorem pro cestování na velké vzdálenosti. A v režimu GTE si může řidič Tiguanu eHybrid užívat mimořádné dynamiky při sportovní jízdě. Plug-in hybridní pohon tak umocňuje nesmírnou všestrannost a variabilitu našeho bestselleru v segmentu SUV."
Nový Volkswagen Tiguan eHybrid kombinuje zážehový motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 k) s elektromotorem o výkonu 85 kW (116 k) a s šestistupňovou automatickou převodovkou DSG. Nejvyšší celkový výkon hybridní soustavy je 180 kW (245 k). Řidič má k dispozici maximální točivý moment 400 N.m. Využitelná kapacita akumulátorové baterie je 13 kWh, což umožňuje dojezd v režimu výhradně elektrického pohonu až 50 km podle metodiky WLTP. V závislosti na výkonu nabíjení (max. 2,3 kW z konvenční elektrické zásuvky, nebo až 3,6 kW z nabíjecího stojanu, resp. nástěnné nabíječky) trvá doplnění elektrické energie do vybité sady akumulátorů 3,5 až 5 hodin.
Řidič modelu Tiguan eHybrid má na výběr několik provozních módů. V režimu „Hybrid" využívá řídicí jednotka plug-in hybridního pohonu oba zdroje hnací síly podle aktuální jízdní situace. Přední kola může pohánět pouze spalovací motor, samotný elektromotor, nebo kombinace obou jednotek. Při zpomalování navíc probíhá rekuperace kinetické energie. Požaduje-li řidič maximální jízdní dynamiku, stačí manuálně aktivovat režim „GTE". Cestování s nulovými emisemi umožňuje „E-Mode". V tomto režimu se Tiguan eHybrid také rozjíždí, pokud jsou akumulátory dostatečně nabité a venkovní teplota je vyšší než -10 °C.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidelVolkswagen Tiguan 1,4TSi NAVI TAŽNÉ TEMP
Volkswagen Tiguan LIFE 2.0TDi 130kW DSG
Volkswagen Tiguan 1.4 TSi 4x4 SPORT
Mohlo by vás zajímat
Volkswagen Tiguan prodělal modernizaci ve stylu Golfu
Německá Automobilka Volkswagen představila modernizované své nejprodávanější SUV Tiguan, které se vzhlédlo v novém Golfu ...
Předprodej Volkswagenu Tiguan Allspace zahájen, připravte si nejméně 737 900 Kč
Nový Tiguan Allspace boduje u zákazníků velkým objemem zavazadlového prostoru až 1920 litrů a možností přepravovat až se ...
Test ojetiny: Volkswagen Tiguan 2.0 TSI R-Line. Rozumná volba pro náročné!
Nestává se často, aby se do redakce dostalo přes 10 let staré auto, na kterém ale musíte v první chvíli hledat alespoň n ...
Nejnovější články
Slevy až čtvrt milion korun na nové auto. To je listopadový Toyota Víkend
Slevová akce u Toyoty proběhne již tento víkend (9. a 10. listopadu) ...
Suzuki v příštím roce začne prodávat svůj první elektromobil
Model e VITARA vychází z konceptu eVX, který byl představen v lednu 2023 na výstavě Auto Expo v Indii a na Japan Mobilit ...
Největší přehlídka elektromobilů v Česku již tento týden
K vidění bude mimo jiného Tesla Cybertruck, Škoda Elroq, Kia EV3 nebo Ford Capri. ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
Volvo S60
Rok výroby 2023
Audi S3
Rok výroby 2015
Škoda Octavia
Rok výroby 2019
Ford Ranger
Rok výroby 2013