Peugeot na autosalonu v Ženevě. Peugeot 407 Silhouette

vloženo

Ku příležitosti události roku, uvedení modelu Peugeot 407, bude odborné a laické veřejnosti na ženevském autosalonu představen model 407 Silhouette. Tento koncepční vůz rozvíjí dynamický styl modelu, ale zároveň zůstává věrný jeho liniím. 407 Silhouette, navržený pro dva cestující, má délku 4,67 m a šířku pouhých 1,90 m. Na předních a před zadními blatníky má výrazné " žábry " přisávání vzduchu do motoru.

Do střechy jsou v jeho nejvyšším bodě (výška 1,37 m) zakomponovány dva hlavní sací otvory, které přivádí vzduch potřebný k zásobování šestiválcového motoru, kterým je koncepční vůz vybaven. Jakmile se vůz ocitne na závodním okruhu, jeho podvozek se v porovnání s použitím v běžném silničním provozu sníží o 4 cm.


Třídílná karoserie vypadá na pohled jako hladká karbonová skořepina světle šedé metalické barvy. Na každé straně vozu zdobí kontury zadních blatníků emblém hlavy lva. Otvory pro mlhové světlomety jsou u 407 Silhouette nahrazeny funkcí vstupu vzduchu. Při pohledu zezadu poukazují dvojitá koncovka výfuku spolu s karbonovým křídlem na nezkrotný temperament modelu. V interiéru vozu palubní deska, středová konzola a výplně předních dveří respektují tvary jako u původního modelu 407. Jejich provedení má však výrazné sportovní ladění umocněné použitými materiály karbon a černá nebo červená kůže. Rovněž podklad budíků na přístrojové desce a středová konzola v černé barvě umocňují sportovní založení vozu. Ve volantu modelu je zabudovaný displej, na kterém je zobrazována ideální dráha, jenž je určována velice přesným kartografickým systémem řízeným satelitem. Tuto ideální dráhu může pilot porovnávat se skutečnou dráhou vozu, která je na displeji rovněž zachycována. Dvě speciálně tvarovaná sedadla jsou potažena hladkou kůží v kombinaci s černým perforovaným 3D materiálem.

Základní charakteristiky :

  • délka: 4,67 m šířka: 1,90 m
  • výška: 1,37 m (- 4 cm na okruhu)
  • rozvor: 2,72 m
- atmosferický benzinový motor V6 o zdvihovém objemu 2 946 cm3 a maximálním výkonu 230 kW (přibližně 320 k),
- manuální šestistupňová převodovka (sekvenční řadicí páka),
- dvojité lichoběžníkové zavěšení kol a torzní tyče (přední nastavitelné při jízdě),
- řízení : hřebenové s hydraulický posilovač řízení,
- přední a zadní chlazené kotoučové brzdy,
- pneumatiky : přední 235 x 35 x 19" / zadní 265 x 30 x 19"

Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.07.2018
Audi Q8 má českou cenu, dva miliony stačí
16.07.2018
Toyota Auris TS Hybrid - Z říše kontrastů
13.07.2018
Test ojetiny: Ford Fiesta – levný a líbivý
12.07.2018
Toyota C-HR a RAV4 nově v edici Prime, ušetříte až 157 tisíc korun
11.07.2018
Test: Suzuki S-Cross 1.0 Booster je nejracionálnější volbou
03.07.2018
Nissan GT-R50 od Italdesignu má 720 koní
02.07.2018
Na nové Audi A6 zatím 1,5 milionu korun nestačí
28.06.2018
Nový Ford KA+ přijíždí na český trh za cenu od 272 990 Kč
28.06.2018
Tipy pro instalaci tažného zařízení
27.06.2018
Test ojetiny: Fiat Panda – pohledná krabička může být i 4x4
25.06.2018
Honda Civic Type R - Nabroušená katana!
20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech