Peugeot na autosalonu v Ženevě. Peugeot 407 Silhouette

vloženo

Ku příležitosti události roku, uvedení modelu Peugeot 407, bude odborné a laické veřejnosti na ženevském autosalonu představen model 407 Silhouette. Tento koncepční vůz rozvíjí dynamický styl modelu, ale zároveň zůstává věrný jeho liniím. 407 Silhouette, navržený pro dva cestující, má délku 4,67 m a šířku pouhých 1,90 m. Na předních a před zadními blatníky má výrazné " žábry " přisávání vzduchu do motoru.

Do střechy jsou v jeho nejvyšším bodě (výška 1,37 m) zakomponovány dva hlavní sací otvory, které přivádí vzduch potřebný k zásobování šestiválcového motoru, kterým je koncepční vůz vybaven. Jakmile se vůz ocitne na závodním okruhu, jeho podvozek se v porovnání s použitím v běžném silničním provozu sníží o 4 cm.


Třídílná karoserie vypadá na pohled jako hladká karbonová skořepina světle šedé metalické barvy. Na každé straně vozu zdobí kontury zadních blatníků emblém hlavy lva. Otvory pro mlhové světlomety jsou u 407 Silhouette nahrazeny funkcí vstupu vzduchu. Při pohledu zezadu poukazují dvojitá koncovka výfuku spolu s karbonovým křídlem na nezkrotný temperament modelu. V interiéru vozu palubní deska, středová konzola a výplně předních dveří respektují tvary jako u původního modelu 407. Jejich provedení má však výrazné sportovní ladění umocněné použitými materiály karbon a černá nebo červená kůže. Rovněž podklad budíků na přístrojové desce a středová konzola v černé barvě umocňují sportovní založení vozu. Ve volantu modelu je zabudovaný displej, na kterém je zobrazována ideální dráha, jenž je určována velice přesným kartografickým systémem řízeným satelitem. Tuto ideální dráhu může pilot porovnávat se skutečnou dráhou vozu, která je na displeji rovněž zachycována. Dvě speciálně tvarovaná sedadla jsou potažena hladkou kůží v kombinaci s černým perforovaným 3D materiálem.

Základní charakteristiky :

  • délka: 4,67 m šířka: 1,90 m
  • výška: 1,37 m (- 4 cm na okruhu)
  • rozvor: 2,72 m
- atmosferický benzinový motor V6 o zdvihovém objemu 2 946 cm3 a maximálním výkonu 230 kW (přibližně 320 k),
- manuální šestistupňová převodovka (sekvenční řadicí páka),
- dvojité lichoběžníkové zavěšení kol a torzní tyče (přední nastavitelné při jízdě),
- řízení : hřebenové s hydraulický posilovač řízení,
- přední a zadní chlazené kotoučové brzdy,
- pneumatiky : přední 235 x 35 x 19" / zadní 265 x 30 x 19"

Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich