Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid

vloženo

Když chcete levný, prostorný, komfortní a zároveň slušně vybavený sedan, nemáte příliš na výběr. Na Škodu Rapid 300 000 Kč nestačí, a když se Vám nelíbí Fiat Tipo za 281 300 Kč, musíte volit Peugeot 301 nebo ještě levnější sesterský Citroën C-Elysée startující na cenovce 272 900 Kč.

Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid

Oproti únorovým cenám je omlazený Citroën C-Elysée dražší o nějakou tu tisícovku, přesto stále patří k nejlevnějším sedanům. Pořizovací cenu můžete snížit o dalších 10 000 Kč v momentě, kdy přivezete svůj starý vůz a dostanete za něj od Citroënu bonus.


V základní výbavě Feel získáte manuální klimatizaci, palubní počítač, čelní a boční airbagy vpředu, dálkové centrální zamykání, elektricky ovládaná přední okna, výškově stavitelný volant, přední mlhovky, rádio s přehrávačem, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a patnáctipalcová ocelová kola. Připlatit si můžete 5 000 Kč za klimatizaci s digitálním displejem nebo stejnou částku za elektricky ovládaná zadní okna. Vyhřívání předních sedadel přijde na 4 000 Kč, středová loketní opěrka s úložným prostorem na 4 000 Kč, hliníkové disky na 12 000 Kč a rádio RD45 s přehrávačem CD/MP3 na 8 000 Kč (kromě toho můžete volit rádio s 7" dotykovým displejem za 17 000 Kč nebo za 28 000 Kč audiosystém s navigačním systémem).

Vyšší výbava Shine přináší navíc elektricky ovládaná zadní okna, kožený volant, klimatizaci s digitálním displejem a výdechy pro druhou řadu, rádio s CD přehrávačem / MP3, Bluetooth a čtyřmi reproduktory, středovou loketní opěrku s úložným prostorem vpředu nebo 16palcová ocelová kola s okrasnými kryty. Za audiosystém s dotykovým displejem se připlácí 9 000 Kč, kdežto za navigaci 20 000 Kč.

Benzínové motory:

  • 1.2 PureTech 82 k, 5st. manuální převodovka
  • 1.6 VTi 115 k, 5st. manuální převodovka
  • 1.6 VTi 115 k, 6st. automatická převodovka EAT6

Dieselové motory:

  • 1.6 BlueHDi 100 k, 5st. manuální převodovka

 


Petr Šikl, Citroën

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Češi chtějí ojetiny a elektromobilům moc nevěří

Češi chtějí ojetiny a elektromobilům moc nevěří

Nejistota ohledně budoucnosti vozidel se spalovacími motory a stoupající ceny nových aut přiměly Čechy k tomu, aby čím dál častěji kupovali auta ojetá místo nových. Nejvíc přitom stojí o kombi s benzínovým motorem v..

Test: Hyundai Kona Electric nezkresluje dojezd a v silnějším provedení Power je zábavná

Test: Hyundai Kona Electric nezkresluje dojezd a v silnějším provedení Power je zábavná

Plně elektrický vůz většinou nedává v českých podmínkách smysl, hlavním problémem bývá nedostatečný dojezd. Kona je ale..

Přehled technologických vychytávek u nedávno představené Škody Superb iV

Přehled technologických vychytávek u nedávno představené Škody Superb iV

Vlajková loď značky Škoda Auto přichází v plug-in hybridní verzi. Pojďme si představit některé prvky výbavy. Nový..

Chcete malé a krásné auto do města? Za Peugeotem 208 se každý otočí a je dobře vybavený

Chcete malé a krásné auto do města? Za Peugeotem 208 se každý otočí a je dobře vybavený

V základní výbavě LIKE pořídíte francouzskou novinku od 295 000 Kč, za což dostanete slušně vybavený s klimatizací s..

Prémiová paliva pro ojetý vůz: ano či ne? (2/2)

Prémiová paliva pro ojetý vůz: ano či ne? (2/2)

Vyplatí se u čerpacích stanic tankovat kvalitní paliva, nebo je to u běžných ojetých vozů zbytečné? Jaké vlastně mají..