Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná

vloženo

Dlouhou dobu nejlevnější SUV na trhu v ceně luxusní kabelky se po nekonečném čekání dočkalo nové generace, která ale vypadá stejně jako předchůdce. V praxi se tak jedná spíše o výraznější facelift, než zbrusu nový vůz. Dacia nechala to, co roky funguje a přidala zejméně moderní výbavu. Vnitřek kabiny bohužel automobilka zatím neukázala, plného odhalení se dočkáme ale již příští týden.

Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná

Aktuální generace Dusteru je na trhu od roku 2010.


Ano, je tomu právě sedm let, kdy se tento bestseller začal prodávat. Za jeho úspěchem stojí hned několik faktorů. Duster se dokázal své na aktuální módní vlně, když vsadil na poměrně jednoduchou techniku umocněnou bezkonkurenční cenou. Duster dokázal nabídnou odpovídající pohonné jednotky, slušné jízdní vlastnosti, komfortní svezení i výbavu, kterou potencionální kupci žádají. O pohonu všech kol, dobrém nastupování a výhledu ani nemluvě.

new generation dacia duster 2018

Dacii poptávka po Dustera tak trochu zaskočila a překonala všechna očekávání. I po sedmi letech patří Duster k nejlépe prodávaným SUV, a tak není zásadní důvod měnit základní koncepci vozu. Podle oficiálně uvolněných fotografií se revoluce nekonala na kabátě a podle nás tomu tak bude v interiéru. Ten bude modernější, bude disponovat vším aktuálně potřebným, ale zásadní změny čekat nelze - a to ani pod kapotou, kde Dacia vsadí na osvědčené agregáty. Proč měnit něco, co funguje, že?

Nová generace Duster se začne prodávat hned počátkem příštího roku, tedy alespoň v Rumusku. Časem by se měl objevit i sedmístné provodení s označením Grand Duster.


Vyhledat vozidla v inzerci: Dacia

Fotografie k článku

Fotografie k článku Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná Fotografie k článku Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná Fotografie k článku Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná Fotografie k článku Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná Fotografie k článku Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná Fotografie k článku Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná Fotografie k článku Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná Fotografie k článku Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná Fotografie k článku Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná Fotografie k článku Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná Fotografie k článku Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná Fotografie k článku Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte
22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s