Huyndai Tucson N Line - hezčí a sportovnější SUV z Česka | Autanet.cz

Huyndai Tucson N Line - hezčí a sportovnější SUV z Česka

Hyundai Motor rozšiřuje nabídku atraktivních verzí N Line na evropském trhu o nový Tucson N Line, který je zároveň prvním SUV se sportovním vzhledem a jízdními vlastnostmi N Line. Nový model kombinuje ikonickou odolnost, bezpečnost a komfort Tucsonu s dynamickým stylem a charakterem verzí N Line.

Hyundai v roce 2018 úspěšně uvedl stupeň výbavy N Line v modelové řadě i30 a nyní přidává další dynamickou verzi.


Nový Tucson N Line, nabízený se třemi verzemi motoru s pohonem předních nebo všech kol, je rodinným automobilem, který vychází vstříc požadavkům ještě náročnějších a individuálně orientovaných spotřebitelů na každodenní mobilitu.

Hyundai nyní kromě vznětového motoru 2.0 CRDi 48V, představeného v roce 2018 pro nový Tucson, zkombinoval hospodárnou a pohotovou techniku částečně hybridního pohonu s napětím 48 V také se vznětovým motorem 1.6 CRDi o výkonu 100 kW/136 k, jehož spotřeba paliva byla snížena až o 7 % (podle nové metodiky měření WLTP). V dosud zohledňovaném kombinovaném cyklu EU 2.0 činí snížení spotřeby dokonce až 11 %.

Částečně hybridní pohon je součástí globálního úsilí značky Hyundai o zvyšování hospodárnosti a větší ohleduplnosti k životnímu prostředí. Hybridní systém je tvořen akumulátory Li-Poly s napětím 48 V a kapacitou 0,44 kWh, zařízením MHSG (Mild Hybrid Starter Generator) s funkcemi generátoru a spouštěče, nízkonapěťovým měničem LDC (Low Voltage DC/DC) a invertorem. Hyundai díky tomuto systému s napětím 48 V dokázal snížit u nového modelu Tucson spotřebu paliva a emise CO2 (podle nové metodiky měření WLTP) až o 7 %. V dosud zohledňovaném kombinovaném cyklu EU 2.0 činí snížení spotřeby dokonce až 11 %.

Motor 2.0 CRDi 48V s částečně hybridním systémem nabízí nejvyšší výkon 136 kW/185 k, a je tak nejvýkonnější verzí pohonu pro nový model Tucson. Další jednotkou s rozsáhle vyváženými vlastnostmi je zážehový motor 1.6 T-GDi o výkonu 130 kW/177 k. Všechny motory splňují již s předstihem novou emisní normu Euro 6d Temp, která vstoupí v platnost až od 1. září 2019.

Tucson N Line je jedinečnou kombinací rodinného SUV a sportovního ducha, inspirovaného značkou N. Nový stupeň výbavy zahrnuje vnější a vnitřní prvky v pojetí N, charakteristické pro řadu vysokovýkonných modelů Hyundai. Dynamické stylistické prvky jsou u verzí s přeplňovaným zážehovým motorem a nejvýkonnějším turbodieselem doplněny optimalizovaným elektrickým posilovačem řízení MDPS (Motor Driven Power Steering) a vylepšeným nastavením podvozku, díky němuž si mohou zákazníci užívat ještě sportovnější jízdu. Vinuté pružiny těchto vrcholných verzí Tucson N Line jsou o 5 % tužší vzadu a o 8 % vpředu. Změny softwaru elektrického posilovače řízení navíc přispívají k bezprostřednějším reakcím a lineárnější charakteristice.

Nově navržené nárazníky a tmavá mřížka masky chladiče s tmavě chromovaným rámečkem zanechávají silný první dojem. Sportovní charakter vozu umocňují také tmavá 19“ kola z lehké slitiny společně s leskle černými kryty vnějších zpětných zrcátek a zadním spoilerem. Dynamičtější vzhled modelu Tucson N Line vytvářejí také světlomety s černými vnitřními plochami, světla pro denní svícení LED s jedinečným designem a tmavé okenní lišty v kombinaci s klikami dveří v barvě karoserie.

V interiéru si mohou zákazníci užívat sportovních sedadel N, čalouněných kombinací kůže a semiše a červeného ozdobného prošívání na volantu a sedadlech. Součástí výbavy N Line jsou také hliníkové pedály a řadicí páka N obšitá kůží s červeným ozdobným prvkem.

Nový Tucson N Line byl navržen a testován v Evropě. Stejně jako všechny ostatní modely Hyundai N a N Line je vyráběn v Nošovicích u Frýdku-Místku. Na evropském trhu je nabízen s paletou devíti různých barev laků karoserie.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Hyundai Tucson

Rok výroby 2016

333 333 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2021

529 000 Kč

Ford Mondeo

Rok výroby 2016

249 900 Kč

Škoda Kodiaq

Rok výroby 2021

699 900 Kč