Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí

vloženo

Nový S-Cross od japonské automobilky si je nutné připravit minimálně 508.900 Kč, za což dostanete vůz v základní výbavě vybavený manuální převodovkou a pohonem předních kol. Nejlevnější čtyřkolka pak přijde na 577.900 Kč.

Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí

Suzuki s hrdostí představuje zcela nový S-CROSS. Je navržený s ohledem na dynamicky se rozvíjející nároky, které zákazníci různých věkových kategorií kladou na SUV. Je opravdovým SUV s propracovaným designem a vysokou funkčností. Výrazný exteriér nastavuje nová měřítka, k tomu se přidává úsporný a výkonný motor, pohon všech kol a nejmodernější technologie na poli bezpečnosti a komunikace.


Leskle černá maska chladiče navozuje dojem síly a dynamiky podpořený ostře řezanými LED světlomety. Zadní partie s LED světly jsou provedeny v obdobném duchu. Hranaté lemy blatníků doplněné o stříbrné ozdobné prvky na předním a zadním nárazníku dávají zřetelně najevo drsnou povahu SUV, která je novému S-CROSSU vlastní.

ceník suzuki s-cross

Prostorný interiér pojme pět dospělých pasažérů, variabilní prostor pro 430 litrů zavazadel je jako stvořený pro nejrůznější outdoorové a volnočasové aktivity. Velké otevíratelné střešní okno dále umocňuje potěšení z jízdy.

Silný motor 1.4 BoosterJet s přímým vstřikováním a přeplňováním turbodmychadlem doplněný o 48V mild-hybridní systém SHVS je úsporný a výkonný zároveň. Pohon všech kol AllGrip Select, 9palcový dotykový displej a celá řada pokročilých asistenčních systémů se starají o plnohodnotný zážitek z jízdy v moderním SUV.

Vnější design

Pohled nejprve upoutá impozantní leskle černá maska chladiče. Velká maska dává vyniknout příčné chromované liště s výrazným logem značky. Přední i zadní nárazník jsou ozdobeny stříbrnými prvky, které zcela nový S-CROSS jednoznačně řadí do kategorie SUV. Přední a zadní LED světla s charakteristickou trojicí svítících segmentů jsou stylová a nezaměnitelná, hranaté lemy blatníků vyjadřují jistotu, sílu a aktivní životní styl.

Odstíny laku

Zcela nový S-CROSS je dostupný v osmi barevných provedeních exteriéru, která uspokojí vkus různých typů zákazníků. Perleťové metalízy zastupují odstíny Titan Dark Grey, Cosmic Black a Canyon Brown. Mezi perleťové tóny patří Cool White, Energetic Red a Sphere Blue. Pestrou nabídku barev završují metalíza Silky Silver a pastelová bílá.

suzuki s-cross

Vnitřní design

Zcela nový S-CROSS je zvenčí drsný, ale uvnitř útulný, kombinující touhu po dobrodružství s komfortem. Rozměrné čelní sklo a dlouhé otevíratelné panoramatické střešní okno prosvětlují interiér a umocňují dojem prostornosti a vzdušnosti. Ergonomicky tvarovaná kožená sedadla mají výplně sedáků a opěradel čalouněné tkanou umělou kůží. Palubní deska je robustní a propracovaná. Široký přístrojový štít s trojrozměrným designem je moderní a vysoce kvalitní. „Hi-tech“ charakter nového S-CROSSU posiluje 9palcový dotykový displej s bezdrátovou konektivitou a zobrazením provozních informací i přepínač jízdních režimů pohonu všech kol Allgrip Select.

Od prostorné kabiny po flexibilní zavazadlový prostor je nový S-CROSS navržen tak, aby uspokojil pestrou škálu potřeb zájemců o SUV.

Prostorný interiér

Zcela nový S-CROSS pojme pět dospělých, kterým nabízí štědrý prostor. Pohodlí předních pasažérů není na úkor těch vzadu – jim S-CROSS nabízí dostatek místa pro kolena i možnost nastavit si sklon zadních opěradel. Samozřejmostí je množství odkládacích prostorů pro všechny cestující.

