Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč

vloženo

Sourozenec Mitsubishi ASX a Peugeotu 4008 vstupuje na český trh s trojicí výbav a trojicí motorů za cenu od 479.900 Kč. Konkurenta Škody Yeti je možné mít s pohonem předních kol nebo s volitelným pohonem 4x4.

Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč

Citroën C4 Aircross sjíždí společně s modelem Mitsubishi ASX z jedné výrobní linky a v Česku se začne prodávat během dvou týdnů, přičemž tento model již můžete vidět v showroomech značky Citroën. Podrobné informace o modelu C4 Aircross jsme přinesli již v říjnu loňského roku.


Pod kapotou novinky najdeme celkem tři pohonné jednotky (benzínovou šestnáctistovku a naftovou osmnáctistovku Citroën převzal od Mitsubishi, přičemž vlastní je naftová šestnáctistovka HDi. Všechny motorizace se na rozdíl od ASX automaticky pojí se systémem vypínajícím motor při zastavení (Stop and Start), který spoří palivo. Benzinová šestnáctistovka pohánějící pouze přední kola spotřebuje podle výrobce jen 5,9 l na 100 km, což je nejméně mezi soupeři. Stejně tak naftová šestnáctistovka HDi je mezi konkurencí s průměrnou spotřebou 4,6 l na 100 km nejspořivější. V kombinaci s pohonem všech kol dokonce patří AirCross mezi nejúspornější kompaktní SUV (stačí mu jen 4,9 l/100 km). Osmnáctistovka spotřebuje 5,6 l/100 km.

Nejlevněji (za 479.900 Kč) pořídíte C4 Aircross v základní výbavě Attraction, kterou lze kombinovat výhradně benzinovou šestnáctistovkou a pohonem pouze předních kol. V základu naleznete sedm airbagů, manuální klimatizaci, rádio s CD/MP3 přehrávačem nebo stabilizační systém. Druhý stupeň výbavy nazvaný Tendance přidává navíc litá kola, automatickou klimatizaci, klimatizovanou a osvětlenou přihrádku spolujezdce, tempomat, bluetooth handsfree, LED denní svícení, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, dešťový senzor, disky kol z lehkých slitin nebo kombinované látkové čalounění. Za Tendance s motorem 1.6i/86 kW je nutné připlatit 20.000 Kč, přičemž tuto výbavu lze kombinovat se všemi dostupnými motory (1.6 HDi/84 kW a 1.8 HDi/110 kW). U motoru 1.6 HDI/84kW rovněž můžete vybírat mezi pohonem předních a všech kol. Nejvyšší stupeň výbavy Exlusive je dostupný s benzínovou 1.6i/86 kW a pohonem předních kol nebo s nejsilnějším dieselem 1.8 HDI/110 kW výhradně spojeným s volitelným pohonem 4x4. V praxi se lze spokojit s prostředním stupněm výbavy, který přináší vše potřebné.

Citroën C4 Aircross
Motor/výbava Attraction Tendance Exclusive
1.6i 86 kW, 2WD 479.900 499.900 539.900
1.6 HDi 84 kW, 2WD - 559.900 -
1.6 HDi 84 kW, 4WD - 599.900 -
1.8 HDi 110 kW, 4WD - 649.900 699.900

Citroën, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet