Fiat boduje u firemních zákazníků
Z českých zastoupení automobilek je k zákazníkům z řad malých a středních podnikatelů nejvstřícnější Fiat. Zjistila to sonda, kterou si u agentury Median zadal magazín zaměřený na správu firemních autoparků Flotila. Na dalších místech se umístily značky Peugeot, Mazda, Opel a Renault.
Agentura Median provedla sondu na základě mystery shoppingu, fiktivní poptávky, kdy mailem oslovila 20 největších zastoupení automobilových značek na českém trhu a jako malá firma poptávala 5 vozů střední a 10 vozů nižší střední třídy. „Nebylo naším cílem porovnávat cenové nabídky. Chtěli jsme jen zjistit, jak se 20 největších značek bude k tak malému zákazníkovi chovat a té nejlepší udělit za vstřícnost mimořádnou cenu v naší anketě Flotila roku,“ říká šéfredaktor Flotily Michal Žďárský.
Na poptávku nejrychleji reagovaly značky Hyundai a Kia, Fiat ovšem dominoval ve většině kategorií. Velmi příjemně a rychle reagoval telefonicky nejen zástupce automobilky, ale i leasingové společnosti, který nabídl zákazníkovi financování, a konkrétní nabídku jako jediná značka vypracoval hned první den. Přehlednou a srozumitelnou nabídku ale nakonec poslalo hned devět značek. „Přestože Fiat nemá tak široké portfolio modelů jako řada jiných značek, na jeho nabídce bylo znát, že má o klienta opravdový zájem a v celkovém součtu bodů ze všech kritérií nakonec těsně strhl vítězství ve svůj prospěch o pár desetin bod před Peugeotem,“ říká Michal Žďárský.
„Výsledky této ankety mě velice těší, a to zejména proto, že odráží pracovitost a aktivní přístup naší dealerské sítě vůči stávajícím i potenciálním zákazníkům,“ dodává Zuzana Kocourková, fleet manažerka společnosti Fiat ČR. „Tento výsledek mě opravdu v pozitivním slova smyslu překvapil, i proto, že všechny značky v dnešní době mají enormní zájem na akvizičním prodeji a neustále hledají nové a netradiční cesty pro oslovení a získání zákazníků. Jsem ráda, že právě naše úsilí, zkušenosti a profesionální přístup zvítězili v porovnání s jinými značkami na trhu.“
Petr Šikl
Vyhledat vozidla v inzerci: Fiat
Sdílet článek
Komentáře k článku:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Všechny články o značce / modelu
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY
Suzuki Swace v prodeji. Hybridní kombi stojí od 610 900 Kč
Po 20 letech se do nabídky značky Suzuki vrací model s karoserií kombi. Je jím nová řada Swace, která jako první Suzuki nabízí hybridní pohon s možností jízdy čistě na elektřinu. Pro český trh jsou určeny dvě úrovně..
Videotest: Honda Jazz e:HEV - nejvykutálenější auto letošního roku
Nová Honda Jazz překvapivě dobře hraje uvnitř, baští do 5 litrů na 100 kilometrů a život s ní je..
Seat Tarraco posiluje, vrchol nabídky má 245 koní a stovku umí za 6,2 sekundy
Španělská automobilka zvyšuje výkonovou laťku u svého velkého SUV zahájením výroby modelu Tarraco 2.0 TSI 245 k DSG..
Riziko na zimních silnicích roste s rychlostí a nesprávným stylem jízdy
Zimní měsíce již tradičně vybízejí k cestování za relaxací v přírodě a sportováním spojeným se sněhovou nadílkou...
Policisté budou jezdit modely Škoda Scala, byly nejlevnější
Výběrové řízení na obnovu vozového parku policistů vyhrála automobilka Škoda. Policii ČR dodá v následujících 4 letech..