Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35

vloženo

Hlavní lákadlem na stánku automobilky Hyundai je pro českého návštěvníka nástupce populárního modelu ix35. Novinka se po letech vrací zpět ke svému původnímu názvu Tuscon. Představen byl i Tucson Plug-in-Hybrid Concept s emisemi nižšími než 48 g CO2/km a také model Tucson 48V Hybrid Concept .

Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Zcela nový Tucson bude nabízen s paletou motorů, která bude patřit mezi nejširší ve své třídě. Nabídka bude zahrnovat dva zážehové motory 1.6 GDI/132 k a 1.6 T-GDI/175 k a tři vznětové jednotky 1,7 l /115 k, 2,0 l/136 k a 2,0 l/ 186 k. Nový přeplňovaný motor 1.6 T-GDI s výkonem 175 k poskytuje maximální točivý moment 265 N.m od 1500 do 4500 min-1 a lze jej kombinovat s šestistupňovou mechanickou převodovkou nebo sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou (7DCT), která disponuje režimy plně automatizovaného řazení, nebo manuálního řazení.

Vznětový motor o výkonu 115 k poskytuje maximální točivý moment 280 N.m od 1250 do 2500 min-1 a je nabízen výhradně s šestistupňovou mechanickou převodovkou, pohonem předních kol a hospodárným systémem stop-start. Dvoulitrový turbodiesel přeplňovaný turbodmychadlem s nízkou setrvačností je nabízen ve dvou výkonových verzích. První z nich je vyladěna na nejvyšší výkon 136 k a maximální točivý moment 373 N.m při 1500 až 2500 min-1. Výkonnější verze se 186 k se může pochlubit pozoruhodným maximem točivého momentu 402 N.m od 1750 do 2750 min-1. Obě varianty jsou vybaveny bezúdržbovým zásobníkovým katalyzátorem pro snižování emisí NOx.

Hyundai Tuscon, Ženevský autosalon 2015

Zážehový motor 1,6 T-GDI a vznětový motor 2,0 litru může být kombinován se systémem pohonu všech kol, který přenáší při normální jízdě 100 % točivého momentu na přední kola a v závislosti na provozních podmínkách může automaticky přenášet až 40 % hnací síly na zadní kola. Manuálně volitelný režim Lock mění rozdělení točivého momentu na neměnných 50:50 % pro zvýšení stability v nízkých rychlostech. Všechny motory byly vylepšeny z hlediska provozních vlastností a hospodárnosti, jakož i emisí, které jsou v souladu s emisní normou Euro 6. Pro vybrané motory je k dispozici hospodárný systém start-stop.

Nový systém řízení s elektrickým posilovačem MDPS (Motor-Driven Power Steering) je vybaven nově vyvinutým softwarem a elektromotorem na hřebenové tyči. Nová funkce DMS (Drive Mode Select) u samočinné převodovky nabízí zákazníkům dva jízdní režimy – Normal a Sport – s odlišnou charakteristikou pro řízení, škrticí klapku, motor a převodovku.

Hyundai bude vyrábět 100 % zcela nových vozů Tucson, prodávaných na evropských trzích, ve svém výrobním závodě v České republice a v rámci své strategie zaměřené na tento region. Důvěra značky Hyundai v kvalitu výroby ve svých evropských výrobních závodech, je patrná z bezkonkurenční pětileté záruky bez omezení počtu ujetých kilometrů, nabízené standardně pro všechny zcela nové vozy Tucson.


Stánku Škody vládnou Superby
Stánku Škody vládnou Superby První fotografie světových premiér Základní informace

redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35 Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Hyundai Tuscon nástupcem ix35
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.01.2017
Test: Audi SQ7 4.0 biTDI – Světová extratřída! (+video)
18.01.2017
Chcete koupit Toyotu nebo Peugeot? Od soboty ušetříte desetitisíce
17.01.2017
Kolik Simply Clever prvků má nová Octavia? Podívejte se!
16.01.2017
Test: Škoda Octavia 1.0 TSI – lepší, než myslíte (+video)
15.01.2017
Škoda Muzeum se chlubí rekordní návštěvností, už jste tam byli?
14.01.2017
Renault Megane GrandCoupe - limuzína za cenu Škody Rapid
13.01.2017
Auto ESA spouští akci „SLEVA TÝDNE“
13.01.2017
Nové Audi SQ5 ve znamení návratu benzínového šestiválce
12.01.2017
Nová generace Hyundai i30 je tady, na trh vstupuje v limitované výbavě
12.01.2017
Test: Honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT – třetí do party
11.01.2017
Škoda Octavia má nový vzhled, ale původní techniku. Nové motory až v létě
11.01.2017
Bentley Continental Supersports je králem čtyřmístných kupé
10.01.2017
Lexus LS 2018 - luxusní limuzína s desetistupňovým automatem
09.01.2017
Kia Stinger bude zadokolka a půjde po krku prémiovým konkurentům
09.01.2017
Test ojetiny: Volkswagen Passat 3,6 FSI 4Motion - pan Tajemný
08.01.2017
Nová auta budou ještě bezpečnější. Povinně!
07.01.2017
Nejprodávanější modely: Škoda Octavia, Fabia, Rapid a Superb
06.01.2017
Kolik stojí vlastnit BMW M3? (+video)
06.01.2017
Nová auta jdou na dračku - přehled nejprodávanějších
05.01.2017
U Fordu neujde elektrifikaci Mustang ani legendární F-150