Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe

vloženo

Je rychlejší než tvrdí Audi. Výrobci automobilů většinou udávají dynamiku zrychlení vyšší než je, aby jejich modely vypadaly rychlejší. Někdy se stane opak, což zákazníkům vadit určitě nebude. Ve videu od Auditography můžete vidět, jak S8 překoná továrně udávané zrychlení 3,8 s z 0 na 100 km/h.

Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe

Nové Audi S8 je ztělesněním luxusu a komfortu. Největší tajemství sportovního sedanu se skrývá pod kapotou. Komu nestačí standardní A8 a chtěl by více síly a rychlosti v režii osmiválce, může sáhnout po variantě S8.


Audi S8 je osazeno benzínovým čtyřlitrovým motorem V8 Biturbo s dvěma turbodmychadlymaximálním točivým moment 800 Nm a výkonem 420 kW (571 koní), který na vás udělá určitě dojem. Kromě výkonu bylo také myšleno na efektivitu, o kterou se u vozu stará standardní 48V mild hybridní systém s generátorem zapalování s řemenovým převodem a inovativní technologií Audi cylinder on demand.

V typicky německém luxusním módním stylu je S8 rychlejší na 100 km/h, než tvrdí samo Audi. Oficiální specifikace uvádí, že vysoce výkonný sedan dokončí sprint za 3,8 sekundy, ale ve skutečnosti je v reálu o téměř půl sekundy rychlejší. Auditography, které mezi prvními testovalo dynamiku sedanu, dokázalo s Audi S8 zrychlit z 0 na 100 km/h za působivých 3,33 sekundy. Tohle není moc jednoduché s autem, které váží monstrózních 2 305 kilogramů, že?

Permanentní pohon všech kol quattro a dynamické řízení, kterým je Audi S8 TFSI vybaveno již ve standardu, potěší nejen optimální jízdní dynamikou, ale i pohodlnou ovladatelností a hbitými reakcemi, bez ohledu na rychlost. Prediktivní aktivní podvozek řídí individuálně každé z kol, na základě aktuální situace na vozovce. Tím dochází ke znatelnému snížení působení bočních sil v průběhu zatáčení a současně se zvyšuje jízdní dynamika, což znamená větší potěšení pro řidiče.

Video je také dobrou příležitostí podívat se na exkluzivní detaily exteriéru a interiéru S8. Dynamický charakter Audi S8 podtrhuje sportovní maska chladiče Singleframe a přední nárazník s nepřehlédnutelnými otvory sání vzduchu, které zaujmou svým dekorem v hliníkové optice. Dalšími výraznými prvky jsou kryty vnějších zpětných zrcátek v hliníkové optice, 5paprskový dvojitý hvězdicový design 21" kol z lehké slitiny, vnější prahové lišty nebo působivá záď s difuzorem a čtyřmi oválnými koncovkami výfuku. 

Horizontálně koncipovaný design interiéru Audi S8 nabízí mimořádný jízdní zážitek. K němu přispívají exkluzivní detaily, jako jsou dekorativní obložení horní části dveří a středového tunelu a hlavice volící páky v provedení karbon Vektor s 3D efektem budícím dojem hloubky, pohodlná klimakomfortní sedadla ve sportovním provedení s logem "S", specifické prošití v provedení "S", pádla řazení v hliníkové optice nebo pedály a opěrka nohy z nerezové oceli.

Není překvapením, že cena luxusního sportovního sedanu Audi S8 v základu startuje na 3 493 900 Kč. K tomu lze přičíst černý perleťový lak za 38 600 Kč, 21" litá kola 5paprsková dvojitá hvězdicová za 49 300 Kč, paket černé optiky za 29 000 Kč nebo paket interiéru Audi design selection pastelově stříbrná za 151 900 Kč. 

Vychutnejte si nové Audi S8 ve videu Auditography:

Foto a video: Auditography (facebook.com/auditography)

Autor: Jiří Řikovský


Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe Fotografie k článku Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Peugeot 208 1.5 BlueHDi - poslední malý mohykán s velkým srdcem

Test: Peugeot 208 1.5 BlueHDi - poslední malý mohykán s velkým srdcem

Najít na trhu malý automobil poháněný čtyřválcovým dieselem je téměř nemožné. Francouzská automobilka se lvem ve znaku jde proti aktuálním trendům a nabízí u modelu 208 vznětovou patnáctistovku BlueHDi. A nás zajímalo,..

Jakou ojetinu do 100 tisíc doporučíte příbuzným? Profesionální mechanici hodnotili nejoblíbenější značky Čechů

Jakou ojetinu do 100 tisíc doporučíte příbuzným? Profesionální mechanici hodnotili nejoblíbenější značky Čechů

Jaké auto v jednotlivých cenových kategoriích by doporučili svým známým automechanici? To zjišťoval unikátní průzkum..

Na modernizovanou Kiu Rio stačí 300 tisíc korun, je žhavým konkurentem Fabie

Na modernizovanou Kiu Rio stačí 300 tisíc korun, je žhavým konkurentem Fabie

Kia Rio je prvním vozem Kia s benzínovým mild-hybridním pohonem. Inteligentní manuální převodovka se spojkou bez..

Test ojetiny: Peugeot 308 SW GT 2.0 BlueHDi - konkurent Octavie RS TDI

Test ojetiny: Peugeot 308 SW GT 2.0 BlueHDi - konkurent Octavie RS TDI

Výkonná kombi nižší střední třídy nám dokazují, proč jsou větší a těžší stroje obvykle naprosto zbytečné. Vždyť do..

Neriskujte na železničních přejezdech, v létě hrozí únava či oslepení sluncem

Neriskujte na železničních přejezdech, v létě hrozí únava či oslepení sluncem

Železniční doprava se v uplynulých dnech mediálně zviditelnila kumulací vážných nehod s tragickými následky a..