Flexibilní zavazadlový prostor

Zadní sedadla dělená v poměru 60 : 40 a nastavitelná mezipodlaha zavazadlového prostoru poskytují řadu možností, jak využít objem 430 litrů* naplno. Nezáleží na tom, kam se chystáte nebo jaké jsou Vaše plány na volný čas, zcela nový S-CROSS má vždy prostor komfortně a stylově odvézt pětici dospělých tam, kam se potřebují dostat.

Panoramatické střešní okno

Dvojice posuvných skleněných panelů vytváří dlouhý otevřený prostor, který si užijí cestující v obou řadách sedadel. Při zavřeném střešním okně měří dvojice panelů dohromady 1000 mm, po jejich otevření měří volný prostor na délku 560 mm.

K dalším příjemným prvkům výbavy patří:

  • dvouzónová automatická klimatizace
  • střešní konzola se čtecími lampičkami
  • přihrádka před řadicí pákou s USB konektorem
  • posuvná loketní opěrka s uzavřenou schránkou
  • středová loketní opěrka vzadu s držáky na nápoje

Zcela nový S-CROSS je plný pokročilých technologií, které řidiči dodávají jistotu a dělají jízdu zábavnou a příjemnou. Efektivní a výkonný motor 1.4 BoosterJet s 48V mild-hybridním pohonem SHVS, pohon všech kol AllGrip Select a spousta inteligentních asistenčních systémů dohromady činí z S-CROSSU komplexní, plně vybavené SUV.

Spalovací motor 1.4 BoosterJet K14D

O pohon S-CROSSU se stará silný motor 1.4 BoosterJet s přímým vstřikováním a přeplňováním turbodmychadlem. Mezichladič stlačeného vzduchu zvyšuje točivý moment v nízkých otáčkách. Přímé vstřikování benzinu optimalizuje množství, načasování a tlak vstřikovaného paliva, což svědčí výkonu i účinnosti. Účinnost spalování dále zvyšují elektricky ovládané variabilní časování ventilů (VVT), chlazená recirkulace výfukových plynů (EGR) a vysoký kompresní poměr.

48V mild-hybridní systém SHVS

Zcela nový S-CROSS je standardně vybaven 48V mild-hybridním systémem SHVS. Za běžných jízdních podmínek systém snížením točivého momentu spalovacího motoru, které se kompenzuje zapojením elektromotoru, šetří palivo. Když je potřeba zrychlovat, funkce elektrického navýšení točivého momentu a podpory při akceleraci zlepšují odezvu, vyhlazují reakce a přidávají dodatečný točivý moment.

AllGrip Select

Čtyři snadno volitelné jízdní režimy (Auto, Sport, Snow a Lock) dávají možnost pohodlně přepnout systém pohonu všech kol do nastavení, které nejlépe odpovídá aktuální situaci. Elektronicky ovládaný pohon všech kol upravuje množství točivého momentu přenášeného na zadní kola a spolupracuje s ESP®, řídicí jednotkou motoru, posilovačem řízení a dalšími systémy, aby dosáhl chování, které řidič požaduje.

9palcový dotykový displej s HD rozlišením

Multimediální systém obsahuje nejnovější digitální technologie včetně Apple CarPlay®, Android Auto™, hlasového ovládání a hands-free telefonování přes Bluetooth®. Ke standardním funkcím patří také rádio, přehrávání hudby a videí z USB a přehrávání hudby z iPodu nebo přes Bluetooth®. Zobrazení provozních informací, jako jsou spotřeba paliva a dojezd nebo tok energií v systému SHVS, dává řidiči přehled o stavu vozidla, displej také zobrazuje varovná hlášení a obraz ze zadní parkovací kamery, 360° kamery nebo parkovacích senzorů.

