Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč

vloženo

Sourozenec Mitsubishi ASX a Peugeotu 4008 vstupuje na český trh s trojicí výbav a trojicí motorů za cenu od 479.900 Kč. Konkurenta Škody Yeti je možné mít s pohonem předních kol nebo s volitelným pohonem 4x4.

Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč

Citroën C4 Aircross sjíždí společně s modelem Mitsubishi ASX z jedné výrobní linky a v Česku se začne prodávat během dvou týdnů, přičemž tento model již můžete vidět v showroomech značky Citroën. Podrobné informace o modelu C4 Aircross jsme přinesli již v říjnu loňského roku.


Pod kapotou novinky najdeme celkem tři pohonné jednotky (benzínovou šestnáctistovku a naftovou osmnáctistovku Citroën převzal od Mitsubishi, přičemž vlastní je naftová šestnáctistovka HDi. Všechny motorizace se na rozdíl od ASX automaticky pojí se systémem vypínajícím motor při zastavení (Stop and Start), který spoří palivo. Benzinová šestnáctistovka pohánějící pouze přední kola spotřebuje podle výrobce jen 5,9 l na 100 km, což je nejméně mezi soupeři. Stejně tak naftová šestnáctistovka HDi je mezi konkurencí s průměrnou spotřebou 4,6 l na 100 km nejspořivější. V kombinaci s pohonem všech kol dokonce patří AirCross mezi nejúspornější kompaktní SUV (stačí mu jen 4,9 l/100 km). Osmnáctistovka spotřebuje 5,6 l/100 km.

Nejlevněji (za 479.900 Kč) pořídíte C4 Aircross v základní výbavě Attraction, kterou lze kombinovat výhradně benzinovou šestnáctistovkou a pohonem pouze předních kol. V základu naleznete sedm airbagů, manuální klimatizaci, rádio s CD/MP3 přehrávačem nebo stabilizační systém. Druhý stupeň výbavy nazvaný Tendance přidává navíc litá kola, automatickou klimatizaci, klimatizovanou a osvětlenou přihrádku spolujezdce, tempomat, bluetooth handsfree, LED denní svícení, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, dešťový senzor, disky kol z lehkých slitin nebo kombinované látkové čalounění. Za Tendance s motorem 1.6i/86 kW je nutné připlatit 20.000 Kč, přičemž tuto výbavu lze kombinovat se všemi dostupnými motory (1.6 HDi/84 kW a 1.8 HDi/110 kW). U motoru 1.6 HDI/84kW rovněž můžete vybírat mezi pohonem předních a všech kol. Nejvyšší stupeň výbavy Exlusive je dostupný s benzínovou 1.6i/86 kW a pohonem předních kol nebo s nejsilnějším dieselem 1.8 HDI/110 kW výhradně spojeným s volitelným pohonem 4x4. V praxi se lze spokojit s prostředním stupněm výbavy, který přináší vše potřebné.

Citroën C4 Aircross
Motor/výbava Attraction Tendance Exclusive
1.6i 86 kW, 2WD 479.900 499.900 539.900
1.6 HDi 84 kW, 2WD - 559.900 -
1.6 HDi 84 kW, 4WD - 599.900 -
1.8 HDi 110 kW, 4WD - 649.900 699.900

Citroën, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up