Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem

vloženo

BMW představuje sportovní variantu BMW řady 1 s předním pohonem a mechanickým samosvorným diferenciálem Torsen. Ta je vybavena kromě Torsenu osmistupňovou sportovní převodovkou Steptronic a sníženým emkovým podvozkem.

Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem

Během závěrečné fáze testů podstupuje nový kompaktní sportovní vůz BMW 128ti (kombinovaná spotřeba paliva: 6,4–6,1 l/100 km) závěrečné kalibrační zkoušky na kopcovitých silnicích pohoří Eifel kolem Nordschleife okruhu Nürburgring, a samozřejmě také přímo na této nejnáročnější závodní trati světa. Nejvíce se zkoušky zaměřují na dynamické charakteristiky projevu této nové varianty BMW řady 1, která je navržena pro aktivní radost z jízdy. Nový model vstoupí na trh v listopadu 2020.


Sportovní vůz s vlastním charakterem
BMW 128ti s předním pohonem je hierarchicky umístěno přímo pod vrcholnou variantu BMW řady 1, BMW M135i xDrive (kombinovaná spotřeba paliva: 7,1 – 6,8 l/100 km; kombinované emise CO2: 162–154 g/km*) a je vybaveno nově vyvinutým dvoulitrovým motorem. Čtyřválcový motor s technologií BMW TwinPower Turbo pod přední kapotou BMW 128ti disponuje výkonem 195 kW (265 k) a poskytuje mimořádnou jízdní dynamiku v podobě zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,1 s. Nicméně nové BMW 128ti je mnohem více než pouze další novou variantou BMW řady 1. Kromě mnoha změn exteriéru a interiéru došlo především k významným úpravám podvozku a řízení, které jsou navržené s cílem přinést extrémně sportovní a pro řidiče podmanivý jízdní projev. Současně se tento nový sportovní vůz s pohonem výhradně předních kol zaměřuje na skupiny mladších zákazníků, kterým poskytne pro BMW typickou radost z jízdy.

Technické řešení pro přesnost a přímé reakce
Nové BMW 128ti je standardně vybaveno 8stupňovou sportovní převodovkou Steptronic a samosvorným diferenciálem Torsen na přední nápravě, který zajišťuje více trakce. Má také speciálně naladěný o 10 mm snížený M sportovní podvozek, stejně jako funkci M Performance Control, která byla speciálně naladěna pro zvýšení agility. Současně bylo také specificky upraveno řízení s cílem poskytnout přesné reakce a současně přímé spojení řidiče s podvozkem. BMW 128ti je rovněž o přibližně 80 kilogramů lehčí než BMW M135i xDrive s pohonem všech kol, z něhož přebírá stabilizátory, včetně jejich tužšího uložení. Volitelnou bezpříplatkovou výbavou jsou sportovní pneumatiky, které zajistí ještě více radosti z jízdy. M sportovní brzdy známé z nejvýše postavené verze této modelové řady zaručují brzdný účinek odpovídající poskytované jízdní dynamice.


redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Chystáte se na hory autem? Pořiďte si střešní nosič

Chystáte se na hory autem? Pořiďte si střešní nosič

Chystáte se na hory autem, ale lyžařské vybavení se vám nevejde do zavazadlového prostoru? Praktický střešní nosič snadno a rychle připevníte ke střeše auta a přepravíte jím až 6 párů lyží nebo 3 snowboardy. Jak vybrat..

Suzuki Swace v prodeji. Hybridní kombi stojí od 610 900 Kč

Suzuki Swace v prodeji. Hybridní kombi stojí od 610 900 Kč

Po 20 letech se do nabídky značky Suzuki vrací model s karoserií kombi. Je jím nová řada Swace, která jako první Suzuki..

Videotest: Honda Jazz e:HEV - nejvykutálenější auto letošního roku

Videotest: Honda Jazz e:HEV - nejvykutálenější auto letošního roku

Nová Honda Jazz překvapivě dobře hraje uvnitř, baští do 5 litrů na 100 kilometrů a život s ní je..

Seat Tarraco posiluje, vrchol nabídky má 245 koní a stovku umí za 6,2 sekundy

Seat Tarraco posiluje, vrchol nabídky má 245 koní a stovku umí za 6,2 sekundy

Španělská automobilka zvyšuje výkonovou laťku u svého velkého SUV zahájením výroby modelu Tarraco 2.0 TSI 245 k DSG..

Riziko na zimních silnicích roste s rychlostí a nesprávným stylem jízdy

Riziko na zimních silnicích roste s rychlostí a nesprávným stylem jízdy

Zimní měsíce již tradičně vybízejí k cestování za relaxací v přírodě a sportováním spojeným se sněhovou nadílkou...