Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem

vloženo

BMW představuje sportovní variantu BMW řady 1 s předním pohonem a mechanickým samosvorným diferenciálem Torsen. Ta je vybavena kromě Torsenu osmistupňovou sportovní převodovkou Steptronic a sníženým emkovým podvozkem.

Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem

Během závěrečné fáze testů podstupuje nový kompaktní sportovní vůz BMW 128ti (kombinovaná spotřeba paliva: 6,4–6,1 l/100 km) závěrečné kalibrační zkoušky na kopcovitých silnicích pohoří Eifel kolem Nordschleife okruhu Nürburgring, a samozřejmě také přímo na této nejnáročnější závodní trati světa. Nejvíce se zkoušky zaměřují na dynamické charakteristiky projevu této nové varianty BMW řady 1, která je navržena pro aktivní radost z jízdy. Nový model vstoupí na trh v listopadu 2020.


Sportovní vůz s vlastním charakterem
BMW 128ti s předním pohonem je hierarchicky umístěno přímo pod vrcholnou variantu BMW řady 1, BMW M135i xDrive (kombinovaná spotřeba paliva: 7,1 – 6,8 l/100 km; kombinované emise CO2: 162–154 g/km*) a je vybaveno nově vyvinutým dvoulitrovým motorem. Čtyřválcový motor s technologií BMW TwinPower Turbo pod přední kapotou BMW 128ti disponuje výkonem 195 kW (265 k) a poskytuje mimořádnou jízdní dynamiku v podobě zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,1 s. Nicméně nové BMW 128ti je mnohem více než pouze další novou variantou BMW řady 1. Kromě mnoha změn exteriéru a interiéru došlo především k významným úpravám podvozku a řízení, které jsou navržené s cílem přinést extrémně sportovní a pro řidiče podmanivý jízdní projev. Současně se tento nový sportovní vůz s pohonem výhradně předních kol zaměřuje na skupiny mladších zákazníků, kterým poskytne pro BMW typickou radost z jízdy.

Technické řešení pro přesnost a přímé reakce
Nové BMW 128ti je standardně vybaveno 8stupňovou sportovní převodovkou Steptronic a samosvorným diferenciálem Torsen na přední nápravě, který zajišťuje více trakce. Má také speciálně naladěný o 10 mm snížený M sportovní podvozek, stejně jako funkci M Performance Control, která byla speciálně naladěna pro zvýšení agility. Současně bylo také specificky upraveno řízení s cílem poskytnout přesné reakce a současně přímé spojení řidiče s podvozkem. BMW 128ti je rovněž o přibližně 80 kilogramů lehčí než BMW M135i xDrive s pohonem všech kol, z něhož přebírá stabilizátory, včetně jejich tužšího uložení. Volitelnou bezpříplatkovou výbavou jsou sportovní pneumatiky, které zajistí ještě více radosti z jízdy. M sportovní brzdy známé z nejvýše postavené verze této modelové řady zaručují brzdný účinek odpovídající poskytované jízdní dynamice.


redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem Fotografie k článku Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

20 let, čtyři generace – Audi RS 6: vlk v rouše beránčím

20 let, čtyři generace – Audi RS 6: vlk v rouše beránčím

Audi RS 6 je vozem, který již 20 let vyvolává nadšení v globální komunitě fanoušků supersportovních automobilů společnosti Audi Sport, a to způsobem, jenž nemá obdoby. Audi RS 6 definuje již po čtyři generace segment..

Test: Subaru Outback 2.5i ES Field - nic lepšího neseženete

Test: Subaru Outback 2.5i ES Field - nic lepšího neseženete

Najít auto ve kterém se můžete pohybovat po jakémkoli povrchu naprosto komfortně není jednoduché. V podstatě neexistuje..

Recenze ojetiny: Ford Kuga ST-Line 2016-2019

Recenze ojetiny: Ford Kuga ST-Line 2016-2019

Modernizované kompaktní SUV Ford Kuga druhé generace uvedl Ford na trh v roce 2016. Vedle inovovaného vzhledu se Kuga..

Jak vyměnit AdBlue a k čemu v autě vlastně slouží?

Jak vyměnit AdBlue a k čemu v autě vlastně slouží?

Aby naftové vozy vytvářely menší emise, potřebují AdBlue, tedy takzvanou močovinu. Tu je potřeba jednou za čas doplnit,..

Test ojetiny: Volkswagen Golf VII – moderní kabát i motory

Test ojetiny: Volkswagen Golf VII – moderní kabát i motory

Sedmá generace populárního modelu Golf i dnes zaujme moderními tvary karoserie, navíc nabízí moderní a úsporné motory...