Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE

vloženo

Volkswagen do Ženevy přivesl nový Passata Alltrack, který dostal sériově pohon všech kol, režim offroad nebo asistenta couvání s přívěsem. Kromě toho je k vidění dlouho očekávaná druhá generace populárního Touranu nebo koncept sportovního čtyřmístného kupé, které je podle všeho předobrazem nového Passatu CC.

Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Dlouhé čekání na druhou generaci Volkswagenu Touran v Ženevě končí. Po dlouhých 12 letech na trhu přichází nový model populárního wolfsburského MPV, které se mezigeneračně prodloužilo o 13 cm. Oproti předchůdci je novinka o 62 kilogramů lehčí a karoserie nese prvky Golfu Sportsvan. Po stránce designu nebude podle zástupců automobilky chybět atraktivní pakety R-Line. Do prodeje se nová generace Touranu dostane na podzim.

Nejvíce obletovaným modelem byla první novinářský den studie čtyřmístného kupé Sport Coupé Concept GTE poháněná úsporným a zároveň sportovním hybridním systémem s možností externího nabíjení. Volkswagen ve studii použil jako spalovací motor přeplňovaný šestiválec TSI o objemu 3,0 litru s přímým vstřikováním benzinu, vyladěný na nejvyšší výkon 220 kW/299 k a maximální točivý moment 500 N.m. Elektrickou část hybridního pohonu tvoří lithium-iontový akumulátor (ve středovém tunelu) a dva elektromotory. Přední elektromotor je integrován do skříně šestistupňové převodovky DSG (DQ400E) a poskytuje nejvyšší výkon 40 kW, zatímco zadní elektromotor nabízí 85 kW. Nejvyšší výkon celého systému je 279 kW/380 k.



Díky zadnímu elektromotoru a „elektrickému spojovacímu hřídeli“ může být hnací síla systému přenášena v případě potřeby na všechna čtyři kola. Kupé s nejvyšší rychlostí 250 km/h zrychlí ve sportovním režimu „GTE-Mode“ z klidu na 100 km/h za pouhých 5,0 sekundy. Navzdory této dynamice se může studie pochlubit příkladnou hospodárností: průměrná spotřeba paliva (kombinovaná) činí pouhých 2,0 l/100 km. Sport Coupé Concept GTE dokáže kromě toho v režimu „E-Mode“ překonat vzdálenost minimálně 50 km s čistě elektrickým pohonem, a tím s nulovými emisemi. Celkový dojezd studie je více než 1 200 km.

Pokud to situace vyžaduje, je studie Sport Coupé Concept GTE poháněna prostřednictvím všech čtyř kol. V tomto případě (a při nízkém stavu nabití akumulátoru) funguje nyní motorem V6 TSI poháněný přední elektromotor pouze jako generátor, který vyrábí elektrickou energii pro svůj protějšek na zadní nápravě. Protože je energie k zadní nápravě přenášena „po drátě“ a nikoli mechanicky, hovoří se o „elektrickém spojovacím hřídeli“. Vzhledem k tomu, že TSI pohání zadní elektromotor prostřednictvím předního elektromotoru, funguje pohon všech kol i při nízkém stavu nabití akumulátoru.


Stánku Škody vládnou Superby
Stánku Škody vládnou Superby První fotografie světových premiér Základní informace

redakce AutaNet.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer