Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte

vloženo

Dlouho očekávaný třílitrový turbodiesel od Infinity u nás bude k mání již za měsíc, nejprve však v SUV modelech EX a FX.

Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte

O novém dieselu jsme něco napsali již tady, takže jen doplníme stručné technické údaje obou verzí a české ceny.


Menší EX (rozměry 4630x 1803x 1572 mm), byl doposud k dispozici jen v šestiválcové benzínové verzi EX37 (235 kW), nyní jej tedy doplňuje nový EX30d (175 kW), který je v základní výbavě dražší o pouhých 2 600 korun.

Větší FX
(4859x 1928x 1679 mm) byl doposud k dispozici v benzínové dvojici FX37 (235 kW) a FX50 (5,0 V8; 287 kW). Proti základnímu modelu FX37 je nový FX30d dražší o 52 600 korun (platí pro základní výbavu GT).
S novými diesely zároveň do nabídky přišel i systém bránící vyjetí z jízdního pruhu LDP, který dosud v evropské nabídce nebyl. Nejprve vydá varování a pokud řidič nereaguje tak sám pomocí ESP vrací vůz původního jízdního pruhu (naštěstí ho lze deaktivovat...).

Verze s označením Premium mají mimořádně bohatou výbavu včetně inteligentního tempomatu ICC (pro celý rozsah rychlostí), inteligentního brzdového asistentu IBA a pomocí systému FCW varují i před čelní srážkou. Zajímavostí je i to, že modely FX30d ve sportovní výbavě „S“ jsou narozdíl od benzínových FX37 S vybaveny aktivním řízením zadních kol RAS – které bylo dosud k dispozici jen pro špičkový osmiválec FX50...

Ceny v Kč (pouze diesely):
EX30d:  1 217 500,-
EX30d GT:  1 269 900,-
EX30d GT Premium:  1 405 400,-

FX30d GT:
  1 489 600,-
FX30d GT Premium:  1 647 400,-
FX30d S:  1 559 500,-
FX30d S Premium:  1 717 300,-

Nejdůležitější údaje:
EX30d: 2993 ccm, 175 kW při 3750/min., 550 N.m. při 1750/min., převodovka 7st. aut., 221 km/h, 0-100 km/h za 7,9 s., spotřeba 8,5 l/100 km.

FX30d: 2993 ccm, 175 kW při 3750/min., 550 N.m. při 1750/min., převodovka 7st. aut., 212 km/h, 0-100 km/h za 8,3 s., spotřeba 9,0 l/100 km.

-MO-, foto Infinity

Vyhledat vozidla v inzerci: Infiniti

Fotografie k článku

Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2018
Test ojetiny: Ford Focus – druhá generace úspěchu
21.02.2018
Opel Combo Life - Berlingo s bleskem ve znaku
20.02.2018
Sportovně založený Volkswagen Polo R-Line přijde na 407 900 Kč
19.02.2018
Volvo XC40 nově s benzínovým tříválcem
15.02.2018
Třetí generace Citroënu Berlingo oficiálně, je to rodinný ideál
14.02.2018
Nové BMW X4 je lehčí a nižší
09.02.2018
Ford KA+ nově jako crossover v provedení Active
08.02.2018
Modernizace Škody Fabia vzala diesely a přinesla nové vychytávky
06.02.2018
Nový Mercedes-Benz A je větší a inteligentnější
05.02.2018
Je rychlejší Seat Leon Cupra nebo oštěp Barbory Špotákové?
03.02.2018
Peugeot 308 bude mít osmistupňový automat, připlatíte za něj 55 tisíc
02.02.2018
Hyundai odhalil design nového Santa Fe
01.02.2018
Malé městské SUV Škoda již příští rok
30.01.2018
Test ojetiny: Citroën C1 – nejspolehlivější citroën má základ v toyotě
29.01.2018
Test: Volkswagen Polo 1.0 TSI - nejlepší mále auto?
27.01.2018
Bentley Bentayga dostane sportovní osmiválec
25.01.2018
Kia Rio GT-Line přinese sportovní vzhled, nic jiného nečekejte
21.01.2018
Mercedes-AMG CLS 53 je mild hybrid, stovku umí za 4,5 sekundy
19.01.2018
Land Rover Defender přijíždí v limitované edici s pětilitrovým osmiválcem (+ video)
18.01.2018
Toyota Hilux má padesátiny a slaví je speciální edicí Invincible 50 Chrome Edition