Zbrusu nový Nissan NP300 Navara

vloženo

Zcela nový Nissan NP300 Navara definuje nový standard v segmentu jednotunových pick-upů. Spojuje v sobě to nejlepší z vedoucí pozice Nissanu v segmentu crossoverů a více než 80 let zkušeností s navrhováním a výrobou robustních a chytře zkonstruovaných pick-upů.

Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Stěžejním úkolem při vývoji nového vozu bylo zvýšení komfortu a vytříbenosti při zachování vyhlášených schopností vozu NP300 Navara při jízdě mimo silnici i jeho odolnosti a nosnosti. Nový model je plně aktualizovanou verzí předchozí generace s robustním a odolným podvozkem, který dostal celou řadu nových konstrukčních prvků. Jejich účelem je ještě více zlepšit jízdní vlastnosti a praktičnost vozu. Díky DNA crossoverů, z níž vzešly špičkové osobní vozy, jako jsou prvotřídní modely Qashqai, X-Trail a Juke, přináší nový model NP300 Navara novou úroveň vytříbenosti srovnatelnou s osobními vozy, styl i kvalitu a také technologie, které do segmentu pick-upů přicházejí vůbec poprvé.

Společně s novým modelem NP300 Navara přichází na tento trh i další novinka v podobě záruky výrobce na dobu pěti let nebo do ujetí 160 000 km. Jde o další důkaz vynikající kvality tohoto vozu, který zákazníkům dává ještě větší pocit jistoty.



Jízdní vlastnosti a ovladatelnost

Snaha zvýšit vytříbenost a poskytnout řidičům požitek z jízdy srovnatelný s crossovery byla při vývoji vozu NP300 Navara klíčovým prvkem. Aby tohoto cíle bylo možno dosáhnout bez zhoršení vyhlášeních jízdních vlastností vozu mimo silnici, navrhl Nissan pro verzi Double Cab zcela nový pětibodový systém zavěšení zadní nápravy. Poskytuje výrazně lepší jízdní komfort a lepší ovladatelnost a navíc je o 20 kg lehčí než předchozí koncepce s listovými pružinami.

Verze King Cab je vybavena výrazně přepracovanou verzí systému listových pružin montovaného do modelu předchozí generace. Nové listové pružiny zavěšené v třmenech nejen váží o 7 kg méně než u předchozího zavěšení zespodu, ale poskytují verzi King Cab také o 3,1 procent lepší nájezdový úhel zadních kol a snižují hluk od vozovky.



Technologie


V souladu s inovacemi společnosti Nissan přichází nový model NP300 Navara s celou řadu nových technologií vozidla. V segmentu, který zpravidla jen pomalu přijímal nejžhavější novinky v oblasti komfortu a bezpečnostních prvků, tak určuje nový standard pro dostupné technologie vozidla. Panoramatický kamerový parkovací systém a nouzové brzdění při zjištění překážky (FEB), dva vysoce oceňované bezpečnostní prvky crossoverů, jsou na trhu pick-upů unikátní novinkou. Zákazníkům přinášejí vyspělejší technologickou výbavu, než jaká byla kdy v pick-upu k vidění. K dalším prvkům zajišťujícím bezpečnost a pohodlí patří tempomat, asistent pro sjíždění prudkých svahů (HDC) a asistent rozjezdu do kopce (HSA). Všechny tyto technologie byly vyvinuty za účelem splnění specifických požadavků vlastníků vozu NP300 Navara, což platí i pro bezklíčové zamykání, zadní kameru a parkovací senzory.



Interiér

Zcela přepracovaný interiér poskytuje prvotřídní zážitek z jízdy. Veškeré prvky v kabině byly optimalizovány tak, aby poskytovaly maximální kvalitu, komfort, prostor a praktičnost pro řidiče i cestující.

Sestava palubní desky byla od základu přepracována. Díky výrazně tvarovanému vzhledu zvyšuje množství prostoru v kabině a dodává pocit větší otevřenosti. Přední sedadla s oporou páteře nabízejí lepší ergonomii a zbystřují pozornost. Byla navržena s využitím technologie inspirované agenturou NASA.

K dalším prvkům patří dvouzónová automatická klimatizace pro verze King Cab i Double Cab, stejně jako nové zadní větrání kabiny a design sedadel poskytujících cestujícím pohodlnější cestovní prostředí.




