Výsledky společnosti Citroën ČR za rok 2004

vloženo

Společnost Citroën Česká republika, s .r. o., prodala v ČR v roce 2004 celkem 5 468 vozů. Z tohoto počtu bylo 2 032 vozů užitkových a 3 436 vozů osobních. Celkově to znamená ve srovnání s rokem 2003 nárůst prodejů v segmentu lehkých užitkových vozů a pokles prodejů v segmentu osobních vozů.

Ilustrační foto k článku Výsledky společnosti Citroën ČR za rok 2004 Tato tendence je v souladu s vývojem celkového automobilového trhu v ČR. Téměř 55 % prodejů roku 2004 představují prodeje modelů Citroën C3 a Berlingo. Nejprodávanějším modelem, který tímto splnil očekávání, je model Citroën C3, jehož se prodalo 1 722 vozů. Druhým nejprodávanějším modelem byl Citroën Berlingo, který si získal přízeň 1 258 zákazníků (238 osobní verze, 1 020 užitková verze). