Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla

vloženo

Studie Vision S dostala tři řady sedadel a překvapila plug-in hybridním pohonem. Kombinace spalovacího motoru 1.4 TSI a elektromotorem integrovaným do šestistupňové převodovky poskytují kombinovaný výkon 225 koní. Díky tomu dokáže pokořit stovku za 7,4 s a může uhánět téměř dvoustovkou.

Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla

ŠKODA VisionS oslavila svou světovou premiéru na koncernovém večeru v předvečer prvního novinářského dne autosalonu v Ženevě. Atraktivní designová studie nabízí výhled na budoucí velký sériový model kategorie SUV, který značka představí na podzim letošního roku. ŠKODA VisionS je navržena moderně, působivě a dynamicky. Design je založen na rovnováze racionality a estetiky, která je pro vozy značky ŠKODA typická. Vedle budoucího designového jazyka vozů SUV ukazuje showcar nejdůležitější technologie, kterými se značka bude v následujících letech intenzivně zabývat. Jde zejména o elektromobilitu, konektivitu a bezpečnost.

ŠKODA VisionS převádí nový designový jazyk značky do segmentu SUV. Design je ovlivněn kubismem a tradiční českou výrobou křišťálového skla. Linie jsou čisté, precizní a ostré. Na výrazně konturovaných plochách vytváří hra světla a stínu silné efekty, zvýrazněné zelenou barvou Island.



S délkou 4,70 m, rozvorem 2,79 m, šířkou 1,91 m a výškou 1,68 m je ŠKODA VisionS nepřehlédnutelná. Vůz postavený na základě modulární platformy (MQB) koncernu Volkswagen je prvním vozem značky ŠKODA se šesti sedadly uspořádanými ve třech řadách.

Další novinkou této studie je její plug-in hybridní pohon. S kombinovaným výkonem 165 kW (225 k) vůz akceleruje z 0 na 100 km/h za 7,4 s a dosahuje maximální rychlosti téměř 200 km/h. Na 100 km spotřebuje 1,9 l benzinu (to odpovídá emisím 45 g CO2/km). ŠKODA VisionS ujede v čistě elektrickém režimu až 50 km, při kombinaci obou pohonů ujede na jedno tankování/nabití až 1 000 km.

Spalovací motor 1,4 TSI s výkonem 115 kW (156 k) a točivým momentem 250 Nm spolupracuje s elektromotorem o trvalém výkonu 40 kW a maximálním točivém momentu 220 Nm. Elektromotor je integrován do šestistupňové převodovky DSG, a pohání tak přední kola. U zadní nápravy je umístěn druhý elektromotor, který pracuje nezávisle na pohonu přední nápravy, o výkonu až 85 kW s maximálním točivým momentem 270 Nm. Studie má tedy inteligentní pohon všech kol, který se obejde bez mechanického propojení předních a zadních kol. Tyto tři motory spolu efektivně spolupracují. Řidič vozu ŠKODA VisionS může volit mezi několika provozními režimy – od čistě elektrického pohonu až po nabíjecí modus, vždy s cílem dosažení maximální efektivity. Li-Ion akumulátory o kapacitě 12,4 kWh jsou uloženy před zadní nápravou.

Na rostoucí požadavky přenosu informací a na online komunikaci odpovídá ŠKODA AUTO digitálním propojením automobilů a velkými displeji pro optimální obsluhu infotainment systému všemi cestujícími, kteří se mohou k palubní síti připojit mnoha způsoby.

Stánek značky ŠKODA: Hala 2, stánek 2160

  • Počet vystavených vozů značky ŠKODA během prvního novinářského dne: 8 vozů (ŠKODA VisionS, ŠKODA Superb SportLine, ŠKODA Octavia Combi RS, ŠKODA Fabia Monte Carlo, ŠKODA Octavia Combi Scout, ŠKODA Fabia Combi ScoutLine, ŠKODA Rapid Spaceback ScoutLine, ŠKODA Superb Combi L&K)
  • Počet vystavených vozů značky ŠKODA během druhého novinářského dne: 13 vozů (ŠKODA VisionS, ŠKODA Superb SportLine, ŠKODA Octavia Combi RS, ŠKODA Fabia Monte Carlo, ŠKODA Octavia Combi Scout, ŠKODA Superb Combi L&K, ŠKODA Octavia Combi G-TEC, ŠKODA Rapid Spaceback Joy, ŠKODA Fabia Combi Joy, ŠKODA Yeti Outdoor Joy, ŠKODA Citigo Monte Carlo, ŠKODA Rapid Spaceback Monte Carlo, ŠKODA Yeti Monte Carlo)
  • Počet vystavených vozů značky ŠKODA během dnů pro veřejnost: 13 vozů (ŠKODA VisionS, ŠKODA Superb SportLine, ŠKODA Octavia Combi RS, ŠKODA Fabia Monte Carlo, ŠKODA Octavia Combi Scout, ŠKODA Superb Combi L&K, ŠKODA Octavia Combi G-TEC, ŠKODA Rapid Spaceback Joy, ŠKODA Fabia Combi Joy, ŠKODA Yeti Outdoor Joy, ŠKODA Citigo Monte Carlo, ŠKODA Rapid Spaceback Monte Carlo, ŠKODA Yeti Monte Carlo)

redakce, Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - Škoda Vision S se povedla
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!