Ženevský autosalon 2016 živě - nový Scénic hlavním lákadlem u Renaultu

vloženo

Nová generace Scénicu se objeví v českých showroomech koncem roku. Francouzská automobilka by z MPV nejraději udělala crossover, přesto po prvním kontaktu s ním musíme konstatovat, že se stále jedná o MPV. Renault zvedl světlou výšku podvozku a zvětšil rozchod kol na úkor převisů. Nová generace je tak ve všech směrech větší než předchůdce a zájemce bude lákat na pět dieselových a dva benzinové motory.

Ženevský autosalon 2016 živě - nový Scénic hlavním lákadlem u Renaultu

Současné provedení Renultu Scénic je na trhu od roku 2009, přičemž za tu dobu prošlo dvěma modernizacemi. Pro Renault se jedná o důležitý model, jelikož Scénic patří mezi nejprodávanější MPV v Evropě.

Nový Renault Scénic bude dalším modelem založeným na platformě CMF, která slouží celé řadě automobilů nejen od Renaultu, ale také z dílny japonského Nissanu. Jeho vzhled byl inspirován velmi úspěšným Capturem. V interiéru nic převratného neočekávejte. Ten je stejný jako u většího Espacu nebo menšího Meganu.

Zavazadelník pojme 572 litrů v základním uspořádání a v dalších schránkách rozmístěných různě po interiéru najdete ještě celkem 63 litrů. Standardem je dělené zadní sedadlo v poměru 60/40, přičemž jednotlivé části lze také posouvat v podélném směru. Scénic nabídne řadu různých asistenčních systémů. Těšit se můžeme třeba na hlídání jízdních pruhů, adaptivní tempomat, couvací kameru, automatické přepínání dálkových světel, aktivní parkovací asistent nebo dokonce systém detekce chodců. 

Nový Renault Scénic bude nabízen se šesti vznětovými (Energy dCi 95, Energy dCi 110, Energy dCi 110 Hybrid Assist, Energy dCi 110 EDC, Energy dCi 130, Energy dCi 160 EDC) a dvěma zážehovými motory (Energy TCe 115 a Energy TCe 130, oba pouze s manuálními převodovkami). Zajímavostí je verze Energy dCi 110 Hybrid Assist, která umí při deceleraci ukládat kinetickou energii a využívat ji při zrychlování.


redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Renault

Fotografie k článku

Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - nový Scénic hlavním lákadlem u Renaultu Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - nový Scénic hlavním lákadlem u Renaultu Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - nový Scénic hlavním lákadlem u Renaultu Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - nový Scénic hlavním lákadlem u Renaultu Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - nový Scénic hlavním lákadlem u Renaultu Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - nový Scénic hlavním lákadlem u Renaultu Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - nový Scénic hlavním lákadlem u Renaultu Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - nový Scénic hlavním lákadlem u Renaultu Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - nový Scénic hlavním lákadlem u Renaultu Fotografie k článku Ženevský autosalon 2016 živě - nový Scénic hlavním lákadlem u Renaultu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě