TÜV Report 2016 - který model ve stáří 8-9 let?

vloženo

Vybíráte ojetý automobil? Tak Vás zajisté zajímá jeho spolehlivost. Jistým vodítkem a nápovědou mohou být každoroční statistiky TÜV Report, které zaznamenávají všechny závady vozidel zjištěné na stanicích technické kontroly. Dnes se zaměříme na vozidla stará 8 až 9 roků, přičemž si vypíchneme největší držáky a naopak ty nejhorší modely, tzv. propadáky.

TÜV Report 2016 - který model ve stáří 8-9 let?

V předchozím článku jsme se zaměřili na nejstarší sledovaná auta (kategorii 10 až 11 let), kterou po stránce spolehlivosti ovládla japonská automobilka Toyota. Ta měla mezi deseti nejspolehlivými automobily hned pět zástupců.

V dnes sledované mladší kategorii (stáří 8 až 9 let) na tom není Toyota jinak. V TOP 10 má jako minule pět modelů. Vůbec nejméně závad vykázalo opět Porsche 911 (typ 997), které jejich majitelé zahrnují důkladnou péčí a láskou. Hned druhá pozice patří Toyotě Prius, třetí rovněž populární Mazdě MX-5. Na čtvrté pozici skončila Toyota Corolla Verso, na páté Mazda 2. Šestá příčka patří Toyotě RAV4, sedmá pak shodně Toyotě Yaris a Volkswagenu Golf Plus. Mercedes SLK se v tabulce umístil na deváté pozici, přičemž desítku nejlepší uzavírá opět japonská automobilka Toyota - tentokráte s modelem Corolla. Ještě se sluší připomenout, že jedenáctou pozici vybojovala také Toyota s modelem Avensis.

Mezi největší propadáky patří dvojice Renault Kangoo a Kia Sorento. O něco lepší se ukázal být Renault Twingo nebo Ford Ka či Galaxy. Ještě lépe si vedla Renault Laguna a Alfa Romeo 147. Slavné to nebylo ani s Dacií Logan nebo Volkswagenem Sharan. 

 

 


TÜV

Fotografie k článku

Fotografie k článku TÜV Report 2016 - který model ve stáří 8-9 let? Fotografie k článku TÜV Report 2016 - který model ve stáří 8-9 let? Fotografie k článku TÜV Report 2016 - který model ve stáří 8-9 let? Fotografie k článku TÜV Report 2016 - který model ve stáří 8-9 let?
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi