Základní verze Škody Citigo již v prodeji od 179.900 Kč

vloženo

Nejmenší model mladoboleslavské automobilky byl dosud dostupný pouze ve vyšších výbavách Ambition a Elegance. Nyní Citigo přichází v základní výbavě Active. Se slabším litrovým motorem o výkonu 44 kW ji koupíte za 179.900 Kč. Silnější 55 kW motor přijde o 10.000 Kč dráže.

Základní verze Škody Citigo již v prodeji od 179.900 Kč "Citigo má za sebou působivý start v segmentu minivozů. Do konce roku 2011 jsme evidovali téměř 1.400 závazných objednávek a v obdobném tempu bychom chtěli pokračovat i v letošním roce,“ říká Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky Škoda. Patřičného ocenění se dostalo modelu Citigo v anketě Auto roku 2012, kterou pořádá Svaz dovozců automobilů (SDA) spolu se Sdružením automobilového průmyslu (SAP). V kategorii městských vozů zvítězilo Citigo nad sedmi dalšími účastníky.

I v základním provedení si Škoda Citigo zachovává vlastnosti, kterými oslovila v uplynulém roce téměř 1.400 českých řidičů. Prostorný a bezpečný vůz nabízí chytrá řešení a místo pro čtyři cestující i jejich zavazadla. Objem zavazadlového prostoru činí 251 litru, sklopením opěradel zadních sedadel vzroste tento objem na 951 litrů. V tomto směru patří Citigo k největším zástupcům ve své třídě. Ve výčtu bezpečnostních prvků nechybí mimo jiné čtveřice airbagů, ABS či úchyty ISOFIX pro dětské sedačky. Poprvé u značky Škoda mají boční airbagy také funkci ochrany hlavy.

Komfortní, funkční a bezpečnostní výbavu modelu Citigo Active lze rozšířit snadno a za příznivou cenu. Paket Active Plus za pouhých 5.000 Kč přinese mimo jiné výškově nastavitelné sedadlo řidiče, centrální zamykání s dálkovým ovládáním či elektrické ovládání předních oken. ESP přijde jen na 6.000 Kč, za další 4.000 Kč pak zákazník získá aktivní brzdový asistent "City Safe Drive", jenž dokáže při rychlostech nepřevyšujících 30 km/h samočinně zabrzdit a tím zabránit kolizi. Vedle zmíněné verze si mohou čeští zákazníci vybrat třídveřové provedení vozu i ve vyšších výbavových stupních Ambition (1,0 MPI/44 kW od 194.900 Kč) a Elegance (1,0 MPI/44 kW od 209.900 Kč), v jejichž základní výbavě nechybí stabilizující systém ESP. Také pro ně jsou k dispozici pakety Plus za příplatek 5.000 Kč, které mohou zahrnovat například palubní počítač, klimatizaci či signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu.

Seznam volitelných výbav verzí Active, Ambition a Elegance již brzy doplní novinky v podobě panoramatického střešního okna a ekologického paketu Green tec. Za atraktivní, elektricky posuvnou střechu s velkorysým prosklením zaplatí zákazník 15.000 Kč. Pokud se rozhodne pro paket Green tec, za férových 9.000 Kč získá soubor opatření pro snížení spotřeby, který zahrnuje mimo jiné systém Start-Stop, rekuperaci brzdné energie či pneumatiky s nižším valivým odporem. Green tec je možno přiobjednat k oběma dostupným motorizacím.

Škoda, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Základní verze Škody Citigo již v prodeji od 179.900 Kč Fotografie k článku Základní verze Škody Citigo již v prodeji od 179.900 Kč Fotografie k článku Základní verze Škody Citigo již v prodeji od 179.900 Kč Fotografie k článku Základní verze Škody Citigo již v prodeji od 179.900 Kč Fotografie k článku Základní verze Škody Citigo již v prodeji od 179.900 Kč Fotografie k článku Základní verze Škody Citigo již v prodeji od 179.900 Kč Fotografie k článku Základní verze Škody Citigo již v prodeji od 179.900 Kč Fotografie k článku Základní verze Škody Citigo již v prodeji od 179.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!