Peugeot na autosalonu v Ženevě. Peugeot 407 Silhouette

vloženo

Ku příležitosti události roku, uvedení modelu Peugeot 407, bude odborné a laické veřejnosti na ženevském autosalonu představen model 407 Silhouette. Tento koncepční vůz rozvíjí dynamický styl modelu, ale zároveň zůstává věrný jeho liniím. 407 Silhouette, navržený pro dva cestující, má délku 4,67 m a šířku pouhých 1,90 m. Na předních a před zadními blatníky má výrazné " žábry " přisávání vzduchu do motoru.

Do střechy jsou v jeho nejvyšším bodě (výška 1,37 m) zakomponovány dva hlavní sací otvory, které přivádí vzduch potřebný k zásobování šestiválcového motoru, kterým je koncepční vůz vybaven. Jakmile se vůz ocitne na závodním okruhu, jeho podvozek se v porovnání s použitím v běžném silničním provozu sníží o 4 cm.


Třídílná karoserie vypadá na pohled jako hladká karbonová skořepina světle šedé metalické barvy. Na každé straně vozu zdobí kontury zadních blatníků emblém hlavy lva. Otvory pro mlhové světlomety jsou u 407 Silhouette nahrazeny funkcí vstupu vzduchu. Při pohledu zezadu poukazují dvojitá koncovka výfuku spolu s karbonovým křídlem na nezkrotný temperament modelu. V interiéru vozu palubní deska, středová konzola a výplně předních dveří respektují tvary jako u původního modelu 407. Jejich provedení má však výrazné sportovní ladění umocněné použitými materiály karbon a černá nebo červená kůže. Rovněž podklad budíků na přístrojové desce a středová konzola v černé barvě umocňují sportovní založení vozu. Ve volantu modelu je zabudovaný displej, na kterém je zobrazována ideální dráha, jenž je určována velice přesným kartografickým systémem řízeným satelitem. Tuto ideální dráhu může pilot porovnávat se skutečnou dráhou vozu, která je na displeji rovněž zachycována. Dvě speciálně tvarovaná sedadla jsou potažena hladkou kůží v kombinaci s černým perforovaným 3D materiálem.

Základní charakteristiky :

  • délka: 4,67 m šířka: 1,90 m
  • výška: 1,37 m (- 4 cm na okruhu)
  • rozvor: 2,72 m
- atmosferický benzinový motor V6 o zdvihovém objemu 2 946 cm3 a maximálním výkonu 230 kW (přibližně 320 k),
- manuální šestistupňová převodovka (sekvenční řadicí páka),
- dvojité lichoběžníkové zavěšení kol a torzní tyče (přední nastavitelné při jízdě),
- řízení : hřebenové s hydraulický posilovač řízení,
- přední a zadní chlazené kotoučové brzdy,
- pneumatiky : přední 235 x 35 x 19" / zadní 265 x 30 x 19"

Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte