Změna ve vedení Mazda Motor Europe

28. 06. 2006
Sdílet článek

Mazda Motor Europe oznámila, že Masahiro Moro byl jmenován novým Vice-Presidentem pro marketing. Moro-San, který v současné době zastává pozici Vice-Presidenta pro produktový marketing, převezme pozici od Steva Cootese, který vedl evropský marketingový tým od května roku 2002 a který bude nově zastávat pozici ředitele evropských operací pro Land Rover.

Moro-San pracuje pro Mazdu od roku 1983 a k Mazda Motor Europe přišel v březnu 2004 jako Vice-President pro vybrané trhy a pro maloobchod. Dříve zastával vedoucí pozice v prodeji a marketingu v Hirošimě, včetně dvouleté zkušenosti jako General Manager divize Global Marketing Mazda Motor Corporation.

"To, že se naše poselství Zoom-Zoom za poslední čtyři roky zapsalo do myslí Evropanů je do značné míry zásluhou práce a vysokého nasazení ze strany Steva Cootese," řekl James Muir, President a CEO Mazda Motor Europe. "Jeho iniciativy v oblasti marketingu byly důležitým faktorem pro znovuzrození značky Mazda v Evropě a pro úspěch, který následoval. Děkujeme mu za jeho práci a přejme mu všechno nejlepší. Jeho nástupce, Masahiro Moro, je důležitým členem evropského vedoucího týmu již více než dva roky a jsem si jistý, že bude pokračovat v budování pozice značky v Evropě v pozitivním duchu a s úspěchem."




Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Nissan Navara

Rok výroby 2018

499 900 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

265 777 Kč

Peugeot 308

Rok výroby 2024

567 999 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

999 000 Kč