Design exteriéru

Nový model NP300 Navara byl navržen a zkonstruován s ohledem na specifické požadavky a preference evropských zákazníků a v Evropě se také vyrábí. Obě jeho provedení, King Cab i Double Cab, se vyznačují odolným a přitom sportovním celkovým stylem kombinujícím konvexní a konkávní plochy, který vozu propůjčuje dynamický a odvážný vzhled. Pro Nissan typická mřížka chladiče s motivem ve tvaru „V" a LED světla pro denní svícení ve tvaru bumerangu jasně odkazují designový jazyk značky Nissan.

Motory a převodovka

Nový 2,3litrový motor dCi je až o 24 procent účinnější než předchozí pohonná jednotka a je zároveň nejčistší a nejúspornější ve své třídě. K dispozici je ve dvou výkonových variantách, 118 kW a 140 kW. Silnější verze vůbec poprvé do tohoto sektoru zavádí technologii se dvěma turbodmychadly a přináší mimořádně nízké provozní náklady společně s výrazně nižšími emisemi CO2.

Skvělé motory potřebují vynikající převodovky. A také zde nový vůz NP300 Navara exceluje. Model nejnovější generace bude nabízet varianty s pohonem dvou nebo čtyř kol a možnost výběru mezi standardní šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou automatickou převodovkou.

Jak už jsou zákazníci zvyklí, je nový vůz NP300 stejně schopný mimo silnici jako na ní. Systém pohonu všech kol staví na silných stránkách provedení montovaného do modelu předchozí generace a přináší jistou trakci v náročném terénu.




Užitečné zatížení a tažná síla


Při vědomí toho, že vlastníci pick-upů si s pomocí svých vozidel vydělávají na živobytí, bylo v rámci celé modelové řady vozu NP300 Navara zvýšeno užitečné zatížení i tažná síla. S hodnotou užitečného zatížení, která nyní v rámci celé modelové řady přesahuje jednu tunu, a úctyhodnou tažnou silou 3 500 kg je nový vůz NP300 Navara připraven na ty nejtvrdší a nejnáročnější úkoly při práci i ve volném čase.

Už samotný nákladový prostor přináší další inovace společnosti Nissan v podobě uznávaného systému kotvení převážených předmětů C-Channel, díky kterému je možné bezpečně uchytit v zadní části i křehké náklady a náklady těch nejneobvyklejších tvarů.



Aby mohli vlastníci vozu dojet dále s větším nákladem, je nákladový prostor nové verze Double Cab o 67 mm delší než u předchozího modelu. Celková délka 1 578 mm je největší v tomto sektoru. Nákladový prostor verze King Cab má délku 1 788 mm.

Ponz Pandikuthira, ředitel divize lehkých užitkových vozidel společnosti Nissan Europe, k tomu říká: „Od roku 1935, kdy jsme postavili první pick-up, získaly pick-upy Nissan více než 14 milionů zákazníků ve 180 zemích po celém světě, kteří se na ně spoléhají při přepravě svých rodin, spolupracovníků i zboží, někdy i v těch nejnáročnějších podmínkách. Pick-upy Nissan byly často středobodem svých komunit a spolehlivým pracovním partnerem pro firmy a obchodníky. U jejich již 12. generace jsme teď zúročili všechny tyto zkušenosti a zpětnou vazbu našich zákazníků a vyvinuli jsme nový Nissan NP300 Navara, který v tomto segmentu určuje nové standardy výkonu, vytříbenosti, pohodlí a provozních nákladů."

Díky své ohromující paletě prvků spojených s výkonem, bezpečností, technologiemi, komfortem a praktičností, které se snoubí s nízkými provozními náklady, je nový vůz NP300 Navara ideálním partnerem pro práci i volný čas.

Zcela nový Nissan NP300 Navara si evropskou premiéru odbude 15. září na autosalonu ve Frankfurtu. Zde budou také oznámeny další informace.

Nissan Europe

Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara Fotografie k článku Zbrusu nový Nissan NP300 Navara
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

01.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross - nový model od třech diamantů oficiálně
28.02.2017
Jak si vede Kia Stinger na sněhu a ledu? Podívejte se na video
28.02.2017
Mitsubishi Outlander 2017 - myšák reaguje na požadavky zákazníků
27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není