Porsche už u nás prodalo 1000 vozů

vloženo

Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce značky Porsche do České republiky, prodala v České republice již 1 000 vozů této slavné německé automobilky. Jubilejním prodaným vozem byl model Panamera Turbo a svého zákazníka si našel v novém Porsche Centru na pražském Proseku

Porsche už u nás prodalo 1000 vozů Prodej vozů značky Porsche byl v České republice oficiálně zahájen v roce 1993. Prvním prodaným modelem bylo legendární Porsche 911 a jeho majitel si je vyzvedl v původním Porsche Centru na pražském Smíchově. Prodeje této značky v České republice pravidelně rostou. Svého vrcholu dosáhly loni, kdy se k zákazníkům dostalo celkem 185 vozů.

Rostoucí trend pokračuje i nadále. Letos měl velký úspěch nový model Porsche Panamera, který si během 9 měsíců od vstupu na český trh zakoupilo celkem 69 zájemců. Další posílení prodejů se očekává s příchodem druhé generace Porsche Cayenne, která se celosvětově představila 8. května. Ještě před oficiálním představením vozu obdržela společnost Porsche Inter Auto CZ na 30 závazných objednávek.

Když se v devadesátých letech stavěl první showroom Porsche, byla to do určité míry nejistá investice. Všichni věděli, že ta auta jsou skvělá, ale nikdo nemohl odhadnout skutečný potenciál trhu. Prodejní výsledky dokazují, že zákazníci této značce na tuzemském trhu dlouhodobě důvěřují. Dle prodejních statistik je Porsche již několik let mezi nejprodávanějšími sportovními vozy v České republice,“ říká Anna Gruberová, PR manažerka společnosti Porsche Inter Auto CZ, a dodává, „za posledních 10 let vzrostl prodej vozů značky Porsche v České republice více než desetinásobně.“

Vozy Porsche byly vždy synonymem luxusu, aktivního stylu života a symbolem sportovního ducha svých majitelů. I přesto se ale dají pozorovat určité změny a vývoj chování zákazníků, kteří postupem času při nákupu měnili své preference. To, co zůstává pro české zákazníky specifické, je skutečnost, že většina z nich ve srovnání s ostatními zeměmi požaduje vůz v maximální možné výbavě.
Čeští klienti také rádi experimentují s barvami a nebojí se objednat si svůj model ve výstřední či neobvyklé barevné kombinaci. A to platí nejen pro řadu 911. „V posledních letech se také na výběru vozů stále aktivněji podílejí ženy, což vnímáme jako velmi pozitivní trend,“ říká Anna Gruberová.

Měnil se také zájem o jednotlivé modely. Pro většinu lidí je synonymem Porsche nejznámější a dnes již legendární řada 911, která patří i mezi zákazníky k těm nejoblíbenějším. V ČR se prodalo přes 360 těchto vozů. Nejprodávanějším modelem je ale sportovně-terénní SUV Porsche Cayenne, které si svou premiéru odbylo v roce 2002. U zákazníků zaznamenalo obrovský úspěch. Na našem trhu si jej zakoupilo na 480 klientů a velký zájem je i o jeho druhou generaci.

Popularitu si však získaly i sportovní řady Boxster a Cayman. Ve statistikách najdeme také i několik unikátů. V showroomu Porsche Inter Auto CZ se například prodala i tři Porsche Carrera GT, kterých se na celém světě vyrobilo pouze 1 270 kusů. Dále se prodalo kupříkladu sedm vozů GT 2 a deset vozů GT 3.

S tím, jak se postupně zvyšovala poptávka po vozech značky Porsche, rostlo také prodejní a servisní zázemí společnosti. V roce 2007 bylo otevřeno Servisní Centrum Porsche v Brně. V říjnu roku 2009 pak bylo na pražském Proseku otevřeno nové Porsche Centrum, které patří k největším ve střední a východní Evropě. Investice na jeho výstavbu činila přes 150 milionů Kč a zákazníci si zde mohou na celkové ploše přesahující 2 000 m2 prohlédnout až 12 modelů této značky.

Zdroj: TZ Porsche

Vyhledat vozidla v inzerci: Porsche

Fotografie k článku

Fotografie k článku Porsche už u nás prodalo 1000 vozů Fotografie k článku Porsche už u nás prodalo 1000 vozů Fotografie k článku Porsche už u nás prodalo 1000 vozů Fotografie k článku Porsche už u nás prodalo 1000 vozů Fotografie k článku Porsche už u nás prodalo 1000 vozů
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě