Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč

vloženo

Sourozenec Mitsubishi ASX a Peugeotu 4008 vstupuje na český trh s trojicí výbav a trojicí motorů za cenu od 479.900 Kč. Konkurenta Škody Yeti je možné mít s pohonem předních kol nebo s volitelným pohonem 4x4.

Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč

Citroën C4 Aircross sjíždí společně s modelem Mitsubishi ASX z jedné výrobní linky a v Česku se začne prodávat během dvou týdnů, přičemž tento model již můžete vidět v showroomech značky Citroën. Podrobné informace o modelu C4 Aircross jsme přinesli již v říjnu loňského roku.


Pod kapotou novinky najdeme celkem tři pohonné jednotky (benzínovou šestnáctistovku a naftovou osmnáctistovku Citroën převzal od Mitsubishi, přičemž vlastní je naftová šestnáctistovka HDi. Všechny motorizace se na rozdíl od ASX automaticky pojí se systémem vypínajícím motor při zastavení (Stop and Start), který spoří palivo. Benzinová šestnáctistovka pohánějící pouze přední kola spotřebuje podle výrobce jen 5,9 l na 100 km, což je nejméně mezi soupeři. Stejně tak naftová šestnáctistovka HDi je mezi konkurencí s průměrnou spotřebou 4,6 l na 100 km nejspořivější. V kombinaci s pohonem všech kol dokonce patří AirCross mezi nejúspornější kompaktní SUV (stačí mu jen 4,9 l/100 km). Osmnáctistovka spotřebuje 5,6 l/100 km.

Nejlevněji (za 479.900 Kč) pořídíte C4 Aircross v základní výbavě Attraction, kterou lze kombinovat výhradně benzinovou šestnáctistovkou a pohonem pouze předních kol. V základu naleznete sedm airbagů, manuální klimatizaci, rádio s CD/MP3 přehrávačem nebo stabilizační systém. Druhý stupeň výbavy nazvaný Tendance přidává navíc litá kola, automatickou klimatizaci, klimatizovanou a osvětlenou přihrádku spolujezdce, tempomat, bluetooth handsfree, LED denní svícení, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, dešťový senzor, disky kol z lehkých slitin nebo kombinované látkové čalounění. Za Tendance s motorem 1.6i/86 kW je nutné připlatit 20.000 Kč, přičemž tuto výbavu lze kombinovat se všemi dostupnými motory (1.6 HDi/84 kW a 1.8 HDi/110 kW). U motoru 1.6 HDI/84kW rovněž můžete vybírat mezi pohonem předních a všech kol. Nejvyšší stupeň výbavy Exlusive je dostupný s benzínovou 1.6i/86 kW a pohonem předních kol nebo s nejsilnějším dieselem 1.8 HDI/110 kW výhradně spojeným s volitelným pohonem 4x4. V praxi se lze spokojit s prostředním stupněm výbavy, který přináší vše potřebné.

Citroën C4 Aircross
Motor/výbava Attraction Tendance Exclusive
1.6i 86 kW, 2WD 479.900 499.900 539.900
1.6 HDi 84 kW, 2WD - 559.900 -
1.6 HDi 84 kW, 4WD - 599.900 -
1.8 HDi 110 kW, 4WD - 649.900 699.900

Citroën, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč Fotografie k článku Citroën C4 AirCross v Česku od 479.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit