Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35

vloženo

Hlavní lákadlem na stánku automobilky Hyundai je pro českého návštěvníka nástupce populárního modelu ix35. Novinka se po letech vrací zpět ke svému původnímu názvu Tuscon. Představen byl i Tucson Plug-in-Hybrid Concept s emisemi nižšími než 48 g CO2/km a také model Tucson 48V Hybrid Concept .

Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Zcela nový Tucson bude nabízen s paletou motorů, která bude patřit mezi nejširší ve své třídě. Nabídka bude zahrnovat dva zážehové motory 1.6 GDI/132 k a 1.6 T-GDI/175 k a tři vznětové jednotky 1,7 l /115 k, 2,0 l/136 k a 2,0 l/ 186 k. Nový přeplňovaný motor 1.6 T-GDI s výkonem 175 k poskytuje maximální točivý moment 265 N.m od 1500 do 4500 min-1 a lze jej kombinovat s šestistupňovou mechanickou převodovkou nebo sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou (7DCT), která disponuje režimy plně automatizovaného řazení, nebo manuálního řazení.

Vznětový motor o výkonu 115 k poskytuje maximální točivý moment 280 N.m od 1250 do 2500 min-1 a je nabízen výhradně s šestistupňovou mechanickou převodovkou, pohonem předních kol a hospodárným systémem stop-start. Dvoulitrový turbodiesel přeplňovaný turbodmychadlem s nízkou setrvačností je nabízen ve dvou výkonových verzích. První z nich je vyladěna na nejvyšší výkon 136 k a maximální točivý moment 373 N.m při 1500 až 2500 min-1. Výkonnější verze se 186 k se může pochlubit pozoruhodným maximem točivého momentu 402 N.m od 1750 do 2750 min-1. Obě varianty jsou vybaveny bezúdržbovým zásobníkovým katalyzátorem pro snižování emisí NOx.

Hyundai Tuscon, Ženevský autosalon 2015

Zážehový motor 1,6 T-GDI a vznětový motor 2,0 litru může být kombinován se systémem pohonu všech kol, který přenáší při normální jízdě 100 % točivého momentu na přední kola a v závislosti na provozních podmínkách může automaticky přenášet až 40 % hnací síly na zadní kola. Manuálně volitelný režim Lock mění rozdělení točivého momentu na neměnných 50:50 % pro zvýšení stability v nízkých rychlostech. Všechny motory byly vylepšeny z hlediska provozních vlastností a hospodárnosti, jakož i emisí, které jsou v souladu s emisní normou Euro 6. Pro vybrané motory je k dispozici hospodárný systém start-stop.

Nový systém řízení s elektrickým posilovačem MDPS (Motor-Driven Power Steering) je vybaven nově vyvinutým softwarem a elektromotorem na hřebenové tyči. Nová funkce DMS (Drive Mode Select) u samočinné převodovky nabízí zákazníkům dva jízdní režimy – Normal a Sport – s odlišnou charakteristikou pro řízení, škrticí klapku, motor a převodovku.

Hyundai bude vyrábět 100 % zcela nových vozů Tucson, prodávaných na evropských trzích, ve svém výrobním závodě v České republice a v rámci své strategie zaměřené na tento region. Důvěra značky Hyundai v kvalitu výroby ve svých evropských výrobních závodech, je patrná z bezkonkurenční pětileté záruky bez omezení počtu ujetých kilometrů, nabízené standardně pro všechny zcela nové vozy Tucson.


Stánku Škody vládnou Superby
Stánku Škody vládnou Superby První fotografie světových premiér Základní informace

redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.02.2017
Mitsubishi Outlander 2017 - myšák reaguje na požadavky zákazníků
27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!