Suzuki Safety Support

Zcela nový S-CROSS je vybaven balíčkem asistenčních systémů Suzuki Safety Support, který využívá senzorů a kamer, aby řidiči usnadnil řízení a zvýšil úroveň bezpečnosti.

Dual Sensor Brake Support (DSBS)

Při jízdě vpřed kamera a laserový senzor vyhodnocují riziko srážky s jiným vozidlem nebo chodcem. Při zaznamenání potenciálního nebezpečí DSBS v závislosti na závažnosti situace řidiče varuje nebo rovnou začne automaticky brzdit.

Adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go

Adaptivní tempomat je u variant s šestistupňovou automatickou převodovkou doplněn o funkci Stop & Go. Automaticky zrychluje a brzdí, aby udržel nastavenou rychlost a současně zachoval bezpečný odstup od vpředu jedoucích vozidel. Funkce Stop & Go sleduje vozidla vpředu až do úplného zastavení. Pokud se vozidlo vpředu do dvou sekund rozjede, například v dopravní zácpě, adaptivní tempomat začne opět zrychlovat bez nutnosti šlapat na plynový pedál.

360° kamera

Zobrazení plných 360° zvyšuje bezpečnost a komfort při parkování. Čtyři kamery (po jedné vpředu, vzadu a na každé straně) snímají okolí a nabízejí různá zobrazení včetně 3D pohledu pro snadné vyjetí z parkovacího místa nebo pohledu shora pro precizní zaparkování v těsných prostorech.

K dalším systémům v balíčku Suzuki Safety Support patří:

  • varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu (LDW)
  • systém udržování v jízdním pruhu (LDP)
  • systém sledování únavy řidiče (VSW)
  • rozpoznávání dopravních značek (TSR)
  • sledování mrtvého úhlu (BSM)
  • asistent rozjezdu do kopce (HHC)
  • systém sledování prostoru za vozem (RCTA)

redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Suzuki

Fotografie k článku

Fotografie k článku Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí Fotografie k článku Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí Fotografie k článku Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí Fotografie k článku Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí Fotografie k článku Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí Fotografie k článku Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí Fotografie k článku Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí Fotografie k článku Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí Fotografie k článku Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí Fotografie k článku Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí Fotografie k článku Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí Fotografie k článku Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí Fotografie k článku Suzuki S-Cross je stále ještě normální auto, půl milionu korun na něj ale nestačí

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Elektrické BMW iX M60 má 619 koní a tři miliony na něj nestačí

Elektrické BMW iX M60 má 619 koní a tři miliony na něj nestačí

Nejnovějším čistě elektrickým BMW je vrcholné provedení iX M60, které pohání dvojice elektromotorů o celkovém výkonu 455 kW/619 k a maximálním točivým momentem přes tisíc Nm. Díky tomu zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,8..

Peugeot 308 uveden na český trh, můžete ho mít za půl milionu ale i dvojnásobek

Peugeot 308 uveden na český trh, můžete ho mít za půl milionu ale i dvojnásobek

Základní provedení Active Pack s benzínovým přeplňovaným tříválcem PureTech startuje na částce 490.000 Kč, přičemž na..

Test: Hyundai Bayon 1.0 T-GDI Smart - konečně náhrada za populární ix20

Test: Hyundai Bayon 1.0 T-GDI Smart - konečně náhrada za populární ix20

Také Vám chybí model ix20? Nezoufejte, novodobým nástupcem může být Huyndai Bayon, který jsme důkladně otestovali...

Silná koruna zlevňuje ojetiny ze zahraničí

Silná koruna zlevňuje ojetiny ze zahraničí

Euro je vůči koruně nejlevnější za téměř 14 let. Jen za posledních 30 dní ztratilo dle údajů ČNB celou jednu korunu...

Citroën C5 Aircross po modernizaci

Citroën C5 Aircross po modernizaci

Citroën C5 byl původně sedanem, místo kterého automobilka v roce 2018 stvořila SUV s dodatkem Aircross. Komfortně..