Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte

vloženo

Dlouho očekávaný třílitrový turbodiesel od Infinity u nás bude k mání již za měsíc, nejprve však v SUV modelech EX a FX.

Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte

O novém dieselu jsme něco napsali již tady, takže jen doplníme stručné technické údaje obou verzí a české ceny.


Menší EX (rozměry 4630x 1803x 1572 mm), byl doposud k dispozici jen v šestiválcové benzínové verzi EX37 (235 kW), nyní jej tedy doplňuje nový EX30d (175 kW), který je v základní výbavě dražší o pouhých 2 600 korun.

Větší FX
(4859x 1928x 1679 mm) byl doposud k dispozici v benzínové dvojici FX37 (235 kW) a FX50 (5,0 V8; 287 kW). Proti základnímu modelu FX37 je nový FX30d dražší o 52 600 korun (platí pro základní výbavu GT).
S novými diesely zároveň do nabídky přišel i systém bránící vyjetí z jízdního pruhu LDP, který dosud v evropské nabídce nebyl. Nejprve vydá varování a pokud řidič nereaguje tak sám pomocí ESP vrací vůz původního jízdního pruhu (naštěstí ho lze deaktivovat...).

Verze s označením Premium mají mimořádně bohatou výbavu včetně inteligentního tempomatu ICC (pro celý rozsah rychlostí), inteligentního brzdového asistentu IBA a pomocí systému FCW varují i před čelní srážkou. Zajímavostí je i to, že modely FX30d ve sportovní výbavě „S“ jsou narozdíl od benzínových FX37 S vybaveny aktivním řízením zadních kol RAS – které bylo dosud k dispozici jen pro špičkový osmiválec FX50...

Ceny v Kč (pouze diesely):
EX30d:  1 217 500,-
EX30d GT:  1 269 900,-
EX30d GT Premium:  1 405 400,-

FX30d GT:
  1 489 600,-
FX30d GT Premium:  1 647 400,-
FX30d S:  1 559 500,-
FX30d S Premium:  1 717 300,-

Nejdůležitější údaje:
EX30d: 2993 ccm, 175 kW při 3750/min., 550 N.m. při 1750/min., převodovka 7st. aut., 221 km/h, 0-100 km/h za 7,9 s., spotřeba 8,5 l/100 km.

FX30d: 2993 ccm, 175 kW při 3750/min., 550 N.m. při 1750/min., převodovka 7st. aut., 212 km/h, 0-100 km/h za 8,3 s., spotřeba 9,0 l/100 km.

-MO-, foto Infinity

Vyhledat vozidla v inzerci: Infiniti

Fotografie k článku

Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte Fotografie k článku Diesel od Infinity: moc si nepřiplatíte
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.12.2017
Audi A8 nově se sportovním paketem pro exteriér a sportovnímí sedadly
15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země