Peugeot na autosalonu v Ženevě. Peugeot 407 Silhouette

vloženo

Ku příležitosti události roku, uvedení modelu Peugeot 407, bude odborné a laické veřejnosti na ženevském autosalonu představen model 407 Silhouette. Tento koncepční vůz rozvíjí dynamický styl modelu, ale zároveň zůstává věrný jeho liniím. 407 Silhouette, navržený pro dva cestující, má délku 4,67 m a šířku pouhých 1,90 m. Na předních a před zadními blatníky má výrazné " žábry " přisávání vzduchu do motoru.

Do střechy jsou v jeho nejvyšším bodě (výška 1,37 m) zakomponovány dva hlavní sací otvory, které přivádí vzduch potřebný k zásobování šestiválcového motoru, kterým je koncepční vůz vybaven. Jakmile se vůz ocitne na závodním okruhu, jeho podvozek se v porovnání s použitím v běžném silničním provozu sníží o 4 cm.


Třídílná karoserie vypadá na pohled jako hladká karbonová skořepina světle šedé metalické barvy. Na každé straně vozu zdobí kontury zadních blatníků emblém hlavy lva. Otvory pro mlhové světlomety jsou u 407 Silhouette nahrazeny funkcí vstupu vzduchu. Při pohledu zezadu poukazují dvojitá koncovka výfuku spolu s karbonovým křídlem na nezkrotný temperament modelu. V interiéru vozu palubní deska, středová konzola a výplně předních dveří respektují tvary jako u původního modelu 407. Jejich provedení má však výrazné sportovní ladění umocněné použitými materiály karbon a černá nebo červená kůže. Rovněž podklad budíků na přístrojové desce a středová konzola v černé barvě umocňují sportovní založení vozu. Ve volantu modelu je zabudovaný displej, na kterém je zobrazována ideální dráha, jenž je určována velice přesným kartografickým systémem řízeným satelitem. Tuto ideální dráhu může pilot porovnávat se skutečnou dráhou vozu, která je na displeji rovněž zachycována. Dvě speciálně tvarovaná sedadla jsou potažena hladkou kůží v kombinaci s černým perforovaným 3D materiálem.

Základní charakteristiky :

  • délka: 4,67 m šířka: 1,90 m
  • výška: 1,37 m (- 4 cm na okruhu)
  • rozvor: 2,72 m
- atmosferický benzinový motor V6 o zdvihovém objemu 2 946 cm3 a maximálním výkonu 230 kW (přibližně 320 k),
- manuální šestistupňová převodovka (sekvenční řadicí páka),
- dvojité lichoběžníkové zavěšení kol a torzní tyče (přední nastavitelné při jízdě),
- řízení : hřebenové s hydraulický posilovač řízení,
- přední a zadní chlazené kotoučové brzdy,
- pneumatiky : přední 235 x 35 x 19" / zadní 265 x 30 x 19"

Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Kromě hybridního pohonu se modernizovaný Superb může pochlubit přepracovanou přední částí, novými světlomety a asistenčními systémy. A největší novinkou je, že konečně nebude chybět oplastované provedení..

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..