Seat Ateca má ve výbavě FR devatenáctky a sportovní sedadla v Alcantře

vloženo

Výbava FR se od běžných verzí odlišuje 19“ koly s pneumatikami 245/40 R19 a také podběhy kol a bočními prahy v barvě karoserie, které jsou doplněny hliníkovými ozdobnými lištami. Stejně tak zadní okno i zadní nárazník jsou vyvedeny v barvě karoserie. Nechybí sportovní sedadla čalouněná materiálem Alcantara, hliníkové pedály nebo červené prošívání na volantu, sedadlech a na hlavici řadicí páky.

Seat Ateca má ve výbavě FR devatenáctky a sportovní sedadla v Alcantře Seat Ateca má ve výbavě FR devatenáctky a sportovní sedadla v Alcantře

Nejnovější verze modelové řady Ateca oslaví premiéru na mezinárodním autosalonu v Barceloně ve dnech 11. až 21. května 2017. Španělská značka pokračuje v největší produktové ofenzivě ve své historii. V jejím rámci byly již kromě modelu Ateca představeny také modernizovaný Leon a nová generace modelu Ibiza, po nichž bude brzy, ve druhé polovině roku, následovat nové kompaktní SUV, Arona.


Stupeň výbavy FR doplňuje aktuální modelovou řadu Ateca, zahrnující stupně výbavy Reference, Style a Xcellence. FR zaujímá stejné postavení jakoXcellence, ale nabízí více dynamiky a sportovnosti. SEAT prodal na celém světě již více než 40 000 vozů Ateca od uvedení této modelové řady na trh. Tento úspěch, společně s výbornými prodeji modelů Leon, Alhambra a Ibiza, přispěl v roce 2016 k historicky nejvyššímu provoznímu zisku společnosti SEAT ve výši 143 milionů eur a ke čtvrtému meziročnímu zvýšení prodeje v řadě.

Ateca FR se zvnějšku odlišuje od verze Xcellence logem FR na přídi a zádi. Další odlišností jsou černé podélné střešní nosiče a ozdobné lišty oken. Bližší pohled na příď odhalí masku chladiče s leskle černou mřížkou v originálním designu, jakož i exkluzivní nárazník FR, jehož spodní část má stejnou barvu jako karoserie. Rovněž mlhové světlomety LED na přídi poutají pozornost exkluzivním stylem FR.

seat ateca fr new

Výbava FR se od běžných verzí odlišuje při pohledu z profilu 19“ koly s pneumatikami 245/40 R 19 a také podběhy kol a bočními prahy v barvě karoserie, které jsou doplněny hliníkovými ozdobnými lištami. Zadní okno je rámováno černými aerodynamickými prvky po stranách a střešním spoilerem, který má barvu karoserie. Zadní nárazník, rovněž v barvě karoserie, byl výhradně navržen pro FR. Po otevření předních dveří okamžitě padnou do oka hliníkové prahové lišty s logem FR. Logo zdobí rovněž multifunkční sportovní volant obšitý kůží s leskle černými ozdobnými prvky. Sériová výbava zahrnuje sportovní sedadla čalouněná materiálem Alcantara a hliníkové pedály. Alternativně mohou být sedadla čalouněna kůží. Sportovní charakter modelu SEAT Ateca FR ještě více umocňuje červené prošívání na volantu a sedadlech, ve verzích s materiálem Alcantara i s kůží, a na hlavici řadicí páky. Luxusní atmosféru v interiéru vytvářejí elegantní černé detaily, jako jsou například černé čalounění stropu a výplně dveří v exkluzivním stylu FR. Nejsportovnější verze modelu Ateca nabízí rovněž nejvyspělejší asistenční systémy a techniku v oblasti konektivity.

Ateca FR bude nabízena se zážehovými a vznětovými motory EU6 o výkonu od 150 k do 190 k v kombinaci s mechanickou převodovkou nebo s převodovkou DSG. Na výběr bude rovněž varianta s pohonem všech kol. Zákazníci si mohou objednat také adaptivní regulaci podvozku DCC a progresivní řízení.


Petr Šikl, Seat

Vyhledat vozidla v inzerci: Seat

Fotografie k článku

Fotografie k článku Seat Ateca má ve výbavě FR devatenáctky a sportovní sedadla v Alcantře Fotografie k článku Seat Ateca má ve výbavě FR devatenáctky a sportovní sedadla v Alcantře Fotografie k článku Seat Ateca má ve výbavě FR devatenáctky a sportovní sedadla v Alcantře Fotografie k článku Seat Ateca má ve výbavě FR devatenáctky a sportovní sedadla v Alcantře

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Hyundai i10 je takřka poslední mezi živými. Proč? Stále se zpřísňující flotilové emise kategorii sympatických benzínových miniautíček nadobro zabíjejí. Automobilce Hyundai tak patří jednoznačně..

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Nový Ford Puma ST nabízí 200 koní, akceleraci 0-100 km/h za 6,7 sekundy, unikátní samosvorný diferenciál a přepínatelné..

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Malý sportovní vůz Ford Puma přijel na trh s trojicí motorů, ale jen s tím nejsilnějším se stane srdeční záležitostí. V..

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Jediný malý hatchback s možností pohonu všech kol přichází do Česka v modernizovaném provedení. Nová je maska chladiče..

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Fabia Combi slaví kulaté výročí. Úspěšný příběh tohoto modelu odstartoval jeho představením před 20 lety na pařížském..