Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE

vloženo

Volkswagen do Ženevy přivesl nový Passata Alltrack, který dostal sériově pohon všech kol, režim offroad nebo asistenta couvání s přívěsem. Kromě toho je k vidění dlouho očekávaná druhá generace populárního Touranu nebo koncept sportovního čtyřmístného kupé, které je podle všeho předobrazem nového Passatu CC.

Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE

Dlouhé čekání na druhou generaci Volkswagenu Touran v Ženevě končí. Po dlouhých 12 letech na trhu přichází nový model populárního wolfsburského MPV, které se mezigeneračně prodloužilo o 13 cm. Oproti předchůdci je novinka o 62 kilogramů lehčí a karoserie nese prvky Golfu Sportsvan. Po stránce designu nebude podle zástupců automobilky chybět atraktivní pakety R-Line. Do prodeje se nová generace Touranu dostane na podzim.


Nejvíce obletovaným modelem byla první novinářský den studie čtyřmístného kupé Sport Coupé Concept GTE poháněná úsporným a zároveň sportovním hybridním systémem s možností externího nabíjení. Volkswagen ve studii použil jako spalovací motor přeplňovaný šestiválec TSI o objemu 3,0 litru s přímým vstřikováním benzinu, vyladěný na nejvyšší výkon 220 kW/299 k a maximální točivý moment 500 N.m. Elektrickou část hybridního pohonu tvoří lithium-iontový akumulátor (ve středovém tunelu) a dva elektromotory. Přední elektromotor je integrován do skříně šestistupňové převodovky DSG (DQ400E) a poskytuje nejvyšší výkon 40 kW, zatímco zadní elektromotor nabízí 85 kW. Nejvyšší výkon celého systému je 279 kW/380 k.



Díky zadnímu elektromotoru a „elektrickému spojovacímu hřídeli“ může být hnací síla systému přenášena v případě potřeby na všechna čtyři kola. Kupé s nejvyšší rychlostí 250 km/h zrychlí ve sportovním režimu „GTE-Mode“ z klidu na 100 km/h za pouhých 5,0 sekundy. Navzdory této dynamice se může studie pochlubit příkladnou hospodárností: průměrná spotřeba paliva (kombinovaná) činí pouhých 2,0 l/100 km. Sport Coupé Concept GTE dokáže kromě toho v režimu „E-Mode“ překonat vzdálenost minimálně 50 km s čistě elektrickým pohonem, a tím s nulovými emisemi. Celkový dojezd studie je více než 1 200 km.

Pokud to situace vyžaduje, je studie Sport Coupé Concept GTE poháněna prostřednictvím všech čtyř kol. V tomto případě (a při nízkém stavu nabití akumulátoru) funguje nyní motorem V6 TSI poháněný přední elektromotor pouze jako generátor, který vyrábí elektrickou energii pro svůj protějšek na zadní nápravě. Protože je energie k zadní nápravě přenášena „po drátě“ a nikoli mechanicky, hovoří se o „elektrickém spojovacím hřídeli“. Vzhledem k tomu, že TSI pohání zadní elektromotor prostřednictvím předního elektromotoru, funguje pohon všech kol i při nízkém stavu nabití akumulátoru.


Stánku Škody vládnou Superby
Stánku Škody vládnou Superby První fotografie světových premiér Základní informace

redakce AutaNet.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy