Známe ceny nové generace Seatu Ibiza

vloženo

Pod kapotou žhavé španělské novinky se zatím musíme obejít bez čtyřválcové pohonné jednotky a dokonce i bez dieselu. V ceníku nalezneme pouze zážehové tříválce MPI a TSI, přičemž české ceny startují v základní výbavě Reference poháněné základním tříválcem MPI těsně pod tříset-tisícovou hranicí.

Známe ceny nové generace Seatu Ibiza Známe ceny nové generace Seatu Ibiza

Výběr zážehových motorů začíná jednotkou MPI o výkonu 75 k a pokračuje tříválci 1.0 TSI s přeplňováním turbodmychadlem, které jsou nabízeny ve dvou výkonových variantách s 95 k nebo 115 k. Později se přidá čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 150 k, tříválec 1.0 TSI o výkonu 90 k na stlačený zemní plyn CNG nebo vznětové čtyřválce 1.6 TDI.


Seat začíná přijímat objednávky na model Ibiza, přičemž první vozy budou dodány zákazníkům v červnu. Nejdůležitější model španělské značky, který má za sebou nejdelší historii a největší úspěchy s více než 5,4 milionu prodaných vozů, prošel kompletní generační obměnou.

Ibiza je ikonou značky Seat od svého představení v roce 1984 a pátá generace tohoto modelu přichází s nejmodernější technikou, vynikajícími jízdními vlastnostmi a pozoruhodným zvýšením komfortu a zvětšením vnitřního prostoru díky nové platformě
MQB A0 (modulární platforma pro vozy s motorem uloženým vpředu napříč).

Nový Seat Ibiza je nabízen se čtyřmi úrovněmi výbavy: Reference, Style, FR a Xcellence. FR a Xcellence nabídnou nejlepší možnou volbu pro různé druhy řidičů: FR je pro řidiče, hledající sportovnější Ibizu, a Xcellence osloví řidiče, preferující komfort, eleganci a inteligentní techniku.

new seat ibiza interior

Výběr zážehových motorů začíná jednotkou MPI o výkonu 75 k a pokračuje tříválci 1.0 TSI s přeplňováním turbodmychadlem s mezichladičem stlačovaného vzduchu a přímým vstřikováním, které jsou nabízeny ve dvou výkonových variantách s 95 k nebo 115 k. Později budou následovat čtyřválce 1.5 TSI o výkonu 150 k a tříválce 1.0 TSI o výkonu 90 k na stlačený zemní plyn (CNG ).

Vznětové motory 1.6 TDI se budou pro novou Ibizu dodávat od začátku podzimu ve výkonových stupních 80 k, 95 k a 115 k. Motory o výkonu 95 k a nižším se budou dodávat s pětistupňovou mechanickou převodovkou, pro výkonnější verze jsou připraveny šestistupňové převodovky. Na přání bude možné nový model Seat Ibiza objednat se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Nový Seat Ibiza dokazuje, že je vozem, který patří do vyšší kategorie také vyspělou technikou ve vnitřní výbavě a inovativními asistenčními systémy, ať se jedná o Front Assist, adaptivní tempomat ACC, bezklíčkový přístupový systém KESSY, nejnovější generaci parkovacích senzorů vpředu a vzadu nebo zadní kameru, jejíž precizní obraz nejvyšší kvality může řidič sledovat na prémiovém 8“ dotykovém displeji. K dispozici je rovněž bezdrátová nabíječka a zesilovač signálu GSM.

Za zmínku stojí rovněž technika LED, která nalézá uplatnění v osvětlení interiéru i v předních a zadních světlometech. Dekorační osvětlení interiéru diodami LED je pro verze FR a Xcellence nabízeno ve dvou odstínech, červeném a bílém. Nejedná se však o pouhý estetický doplněk. Diody LED poskytují výrazně lepší osvětlení interiéru a také šetří značné množství energie, čímž přispívají k nižší spotřebě paliva. Skutečnou inovací v tomto segmentu jsou přední a zadní světlomety s diodami LED pro všechny osvětlovací funkce – tlumená i dálková světla, resp. koncová světla.

Co se týče konektivity, usiluje španělská automobilka o vedoucí postavení v oblasti síťově propojených vozů a vyvíjí nová řešení pro mobilitu, v nichž síťově propojený vůz vylepšuje uživatelské zkušenosti, usnadňuje řízení a zvyšuje flexibilitu. I nový SEAT Ibiza je kompletně propojeným vozem díky třem různým systémům: Apple Car Play, Android Auto a Mirror Link.

V oblasti audiosystémů navázal Seat partnerství s výrobcem audiosystémů BeatsAudio, značkou, která svou energií, emocemi a nadšením změnila způsob, jímž lidé poslouchají hudbu. Audiosystém používá procesor DSP pro zpracování digitálního signálu, 6 prémiových reproduktorů, subwoofer a osmikanálový zesilovač o výkonu 300 W.

Výroba nového modelu Seat Ibiza v závodě Martorell byla již zahájena, takže již nebude trvat dlouho, než se první zcela nové vozy objeví u prodejců.

Základní ceny Seat Ibiza:

  • Ibiza 1,0 MPI 75k Reference: 296 900 Kč
  • Ibiza 1,0 TSI 95k Reference: 316 900 Kč
  • Ibiza 1,0 MPI 75k Style: 314 900Kč
  • Ibiza 1,0 TSI 95k Style 334 900Kč
  • Ibiza 1,0 TSI 115k Style: 352 900Kč
  • Ibiza 1,0 TSI 95k Xcellence: 359 900Kč
  • Ibiza 1,0 TSI 115k Xcellence: 377 900Kč
  • Ibiza 1,0 TSI 95k FR: 359 000Kč
  • Ibiza 1,0 TSI 115k FR: 377 900Kč

Petr Šikl, Seat

Vyhledat vozidla v inzerci: Seat

Fotografie k článku

Fotografie k článku Známe ceny nové generace Seatu Ibiza
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit