Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu
Zcela novévýkonné modely Kia pro_cee’d GT a cee’d GT jsou dosud nejsportovněji zaměřené sériové vozy této značky. Jsou vybaveny novým přeplňovaným zážehovým motorem a mají jedinečné úpravy exteriéru, interiéru a podvozku. Třídveřová Kia pro_cee´d GT i pětidveřový cee´d GT startují na shodné cenovce 539.980 Kč.
„Kia vyrábí kvalitní, spolehlivá a praktická auta, která jsou navíc díky týmu šéfdesignera Petera Schreyera také mimořádně atraktivní na pohled. Nyní uvádíme na trh nové, dosud nejsportovněji laděné modely Kia a náš záměr je jasný – nabídnout také pořádnou dávku emocí“, říká Vít Pěkný, generální ředitel KIA Motors Czech. „3dveřový pro_cee’d GT se bude líbit těm, kdo hledají sportovní střih, vysoký výkon a dynamiku. Cee’d GT k tomu přidává navíc ještě vyšší úroveň praktičnosti pro zákazníky, kteří preferují pětidveřovou karoserii“, prozrazuje dále Vít Pěkný.
Pro_cee’d GT a cee’d GT zdobí nová maska chladiče, nové světlomety a modifikované nárazníky. Nové jsou čtyřbodové LED světlomety pro denní svícení akcentující přiměřenou dávku agresivity a úprav doznaly i mlhové světlomety. V zadní partii vozu je patrná dvojitá koncovka výfuku, z boku vůz korunují 18palcová kola z lehké slitiny a pod nimi nápadné červené brzdové třmeny. Obě sportovně laděné verze se budou dodávat v šesti speciálních barvách laku karoserie.
V interiéru jsou použity vysoce kvalitní materiály, oba modely GT jsou vybaveny sportovními sedadly Recaro, hliníkovými pedály a přístrojovým štítem se 7“ TFT displejem. Výsledkem je komfortní interiér se sportovní atmosférou. Poprvé si může řidič ve voze značky Kia upravit vzhled přístrojů výběrem ze dvou uspořádání – „analogový“ režim ukazuje tradiční rychloměr a provozní informace, zatímco režim „GT“ informuje o rychlosti jízdy velkými žlutými číslicemi a tento údaj doplňují ukazatele točivého momentu motoru a plnicího tlaku turbodmychadla.
Hnací ústrojí a podvozek modelů GT byly laděny v Evropě při rozsáhlých jízdních zkouškách. Testovací program zahrnoval 160.000 km nejen na německých dálnicích (při průměrné rychlosti 150 km/h), ale také 480 kol na Nordschleife známého okruhu Nürburgring.
Následné intenzivní ladění podvozku zajistilo, že vysokému výkonu motorů GT odpovídají i výjimečné jízdní vlastnosti, při zachování mimořádné úrovně jízdního komfortu modelů pro_cee’d a cee’d. To znamená, že obě verze uspokojí řidiče s vášní pro sportovní jízdu a zároveň mají všechny předpoklady pro každodenní provoz.
„Neměli jsme ambice vyrobit klasický sporťák, který by majitel vyvezl z garáže jen občas, protože prostě není dostatečně komfortní ani ekonomický pro denní ježdění. Naším záměrem bylo nabídnout lákavou alternativu všem, kdo si řízení opravdu užívají. Chtějí svůj vůz denně používat, a přitom si dopřát i ostřejší jízdu a profitovat ze skvělého, tvrdšího, ale přitom stále komfortního podvozku“, upřesňuje Vít Pěkný.
3dveřový pro_cee’d GT a 5dveřový cee’d GT mají ze všech variant oblíbené modelové řady cee’d nejkratší brzdnou dráhu (ze 100 na 0 km/h na 36,4 metru) díky širším pneumatikám Michelin rozměru 225/40 R18 a úpravám v nastavení systému ABS.
Oba modely pro_cee´d a cee´d GT jsou již v prodeji u dealerů Kia. „Za cenu od 539.980 Kč získá zákazník sportovně střižené auto s opravdu rozsáhlou výbavou. Pomineme-li příplatek za metalický lak, nezbývá již mnoho položek, které by cenovku auta ještě mohly výrazně zvednout“, uzavírá Vít Pěkný.
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
Vyhledat vozidla v inzerci: Kia
Fotografie k článku








Sdílet článek
Komentáře k článku:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Všechny články o značce / modelu
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY
Prémiová paliva pro ojetý vůz: ano či ne? (2/2)
Vyplatí se u čerpacích stanic tankovat kvalitní paliva, nebo je to u běžných ojetých vozů zbytečné? Jaké vlastně mají dražší paliva výhody? Přesně na tyto otázky se snažíme najít odpovědi v našem dvoudílném miniseriálu...
Audi RS 5 Coupé a RS 5 Sportback nabídnou 450 koní a nové ovládání
Oba modely sázejí na novou technologii ovládání MMI touch s velkým centrálním displejem. Zárukou zajímavých jízdních..
Test: Citroën Berlingo Shine 1.2 PureTech EAT8 - rodinný sen
K testu jsme dostali Berlingo v klasické velikosti v nejvyšší výbavě SHINE poháněné benzínovým přeplňovaným tříválcem..
Škoda Auto představila elektrické Citigo iV s dojezdem až 260 km
První elektrický městský model z dílny škodovky váží pouhých 1139 kg a pohání jej elektromotor s výkonem 61 kW a..
Test ojetiny: Peugeot 3008 2.0 HDi (video)
Segment rodinných vozů je celkem bohatý a tak se v pořadu Autocentral rozhodli otestovat první generaci Peugeotu 3008...