Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte

vloženo

Dlouho očekávaný třílitrový turbodiesel od Infinity u nás bude k mání již za měsíc, nejprve však v SUV modelech EX a FX.

Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte

O novém dieselu jsme něco napsali již tady, takže jen doplníme stručné technické údaje obou verzí a české ceny.


Menší EX (rozměry 4630x 1803x 1572 mm), byl doposud k dispozici jen v šestiválcové benzínové verzi EX37 (235 kW), nyní jej tedy doplňuje nový EX30d (175 kW), který je v základní výbavě dražší o pouhých 2 600 korun.

Větší FX
(4859x 1928x 1679 mm) byl doposud k dispozici v benzínové dvojici FX37 (235 kW) a FX50 (5,0 V8; 287 kW). Proti základnímu modelu FX37 je nový FX30d dražší o 52 600 korun (platí pro základní výbavu GT).
S novými diesely zároveň do nabídky přišel i systém bránící vyjetí z jízdního pruhu LDP, který dosud v evropské nabídce nebyl. Nejprve vydá varování a pokud řidič nereaguje tak sám pomocí ESP vrací vůz původního jízdního pruhu (naštěstí ho lze deaktivovat...).

Verze s označením Premium mají mimořádně bohatou výbavu včetně inteligentního tempomatu ICC (pro celý rozsah rychlostí), inteligentního brzdového asistentu IBA a pomocí systému FCW varují i před čelní srážkou. Zajímavostí je i to, že modely FX30d ve sportovní výbavě „S“ jsou narozdíl od benzínových FX37 S vybaveny aktivním řízením zadních kol RAS – které bylo dosud k dispozici jen pro špičkový osmiválec FX50...

Ceny v Kč (pouze diesely):
EX30d:  1 217 500,-
EX30d GT:  1 269 900,-
EX30d GT Premium:  1 405 400,-

FX30d GT:
  1 489 600,-
FX30d GT Premium:  1 647 400,-
FX30d S:  1 559 500,-
FX30d S Premium:  1 717 300,-

Nejdůležitější údaje:
EX30d: 2993 ccm, 175 kW při 3750/min., 550 N.m. při 1750/min., převodovka 7st. aut., 221 km/h, 0-100 km/h za 7,9 s., spotřeba 8,5 l/100 km.

FX30d: 2993 ccm, 175 kW při 3750/min., 550 N.m. při 1750/min., převodovka 7st. aut., 212 km/h, 0-100 km/h za 8,3 s., spotřeba 9,0 l/100 km.

-MO-, foto Infinity

Vyhledat vozidla v inzerci: Infiniti

Fotografie k článku

Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.10.2018
Test ojetiny: Škoda Fabia – první generace láká cenou
15.10.2018
Nástupce Škody Rapid se bude jmenovat Scala
12.10.2018
Hyundai i40 místo příchodu nové generace prošel modernizací
08.10.2018
Hyundai i30 Fastback N - Nošovický rychlík se představuje
07.10.2018
Zbrusu nová generace BMW řady 3 je tady
06.10.2018
Test: Lexus RX L 450h přináší recept na pohodu
05.10.2018
Test ojetiny: Alfa Romeo Giulietta 1.4T (video)
03.10.2018
Na Škodu Kodiaq RS milion korun rozhodně nestačí
02.10.2018
Test ojetiny: Opel Astra H – stále přitažlivá a za dobrou cenu!
01.10.2018
Platí nová povinná výbava do auta!
29.09.2018
Test: N jako Nejlepší? Hyundai i30 N Performance

28.09.2018
Test ojetiny: Hyundai Atos Prime – levná nákupní taška
27.09.2018
Volvo V60 Cross Country - zvýšené kombi se chystá do terénu
25.09.2018
Test: Toyota GT 86 Black Touch - stárnoucí recept na zábavu
23.09.2018
Nissan uvádí na trh odolnější Navaru OFF-ROADER AT32
21.09.2018
Uhrančivý Peugeot 508 má české ceny
20.09.2018
Kia Sportage po modernizaci přijde minimálně na 514 980 Kč
17.09.2018
Test: Vstříc pohodě! Citroën Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 163
k
12.09.2018
Ušetřete při koupi nového auta, Peugeot i Toyota budou mít své dny
11.09.2018
Test ojetiny: Volvo S60 – lepší než myslíte