Fiat boduje u firemních zákazníků
![](/artphotos/-id1287_01.jpg)
Z českých zastoupení automobilek je k zákazníkům z řad malých a středních podnikatelů nejvstřícnější Fiat. Zjistila to sonda, kterou si u agentury Median zadal magazín zaměřený na správu firemních autoparků Flotila. Na dalších místech se umístily značky Peugeot, Mazda, Opel a Renault.
Agentura Median provedla sondu na základě mystery shoppingu, fiktivní poptávky, kdy mailem oslovila 20 největších zastoupení automobilových značek na českém trhu a jako malá firma poptávala 5 vozů střední a 10 vozů nižší střední třídy. „Nebylo naším cílem porovnávat cenové nabídky. Chtěli jsme jen zjistit, jak se 20 největších značek bude k tak malému zákazníkovi chovat a té nejlepší udělit za vstřícnost mimořádnou cenu v naší anketě Flotila roku,“ říká šéfredaktor Flotily Michal Žďárský.
Median hodnotil reakce automobilek podle sedmi kritérií od rychlostí reakce, přes zpětný telefonický kontakt, profesionální vystupování až po šíři a srozumitelnost nabídky. „Z 20 oslovených značek jich 5 neodpovědělo vůbec, dva slíbily nabídku poslat, ale už se neozvaly,“ říká Erika Kováříková z agentury Median. „Nejlépe v této jednorázové sondě obstála značka Fiat, na které bylo vidět, že má o zákazníka opravdový zájem. Jen těsně za ní skončil Peugeot. Velmi dobře uspěly i značky Mazda, Opel a Renault. Další, které bez problémů splnily všechna kritéria, zaostaly většinou jen o pověstný krůček.“Na poptávku nejrychleji reagovaly značky Hyundai a Kia, Fiat ovšem dominoval ve většině kategorií. Velmi příjemně a rychle reagoval telefonicky nejen zástupce automobilky, ale i leasingové společnosti, který nabídl zákazníkovi financování, a konkrétní nabídku jako jediná značka vypracoval hned první den. Přehlednou a srozumitelnou nabídku ale nakonec poslalo hned devět značek. „Přestože Fiat nemá tak široké portfolio modelů jako řada jiných značek, na jeho nabídce bylo znát, že má o klienta opravdový zájem a v celkovém součtu bodů ze všech kritérií nakonec těsně strhl vítězství ve svůj prospěch o pár desetin bod před Peugeotem,“ říká Michal Žďárský.
„Výsledky této ankety mě velice těší, a to zejména proto, že odráží pracovitost a aktivní přístup naší dealerské sítě vůči stávajícím i potenciálním zákazníkům,“ dodává Zuzana Kocourková, fleet manažerka společnosti Fiat ČR. „Tento výsledek mě opravdu v pozitivním slova smyslu překvapil, i proto, že všechny značky v dnešní době mají enormní zájem na akvizičním prodeji a neustále hledají nové a netradiční cesty pro oslovení a získání zákazníků. Jsem ráda, že právě naše úsilí, zkušenosti a profesionální přístup zvítězili v porovnání s jinými značkami na trhu.“
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidel![](/img-vehicle/tc_04492688_1.jpg)
Fiat Ostatní 2,8
![](/img-vehicle/tc_09635051_1.jpg)
Fiat Ducato VAN 2,3MTJ
![](/img-vehicle/tc_22760925_1.jpg)
Fiat Dobló cargo 1,3JTD-70KW**PARK.S.*47TKM!!!!
Mohlo by vás zajímat
Nejnovější články
![](/img-blog/66a2349676400.jpg)
Renault Clio dostalo automatickou převodovku za kterou se připlácí jen 35.000 Kč
Renault uvádí nabídku modelu Clio ve verzi s automatickou převodovkou CVT. Nabídka se vztahuje na verzi Clio s motorem 1 ...
![](/img-blog/66a232df9e9eb.jpg)
Chcete se lišit? Přijíždí prcek Mini Cooper S s výbavou John Cooper Works
Novinka má pod kapotou dvoulitrový motor TwinPower Turbo o výkonu 204 koní a točivém momentu 300 Nm, který umí udělat st ...
![](/img-blog/669e9f242a8e9.jpg)
Test: Citroën ë-C4 je povedený elektromobil s cenovkou do milionu korun i v nejvyšší výbavě
Elektrická C4 nabízí dojezd přes 300 km, rychlé nabíjení, dostatek prostoru i komfortu. ...
Nejčtenější články měsíce
![](/img-blog/6671cbff29760.jpg)
Tipy z autobazarů
![](/img-vehicle/tc_48080022_1.jpg)
Citroën C3
Rok výroby 2016
![](/img-vehicle/tc_32857583_1.jpg)
Peugeot 508
Rok výroby 2022
![](/img-vehicle/tc_37247039_1.jpg)
Volkswagen Golf
Rok výroby 2017
![](/img-vehicle/tc_27327683_12.jpg)
Audi A4
Rok výroby 2011