TÜV Report 2016 - který model ve stáří 8-9 let?

vloženo

Vybíráte ojetý automobil? Tak Vás zajisté zajímá jeho spolehlivost. Jistým vodítkem a nápovědou mohou být každoroční statistiky TÜV Report, které zaznamenávají všechny závady vozidel zjištěné na stanicích technické kontroly. Dnes se zaměříme na vozidla stará 8 až 9 roků, přičemž si vypíchneme největší držáky a naopak ty nejhorší modely, tzv. propadáky.

TÜV Report 2016 - který model ve stáří 8-9 let?

V předchozím článku jsme se zaměřili na nejstarší sledovaná auta (kategorii 10 až 11 let), kterou po stránce spolehlivosti ovládla japonská automobilka Toyota. Ta měla mezi deseti nejspolehlivými automobily hned pět zástupců.

V dnes sledované mladší kategorii (stáří 8 až 9 let) na tom není Toyota jinak. V TOP 10 má jako minule pět modelů. Vůbec nejméně závad vykázalo opět Porsche 911 (typ 997), které jejich majitelé zahrnují důkladnou péčí a láskou. Hned druhá pozice patří Toyotě Prius, třetí rovněž populární Mazdě MX-5. Na čtvrté pozici skončila Toyota Corolla Verso, na páté Mazda 2. Šestá příčka patří Toyotě RAV4, sedmá pak shodně Toyotě Yaris a Volkswagenu Golf Plus. Mercedes SLK se v tabulce umístil na deváté pozici, přičemž desítku nejlepší uzavírá opět japonská automobilka Toyota - tentokráte s modelem Corolla. Ještě se sluší připomenout, že jedenáctou pozici vybojovala také Toyota s modelem Avensis.

Mezi největší propadáky patří dvojice Renault Kangoo a Kia Sorento. O něco lepší se ukázal být Renault Twingo nebo Ford Ka či Galaxy. Ještě lépe si vedla Renault Laguna a Alfa Romeo 147. Slavné to nebylo ani s Dacií Logan nebo Volkswagenem Sharan. 

 

 


TÜV

Fotografie k článku

Fotografie k článku TÜV Report 2016 - který model ve stáří 8-9 let? Fotografie k článku TÜV Report 2016 - který model ve stáří 8-9 let? Fotografie k článku TÜV Report 2016 - který model ve stáří 8-9 let? Fotografie k článku TÜV Report 2016 - který model ve stáří 8-9 let?
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má
11.03.2017
BMW řady 5 Touring - víme, kolik za něj musíte zaplatit
11.03.2017
Facelift Nissanu Qashqai se povedl, přijde již v červenci
10.03.2017
Fiat Tipo Kombi – Čechům na míru
09.03.2017
Toyota Yaris GRMN dostala 1.8 dopovanou kompresorem a samosvorný diferenciál