Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena

vloženo

Na autosalonu v Ženevě si odbyla světovou premiéru nová generace modelu Škoda Octavia Combi v provedení s pohonem předních i všech kol. Výstavní premiéru na břehu ženevského jezera slaví také Škoda Octavia. S třetí generací oblíbeného modelu chce Škoda Auto ještě více posílit svou mezinárodní pozici a pokračovat v prodejních úspěších.

Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena V roce 2012 dosáhla automobilka nového prodejního rekordu, když zákazníkům dodala 939.200 vozů (nárůst o 6,8 % oproti roku 2011). Velkým dílem se na tomto úspěchu podílela právě Octavia. Například na domácím, českém trhu je tato modelová řada s velkým náskokem nejprodávanějším vozem napříč všemi segmenty.

​„Octavia je synonymem pro značku Škoda – je naším klíčovým modelem,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Auto Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Jen několik týdnů po světové premiéře nového vozu Octavia představujeme v Ženevě další členy rodiny: modely Octavia Combi a Octavia Combi 4×4. Stejně jako liftback, i kombi představuje v každém ohledu velký posun vpřed. Ve třídě kompaktních kombi stanovuje třetí generace našeho bestselleru nová měřítka v oblasti prostornosti, kvality, designu, techniky a poměru ceny a nabízené hodnoty. Jinými slovy: za cenu běžnou v kompaktním segmentu nabízí přednosti vozu střední třídy. S novými modely Škoda Octavia – stejně jako s naší širokou, moderní modelovou paletou – máme dobrou výchozí pozici pro to, abychom i za současné komplikované situace naši mezinárodní působnost dále posilovali,“ říká Prof. Vahland.

Pro úspěch řady Škoda Octavia – a tím i celé značky – má kombi velký význam. Na jeho konto připadá více než třetina ze všech 3,8 milionů vozů Octavia, které byly doposud na celém světě prodány. Zejména v Evropě se Škoda Octavia Combi od svého uvedení na trh v roce 1998 stala bestsellerem. V roce 2012 připadlo 23,7 % všech evropských prodejů značky na model Octavia Combi, v západní Evropě pak dokonce 25,2 %. V Německu, největším evropském a po Číně druhém největším trhu značky Škoda na světě, se kombi na prodejích řady Octavia v roce 2012 podílelo více než 92 %. S 42.200 registrovanými vozy byla Octavia Combi v Německu v minulém roce nejprodávanějším dováženým vozem. Ve Švýcarsku se stal model Octavia Combi v roce 2012 s 9.446 dodanými vozy jedničkou v kategorii automobilů s karoserií kombi.

Ať už s pohonem předních kol, nebo ve verzi 4×4 – nová Octavia Combi skvěle symbolizuje hodnoty značky Škoda. Nabízí nadčasově elegantní design, velkorysou nabídku prostoru pro posádku i její zavazadla, kvalitu, precizní zpracování, řadu "Simply Clever" detailů, moderní techniku a vynikající poměr ceny a nabízené hodnoty. „Nová Škoda Octavia Combi je skvělým obohacením segmentu kompaktních kombi,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu. „V tomto voze se dokonale snoubí vysoká funkčnost s dynamikou a elegancí. Je správnou odpovědí na zvýšené požadavky zákazníků v této třídě, která silně roste jak v celosvětovém měřítku, tak zejména v Evropě,“ říká Eichhorn.

Nová Octavia Combi nevyrostla jen v porovnání se svou předchůdkyní; v otázce prostornosti stanovuje nová měřítka i ve své třídě. Objem zavazadlového prostoru se mezigeneračně zvětšil o pět litrů na celkových 610 litrů. Rozdíl oproti novému liftbacku je pak dvacet litrů. V případě, že se sklopí opěradla zadních sedadel, zvětší se objem zavazadlového prostoru dokonce na 1.740 litrů (Octavia Combi II: 1.655 litrů). K tomu je nutno připočíst i řadu "Simply Clever" prvků, mimo jiné například mezipodlahu v zavazadlovém prostoru, kterou lze variabilně uspořádat.

Dynamický a nadčasově elegantní je design. Automobil zaujme svou čistotou, precizností a dokonalými proporcemi. Navíc nová Škoda Octavia Combi nabízí nejmodernější technologie. O bezpečnost se stará řada elektronických asistenčních systémů, o pohodu na palubě zase četné elektronické komfortní a navigační systémy a systémy infotainmentu. Nově vyvinuté motory mají až o 17 % nižší spotřebu než motory předchozí generace. Jejich nabídka pro model Octavia Combi zahrnuje čtyři zážehové a čtyři vznětové motory. Nechybí mezi nimi verze GreenLine se sníženou spotřebou a emisemi CO2 ve výši pouhých 87 g/km. Pro model Octavia Combi 4×4 jsou v nabídce tři agregáty. Tato verze je vybavena pohonem všech kol systémem s mezinápravovou spojkou Haldex páté generace.

ŠKODA AUTO

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena Fotografie k článku Ženevský autosalon - Škoda Octavia Combi odhalena
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing