Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům

vloženo

Loni byla představena nová Audi RS 7 ve Frankfurtu a letos si ji vzalo do parády studio Auditography, aby ji v celé své kráse představilo nadšencům sportovních vozů. Přesvědčí vás o její výjimečnosti?

Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům

Všechny vozy Audi RS jsou na pohled jedinečné, ale nové RS 7 Sportback je opravdové zvíře. Druhá generace Audi RS 7, která byla představena před rokem spojuje luxus a výkon takovým způsobem, že se s ní může vyrovnat jen málo jiných automobilů. Svým vzhledem vás donutí doslova otočit hlavu, působí na silnici velmi agresivním dojmem.


Nová RS 7 natočena a vyfocena studiem Auditography ve Varšavě v Polsku je jedním z nejzářnějších videí, které můžete vidět i díky černé krystalické barvě Sebring s černou optikou vozu. Video obsahuje půvabné záběry exteriéru a interiéru vozu, vypuštěného v plné kráse na silnici v krásné scenérii okolního prostředí. Auditography nabízí detaily vozu prostoupené bublajícím zvukem motoru, zrychlení z 0 na 100 km i nejvyšší rychlost. Na první pohled nemusíte poznat rozdíly s A7, ale věřte, že RS 7 je velmi speciální vůz, který se vyrovná některým supersportům.

Pod kapotou RS 7 Sportback je stejně jako u nového modelu RS 6 Avant čtyřlitrový vidlicový osmiválec Biturbo s přeplňováním dvojicí turbodmychadel spolupracující s 48 voltovým mild hybridním systémem a technologií Cylinder on demand. Disponuje nejvyšším výkonem 441 kW (600k) a točivým momentem 800 Nm dostupným v rozmezí od 2050 do 4500 otáček za minutu. Audi RS 7 Sportback zvládá akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,6 s. Maximální rychlost je tradičně omezena na 250 km/h, ale díky paketům Dynamic a Dynamic Plus může omezovač zasahovat až při rychlostech 280 km/h, resp. 305 km/h.

Interiér kombinuje sportovní styl s luxusem a vedle vybraných materiálů se špičkovým dílenským zpracováním se pyšní 12,3 palcovým digitálním přístrojovým štítem, nabízejícím informace o tlaku v pneumatikách, teplotě oleje v motoru nebo údaje o přetížení či měření časů na kolo. Řidič má mimo jiné k dispozici 6 jízdních režimů, z nichž dvojice s označením RS1 a RS2 nabízí možnost individuálního nastavení řady systémů. Přístrojový štít pak doplňuje 10,1 palcový displej multimediální systému a 8,6 palcový displej, jehož prostřednictvím je ovládána klimatizace.

Připoutejte se a vychutnejte si jízdu s nejkrásnější Audi.

Foto a video: Auditography (facebook.com/auditography)

Autor: Jiří Klimíček


Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback jde ve stopách RS 6 Avant a výkonem se vyrovná supersportům

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor

Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor

Omlazenou třetí generaci modelu C3 pořídíte za 280 000 Kč, přičemž o pohon se stará dvanáctistovka o výkonu 83 koní, což je o 23 koní více, než u stejně drahé Škody Fabie poháněné litrovým motorem. Oproti Fabii Citroën..

Letní peklo na dálnici D1 nekončí, ve výstavbě je najednou 7 úseků

Letní peklo na dálnici D1 nekončí, ve výstavbě je najednou 7 úseků

Kdo jezdí po D1, víte o čem píšeme. Téměř polovinu dálnice jedete v zúžení, tedy za předpokladu, že nestojíte v koloně...

Milujete kempování v přírodě? Našli jsme pro Vás ideální auto

Milujete kempování v přírodě? Našli jsme pro Vás ideální auto

Milujete přírodu a pobyt v ní? Řadíte se mezi milovníky off-roadů a toužíte po voze, který splní ty nejnáročnější..

Prodej aut roste, v červnu se prodalo o 7 386 tisíc aut více než v květnu, Octavia vede

Prodej aut roste, v červnu se prodalo o 7 386 tisíc aut více než v květnu, Octavia vede

Podle statistik Svazu dovozců automobilů (SDA) se v červnu prodalo 20 771 osobních automobilů, což je o 7 386 více než..

Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe

Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe

Je rychlejší než tvrdí Audi. Výrobci automobilů většinou udávají dynamiku zrychlení vyšší než je, aby jejich modely..