Honda e oficiálně představena, palubní desku budou tvořit displeje

vloženo

Elektrická novinka s pohonem zadních kol zrychlí z 0 na 100 km/h za 8 sekund, chlubí se dojezdem 220 km a díky funkci rychlého nabíjení lze akumulátor dobít na 80 % kapacity za půl hodiny.

Honda e oficiálně představena, palubní desku budou tvořit displeje Honda e oficiálně představena, palubní desku budou tvořit displeje

Honda zveřejnila oficiální fotografie svého nového elektromobilu Honda e. Tento vůz je dalším krokem na cestě ke splnění ambice společnosti Honda, podle které mají mít do roku 2025 všechny její vozy prodávané v Evropě elektrifikovaný pohon.


Model Honda e byl navržen s důrazem na jednoduchý design a účelnost. Díky hladce integrované konektivitě a výjimečné jízdní dynamice dokonale odpovídá požadavkům moderního životního stylu ve městě. Čisté linie karoserie elegantně doplňuje systém zpětných kamer, který nahrazuje klasická boční zrcátka miniaturními kamerami. Záběry z nich jsou v reálném čase přenášeny na dvě šestipalcové obrazovky v interiéru vozidla. Uvedené technické řešení s kamerami, první v segmentu kompaktních vozů, přináší výrazné výhody z hlediska stylu, bezpečnosti a aerodynamiky.

Nový vůz je z profilu charakteristický plynulými, elegantními obrysy, které jsou doplněny „vyskakujícími“ klikami. Tak je zajištěn dokonale jednolitý vzhled. Uvnitř se nachází digitální přístrojová deska nové generace přes celou šířku vozu. Ta obsahuje pět displejů a propojený informační a zábavní systém. Tyto prvky tvoří součást pohodlné, moderní kabiny, v níž jsou uplatněny decentní soudobé materiály.

Největší plochu digitální přístrojové desky přes celou šířku vozu Honda e zabírají dva dotykové LCD displeje o velikosti 12,3 palce. Tyto displeje fungují jako hlavní obrazovky informačního a zábavního systému. Usnadňují přístup k řadě aplikací a propojených informačních a zábavních služeb, díky nimž se vůz jednoduše a nenápadně stává součástí moderního městského životního stylu majitele. Bez ohledu na to, zda vůz jede, parkuje nebo se dobíjí, si mohou řidič i spolujezdci vychutnat vždy stejnou konektivitu a pohodlí.

Honda e – technické údaje
Vůz Honda e je vybaven vysoce výkonným elektromotorem, který je k dispozici ve dvou výkonnostních variantách – 100 kW (136 k) a 113 kW (154 k) – a s působivým točivým momentem ve výši 315 Nm. Akumulátor o kapacitě 35,5 kWh patří v této třídě k nejkompaktnějším. Zároveň přitom umožňuje dojezd až 220 km na jedno dobití – skvělá hodnota pro každodenní provoz v městském prostředí. Díky funkci rychlého nabíjení lze akumulátor dobít na 80 % kapacity již za 30 minut. Výkonný elektromotor s pohonem zadní nápravy je příslibem sportovní jízdy. Model je zárukou zábavných zážitků, pohotové odezvy a pocitu propojení s vozem. Honda e se pyšní mimořádnou akcelerací. Zrychlení z 0 na 100 km/h dosáhne přibližně za 8 sekund.

Honda e – propojené služby a umělá inteligence
Propojené služby a aplikace, které jsou dostupné prostřednictvím dotykové obrazovky, lze ovládat také pomocí osobního asistenta Honda za použití hlasových příkazů. Intuitivní osobní asistent Honda je důmyslná funkce řízená umělou inteligencí (AI), která využívá jedinečné kontextuální porozumění s cílem navodit přirozenou konverzaci a zajišťuje přístup k celé řadě služeb online.

Unikátního osobního asistenta Honda aktivujete slovy „OK, Honda“. Následně položíte otázku nebo vydáte pokyn. Pomocí „strojového“ učení tato technologie časem zvyšuje porozumění hlasu dané osoby a na základě toho poskytuje přesnější reakce. I když není majitel zrovna ve voze, může zůstat ke svému elektromobilu Honda e připojen na dálku prostřednictvím aplikace My Honda+ v chytrém telefonu.

Tato mobilní služba byla představena v roce 2017. Od té doby byla upravena, aby nabízela širší škálu funkcí. Umožňuje snadné zobrazení podrobných informací o stavu vozidla, dálkové ovládání klimatizace, monitorování zabezpečení a sledování polohy. Mezi další funkce typické pro elektromobil patří řízení nabíjení akumulátoru a sledování dojezdu. Zároveň lze z mobilního zařízení předat vozu údaje o dobíjecích stanicích a navigační pokyny. Vůz Honda e je rovněž přístupný pomocí digitálního klíče. Lze jej poté zamykat a odemykat prostřednictvím aplikace ve smartphonu.


redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Honda e oficiálně představena, palubní desku budou tvořit displeje Fotografie k článku Honda e oficiálně představena, palubní desku budou tvořit displeje Fotografie k článku Honda e oficiálně představena, palubní desku budou tvořit displeje

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Ford Ranger přijíždí s šestiválcem v nové luxusní variantě Platinum

Ford Ranger přijíždí s šestiválcem v nové luxusní variantě Platinum

Luxusní Ranger Platinum pohání šestiválcový třílitrový diesel o výkonu 240 koní a točivém momentu 6600 Nm. Šestiválec spojený s desetistupňovým automatem zaručuje výtečnou dynamiku a možnost tahat přívěs o hmotnosti 3,5..

Novou DS 7 můžete mít za milion, ale také za dvojnásobek

Novou DS 7 můžete mít za milion, ale také za dvojnásobek

Včera automobilka DS předtavila v pražském paláci Lucerna model DS 7, který má zároveň české cenovky. S dieselem jej..

Porsche 911 Dakar je limitka s cenovkou 5,5 milionu korun

Porsche 911 Dakar je limitka s cenovkou 5,5 milionu korun

Tohle bláznivé Porsche 911 Dakar příjíží v limitované edici 2 500 kusů a určitě bude sběratelským skvostem a dobrou..

Test: Škoda Karoq 2.0 TDI Sportline - předokolka s dieselem jezdí za pět

Test: Škoda Karoq 2.0 TDI Sportline - předokolka s dieselem jezdí za pět

V době elektrifikace působí mladoboleslavské SUV jako z jiného světa. Karoq pohání klasický dvoulitrový diesel a je..

Na co nezapomínat v zimě a jak se připravit na sníh

Na co nezapomínat v zimě a jak se připravit na sníh

S nastávající zimou přichází náročné období na silnicích. Je proto dobré připomenout si několik osvědčených tipů a..