Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč

vloženo

Sourozenec Mitsubishi ASX a Peugeotu 4008 vstupuje na český trh s trojicí výbav a trojicí motorů za cenu od 479.900 Kč. Konkurenta Škody Yeti je možné mít s pohonem předních kol nebo s volitelným pohonem 4x4.

Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč

Citroën C4 Aircross sjíždí společně s modelem Mitsubishi ASX z jedné výrobní linky a v Česku se začne prodávat během dvou týdnů, přičemž tento model již můžete vidět v showroomech značky Citroën. Podrobné informace o modelu C4 Aircross jsme přinesli již v říjnu loňského roku.


Pod kapotou novinky najdeme celkem tři pohonné jednotky (benzínovou šestnáctistovku a naftovou osmnáctistovku Citroën převzal od Mitsubishi, přičemž vlastní je naftová šestnáctistovka HDi. Všechny motorizace se na rozdíl od ASX automaticky pojí se systémem vypínajícím motor při zastavení (Stop and Start), který spoří palivo. Benzinová šestnáctistovka pohánějící pouze přední kola spotřebuje podle výrobce jen 5,9 l na 100 km, což je nejméně mezi soupeři. Stejně tak naftová šestnáctistovka HDi je mezi konkurencí s průměrnou spotřebou 4,6 l na 100 km nejspořivější. V kombinaci s pohonem všech kol dokonce patří AirCross mezi nejúspornější kompaktní SUV (stačí mu jen 4,9 l/100 km). Osmnáctistovka spotřebuje 5,6 l/100 km.

Nejlevněji (za 479.900 Kč) pořídíte C4 Aircross v základní výbavě Attraction, kterou lze kombinovat výhradně benzinovou šestnáctistovkou a pohonem pouze předních kol. V základu naleznete sedm airbagů, manuální klimatizaci, rádio s CD/MP3 přehrávačem nebo stabilizační systém. Druhý stupeň výbavy nazvaný Tendance přidává navíc litá kola, automatickou klimatizaci, klimatizovanou a osvětlenou přihrádku spolujezdce, tempomat, bluetooth handsfree, LED denní svícení, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, dešťový senzor, disky kol z lehkých slitin nebo kombinované látkové čalounění. Za Tendance s motorem 1.6i/86 kW je nutné připlatit 20.000 Kč, přičemž tuto výbavu lze kombinovat se všemi dostupnými motory (1.6 HDi/84 kW a 1.8 HDi/110 kW). U motoru 1.6 HDI/84kW rovněž můžete vybírat mezi pohonem předních a všech kol. Nejvyšší stupeň výbavy Exlusive je dostupný s benzínovou 1.6i/86 kW a pohonem předních kol nebo s nejsilnějším dieselem 1.8 HDI/110 kW výhradně spojeným s volitelným pohonem 4x4. V praxi se lze spokojit s prostředním stupněm výbavy, který přináší vše potřebné.

Citroën C4 Aircross
Motor/výbava Attraction Tendance Exclusive
1.6i 86 kW, 2WD 479.900 499.900 539.900
1.6 HDi 84 kW, 2WD - 559.900 -
1.6 HDi 84 kW, 4WD - 599.900 -
1.8 HDi 110 kW, 4WD - 649.900 699.900

Citroën, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.02.2019
Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře
18.02.2019
Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV
14.02.2019
BMW přestavilo modely X3 a X4 ve verzi M Competition
11.02.2019
Test ojetiny: Renault Mégane – než přišel pád
10.02.2019
Jedna reflexní vesta nemusí ve voze stačit
08.02.2019
Test: Peugeot 508 GT - bude z krasavce bestseller?
07.02.2019
Volkswagen Passat po faceliftu dostal nový diesel
06.02.2019
Interiér Škody Kamiq odhalen, vládne mu plovoucí displej
05.02.2019
Modernizovaný Ford Mondeo je tady, dokonce jako hybrid
04.02.2019
Přijíždí nový Renault Megane R.S. ve verzi Trophy
31.01.2019
Test ojetiny: Peugeot 207 – často přehlížené lvíče
30.01.2019
Nový Renault Clio je tady, mrkněte na fotky
29.01.2019
Test: Kia Sportage 2.0 CRDi SCR MHEV 4x4 8AT GT Line
28.01.2019
Na Kiu ProCeed Shooting brake půl milionu nestačí
23.01.2019
Volkswagen Touareg dostal nové motory, V6 TSI a V8 TDI
20.01.2019
Škoda Scala v prodeji, připravte si alespoň 369 900 Kč
14.01.2019
Toyota GR Supra - legenda se vrací a my o ní víme vše podstatné
11.01.2019
Test: Mitsubishi Space Star - jednoduchý a levný
10.01.2019
Peugeot 2008 slaví milion vyrobených kusů
08.01.2019
Suzuki Swift Sport je tady a nestojí ani půl milionu