Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte

vloženo

Dlouho očekávaný třílitrový turbodiesel od Infinity u nás bude k mání již za měsíc, nejprve však v SUV modelech EX a FX.

Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte

O novém dieselu jsme něco napsali již tady, takže jen doplníme stručné technické údaje obou verzí a české ceny.


Menší EX (rozměry 4630x 1803x 1572 mm), byl doposud k dispozici jen v šestiválcové benzínové verzi EX37 (235 kW), nyní jej tedy doplňuje nový EX30d (175 kW), který je v základní výbavě dražší o pouhých 2 600 korun.

Větší FX
(4859x 1928x 1679 mm) byl doposud k dispozici v benzínové dvojici FX37 (235 kW) a FX50 (5,0 V8; 287 kW). Proti základnímu modelu FX37 je nový FX30d dražší o 52 600 korun (platí pro základní výbavu GT).
S novými diesely zároveň do nabídky přišel i systém bránící vyjetí z jízdního pruhu LDP, který dosud v evropské nabídce nebyl. Nejprve vydá varování a pokud řidič nereaguje tak sám pomocí ESP vrací vůz původního jízdního pruhu (naštěstí ho lze deaktivovat...).

Verze s označením Premium mají mimořádně bohatou výbavu včetně inteligentního tempomatu ICC (pro celý rozsah rychlostí), inteligentního brzdového asistentu IBA a pomocí systému FCW varují i před čelní srážkou. Zajímavostí je i to, že modely FX30d ve sportovní výbavě „S“ jsou narozdíl od benzínových FX37 S vybaveny aktivním řízením zadních kol RAS – které bylo dosud k dispozici jen pro špičkový osmiválec FX50...

Ceny v Kč (pouze diesely):
EX30d:  1 217 500,-
EX30d GT:  1 269 900,-
EX30d GT Premium:  1 405 400,-

FX30d GT:
  1 489 600,-
FX30d GT Premium:  1 647 400,-
FX30d S:  1 559 500,-
FX30d S Premium:  1 717 300,-

Nejdůležitější údaje:
EX30d: 2993 ccm, 175 kW při 3750/min., 550 N.m. při 1750/min., převodovka 7st. aut., 221 km/h, 0-100 km/h za 7,9 s., spotřeba 8,5 l/100 km.

FX30d: 2993 ccm, 175 kW při 3750/min., 550 N.m. při 1750/min., převodovka 7st. aut., 212 km/h, 0-100 km/h za 8,3 s., spotřeba 9,0 l/100 km.

-MO-, foto Infinity

Vyhledat vozidla v inzerci: Infiniti

Fotografie k článku

Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit