Mitsubishi Outlander PHEV prošel modernizací a je po všech stránkách lepší | Autanet.cz

Mitsubishi Outlander PHEV prošel modernizací a je po všech stránkách lepší

Nový Outlander PHEV modelového roku 2019 je jedním z prvních plug-in hybridů, který absolvoval oficiální hodnocení spotřeby v realističtějších testech spotřeby paliva a emisí dle metodiky WLTP, která lépe zohledňuje reálné podmínky provozu.

Pokrokové SUV, které prošlo širokou modernizací, dosáhlo emisí na úrovni pouhých 46 g/km* při kombinované spotřebě jen 2,0 litru* na 100 km. Maximální dojezd na elektřinu (v režimu EV) je 45 km.


Tyto parametry umožňují majitelům tohoto vozu uplatňovat nejrůznější úlevy a pobídky, včetně možnosti vjezdu do nízkoemisních zón po celém světě. V Praze je již nyní možné s Outlanderem PHEV zcela zdarma parkovat na modrých a fialových parkovacích zónách.

Řada konkurenčních plug-in hybridů v důsledku nového testování již nebude do nízkoemisní kategorie spadat a některé dokonce kvůli novým testům budou zcela staženy z prodeje.

Outlander PHEV 2019 dosáhl pozoruhodně nízké spotřeby díky celé řadě nových úprav, jejichž cílem bylo nabídnout mimořádné jízdní vlastnosti v kombinaci s potěšením za volantem. Nová benzínová jednotka 2,4 litru používá systém proměnného časování ventilů MIVEC a v závislosti na režimu jízdy hladce přepíná mezi Ottovým a Atkinsonovým spalovacím cyklem. Oproti předchůdci disponuje vyšším výkonem (99 kW / 135 k vs 89 kW / 121 k) a vyšším točivým momentem v širším spektru otáček (211 Nm vs 190 Nm).

Zlepšení doznalo i elektrické hnací ústrojí, jehož zadní elektromotor nyní disponuje výkonem 70 kW (95 k) a baterie soustavy pohonu má o 10 % vyšší výkon při nárůstu kapacity na 13,8 kWh. Akcelerace na 100 km/h se zlepšila o 0,3 s na výsledných 10,5 s.

Vylepšení hnacího ústrojí jdou ruku v ruce s dalšími změnami, díky nimž je řízení Outlanderu PHEV ještě o něco příjemnější: Vylepšené tlumiče zlepšují komfort za nízkých rychlostí jízdy a nový režim „Sport“ nabízí o něco ostřejší odezvu plynového pedálu a lepší záběr prostřednictvím systému pohonu S-AWC (Super-All Wheel Control). Převod řízení je nyní o něco ostřejší a změnou mapování elektronické řídicí jednotky (ECU) posilovače řízení se podařilo dosáhnout lepší odezvy i čitelnější zpětné vazby; větší kotouče na předních brzdách zase vykazují o něco vyšší účinnost. K dispozici je i nový jízdní režim „Snow“ ke zlepšení rozjezdu na povrchu s nízkou přilnavostí a bezpečnějšímu průjezdu zatáček na kluzkých površích.

Nový Outlander PHEV je také tišší i kultivovanější a opět o něco pohodlnější, vč. předních sedadel s dobrou oporou pro tělo, nových ovládacích prvků, přepracovaného přístrojového štítu, nových výdechů ventilace pro zadní pasažéry, pohodlně umístěných portů USB a nových dekorativních obkladů v interiéru. Mitsubishi Outlander PHEV v modelovém provedení 2019 snáze rozlišíte podle nového zpracování přední partie a masky chladiče, nového nárazníku a nových světel. Záď vozidla vylepšuje přepracovaný zadní nárazník a velký střešní spoiler. Vnější úpravy završují nová luxusní 18" kola.

Nový Outlander PHEV se v ČR začne prodávat přibližně na přelomu roku.

*EDC údaje


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce, Mitsubishi

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Fiat Grande Panda dostala spalovací motory i čistě elektrickou verzi
Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém

Tipy z autobazarů

Audi A6

Rok výroby 2019

779 000 Kč

BMW Řada 2

Rok výroby 2020

498 000 Kč

Ford Mondeo

Rok výroby 2020

419 000 Kč

BMW X5

Rok výroby 2018

1 229 900 Kč