Hodnota značky Hyundai stoupá

16. 08. 2006
Sdílet článek

Podle studie Best Global Brands provedené pro rok 2006 poradenskou společností Interbrand ve spolupráci s mediální organizací BusinessWeek se sídlem v New Yorku je značka Hyundai Motor Co. jednou z nejlepších světových značek díky umístění na celkové 75. pozici.  


Sedmnácti procentní meziroční vylepšení hodnoty značky Hyundai vyneslo korejskému výrobci titul nejrychleji rostoucí automobilové značky a také místo mezi pěti nejrychleji rostoucími značkami vůbec.  Při svém debutu v žebříčku Best Global Brands v minulém roce se Hyundai umístil na 84. místě.  

Síla značky Hyundai s odhadovanou hodnotou 4,1 miliardy amerických dolarů již teď převyšuje několik soupeřů v oboru.  

“Tato studie nám říká co již vlastně mnoho lidí ví: Že značka Hyundai je hvězda, která rychle stoupá vzhůru,“ řekl vice-prezident firmy Hyundai pro značku Brandon Yea. “Naše řízení značky je podporováno stálým zlepšováním kvality našich výrobků,“ dodal Brandon Yea.  

Změnilo se také to, jak veřejnost vnímá značku Hyundai a to díky zvyšující se kvalitě vozů Hyundai. Tato kvalita také nastartovala stálý růst prodejů a důvěry ve značku mezi zákazníky a prodejci.    

Řízení značky se stalo nejvyšší prioritou díky tomu, že Hyundai se snaží najít co nejlepší vyvážení mezi růstem kvality a kvantity. Řízení značky se dnes také dotýká rozhodování v navrhování vozů, marketingu a komunikaci stejně tak jako v oboru maloobchodu a poprodejního servisu.  

 

Pozice v 2006 Interbrand Výsledek za rok 2006
100. Pozice v rámci automobilového průmyslu Značka Hodnota značky

(Miliardy $)

7. 1 Toyota 27,9
10. 2 M. Benz 21,8
15. 3 BMW 19,6
19. 4 Honda 17,0
29. 5 Ford 11,0
56. 6 VW 6,0
74. 7 Audi 4,2
75. 8 Hyundai 4,1
80. 9 Porsche 3,9
90. 10 Nissan 3,1
92. 11 Lexus 3,1

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Škoda ukázala interiéry nových modelů Superb a Kodiaq. Je to revoluční změna k lepšímu.
Česká pošta si pořizuje za více než půl miliardy tisíc nových aut Toyota má auta bez čekání. Nákupem skladovky můžete ušetřit pořádný balík peněz Rodiny radujte se – Citroën Berlingo se spalovacím motorem se vrací na český trh Test: Volkswagen ID. Buzz překvapuje vzhledem, praktičností a také spotřebou

Tipy z autobazarů

Audi A4

Rok výroby 2013

328 990 Kč

Seat Ateca

Rok výroby 2017

469 990 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2019

439 900 Kč

Škoda Superb

Rok výroby 2016

440 000 Kč