C4 Picasso – světlo a prostor (visiospace) - Originální reklamní kampaň - technologie s poezií

28. 10. 2006
Sdílet článek

Nový Citroën C4 Picasso vstupuje v těchto dnech na náš trh a s ním v listopadu odstartuje i originální reklamní kampaň na tento vůz.

„Příběh“ se odvíjí velice poeticky, od pohaslé žárovky se odděluje skleněná baňka a kovová objímka a obě tyto části se přeměňují v nejcharakterističtější části nového vozu. Metalická část se transformuje v karosérii, v níž jako květ rozkvétá pohodlné křeslo, zatímco skleněná část se mění ve velké přední sklo vozu s mimořádným zorným úhlem s přechodem až do panoramatické střechy. 

Proměnu ve visiospace podtrhuje hudba skupiny Bonobo, jejíž rytmy napomáhají splynutí technologie s poezií.

Reklamní spot je dílem skupiny Nobrain z reklamní agentury Euro RSCG Scher Lafarge, které se snažila vystihnout symboliku inovace a inspirace právě na pozadí průhlednosti a světla.

Televizní reklama bude umocněna reklamou v dalších médiích, zejména v tisku, na plakátech a na webu. Všude bude zdůrazněn velký vnitřní prostor vozu, ve kterém najde své místo sedm, ale i jediný cestující. A dále modularita vnitřního prostoru, mimořádný výhled díky panoramatickému přednímu sklu, výbava pro pohodlí a bezpečnost, stejně jako čtveřice pohonných jednotek.




Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Alfa Romeo Tonale 1.3 Turbo PHEV - kráska co má 280 koní a jezdí za pět litrů
Test: Toyota Prius plug-in hybrid - zachraňuje planetu a svého majitele jentak neomrzí Mazda CX-80 v prodeji. S šestiválcem stojí jako Škoda Kodiaq Škoda Enyaq cenově dostupnější. Přijíždí ve verzi Tour za 899.000 Kč Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč

Tipy z autobazarů

Citroën C3

Rok výroby 2016

139 000 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

299 000 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

709 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

199 777 Kč