Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč

vloženo

Sourozenec Mitsubishi ASX a Peugeotu 4008 vstupuje na český trh s trojicí výbav a trojicí motorů za cenu od 479.900 Kč. Konkurenta Škody Yeti je možné mít s pohonem předních kol nebo s volitelným pohonem 4x4.

Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Citroën C4 Aircross sjíždí společně s modelem Mitsubishi ASX z jedné výrobní linky a v Česku se začne prodávat během dvou týdnů, přičemž tento model již můžete vidět v showroomech značky Citroën. Podrobné informace o modelu C4 Aircross jsme přinesli již v říjnu loňského roku.

Pod kapotou novinky najdeme celkem tři pohonné jednotky (benzínovou šestnáctistovku a naftovou osmnáctistovku Citroën převzal od Mitsubishi, přičemž vlastní je naftová šestnáctistovka HDi. Všechny motorizace se na rozdíl od ASX automaticky pojí se systémem vypínajícím motor při zastavení (Stop and Start), který spoří palivo. Benzinová šestnáctistovka pohánějící pouze přední kola spotřebuje podle výrobce jen 5,9 l na 100 km, což je nejméně mezi soupeři. Stejně tak naftová šestnáctistovka HDi je mezi konkurencí s průměrnou spotřebou 4,6 l na 100 km nejspořivější. V kombinaci s pohonem všech kol dokonce patří AirCross mezi nejúspornější kompaktní SUV (stačí mu jen 4,9 l/100 km). Osmnáctistovka spotřebuje 5,6 l/100 km.

Nejlevněji (za 479.900 Kč) pořídíte C4 Aircross v základní výbavě Attraction, kterou lze kombinovat výhradně benzinovou šestnáctistovkou a pohonem pouze předních kol. V základu naleznete sedm airbagů, manuální klimatizaci, rádio s CD/MP3 přehrávačem nebo stabilizační systém. Druhý stupeň výbavy nazvaný Tendance přidává navíc litá kola, automatickou klimatizaci, klimatizovanou a osvětlenou přihrádku spolujezdce, tempomat, bluetooth handsfree, LED denní svícení, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, dešťový senzor, disky kol z lehkých slitin nebo kombinované látkové čalounění. Za Tendance s motorem 1.6i/86 kW je nutné připlatit 20.000 Kč, přičemž tuto výbavu lze kombinovat se všemi dostupnými motory (1.6 HDi/84 kW a 1.8 HDi/110 kW). U motoru 1.6 HDI/84kW rovněž můžete vybírat mezi pohonem předních a všech kol. Nejvyšší stupeň výbavy Exlusive je dostupný s benzínovou 1.6i/86 kW a pohonem předních kol nebo s nejsilnějším dieselem 1.8 HDI/110 kW výhradně spojeným s volitelným pohonem 4x4. V praxi se lze spokojit s prostředním stupněm výbavy, který přináší vše potřebné.

Citroën C4 Aircross
Motor/výbava Attraction Tendance Exclusive
1.6i 86 kW, 2WD 479.900 499.900 539.900
1.6 HDi 84 kW, 2WD - 559.900 -
1.6 HDi 84 kW, 4WD - 599.900 -
1.8 HDi 110 kW, 4WD - 649.900 699.900

Citroën, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě