Citroënu C4 Picasso se daří a stává se lídrem mezi MPV | Autanet.cz

Citroënu C4 Picasso se daří a stává se lídrem mezi MPV

24. 11. 2014
Sdílet článek

Nový Citroën C4 Picasso, který od uvedení do provozu v loňském roce registruje již 160 000 prodaných kusů, z toho 100 000 kusů od začátku roku, znamená skutečný obchodní úspěch. Nyní se prosazuje i vůči konkurenci a zaujímá místo evropského lídra v segmentu MPV.

Generální ředitelka značky Citroën Linda Jackson uvedla: „Rok po uvedení vozu nový Citroën C4 Picasso se jeho vynikající prodejní dynamika potkává s kladným přijetím tisku, který mu od začátku udělil již řadu cen, jako je například prestižní ocenění „Zlatý volant“ v Německu. Nový Citroën C4 Picasso v sobě koncentruje to nejlepší z MPV a z know-how značky v oblasti designu, komfortu a technologií, a to vše s optimálními uživatelskými náklady. Naprosto tak odpovídá očekáváním dnešních zákazníků a jeho evropské prvenství je toho nejlepším důkazem!


Nový Citroën C4 Picasso, který byl uveden na trh v červnu 2013 v pětimístné verzi a v září 2013 v sedmimístné verzi (Grand C4 Picasso), každý měsíc potvrzuje svou přitažlivost pro zákazníky:
  • o úspěch obou tvarů karoserie v nabídce: více než 49 % prodejů se týká pětimístné verze a 51 % sedmimístné verze;
  • o nejatraktivnější jsou nejlépe vybavené modely: téměř 2/3 prodejů se týká nejbohatších verzí výbavy
  • o 4. místo mezi nejoceňovanějšími osobními vozy podnikových flotil ve Francii (4. místo mezi všemi segmenty, 1. místo mezi MPV), zejména díky emisím CO2 „best in class“ v této kategorii (od 96 g/km).
V České republice je nový Citroën C4 Picasso na třetím místě v kategorii MPV. 746 registrovaných vozů představuje 14,2 % podílu na trhu a je to výsledek o 3,5% lepší než za období leden-říjen 2013. Navíc je Citroën C4 Picasso držitelem ocenění Best Cars 2014 v ČR udělované časopisem Auto Motor a Sport a pyšní se i titulem AutoDesign Awards 2014 v kategorii MPV.

Nový Citroën C4 Picasso přišel s novou koncepcí MPV a opakuje tak odvahu svých předchůdců. Přidává další kapitolu do „success story“ MPV Citroën s podpisem „Picasso“ (Xsara Picasso, C4 Picasso, C3 Picasso), kterých se do dnešního dne prodalo více než 3,3 milionů kusů. Už jen toto číslo ilustruje know-how a legitimitu značky Citroën na tomto segmentu trhu.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: MGS5 EV Exclusive umí jednu věc dokonale
Platnost evidenční kontroly v ČR se prodlužuje na dva roky Test: Honda Jazz je malý velký prcek s obrovskou výhodou BMW M2 CS je lehčí, výkonnější a schopnější Test: Opel Astra 1.5 Diesel AT8 nabídne hned několik trumfů

Tipy z autobazarů

Škoda Octavia RS 2.0TSI 180kW DSG

Škoda Octavia RS 2.0TSI 180kW DSG

Rok výroby 2017

439 000 Kč
Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Nissan Navara 2,3 HARD TOP

Rok výroby 2016

419 900 Kč
Škoda Superb 2.0 TSI 206kW L&K 4x4 DSG

Škoda Superb 2.0 TSI 206kW L&K 4x4 DSG

Rok výroby 2022

779 000 Kč
Škoda Enyaq iV 80X 195kW 4X4 HEAD-UP,TČ

Škoda Enyaq iV 80X 195kW 4X4 HEAD-UP,TČ

Rok výroby 2022

699 900 Kč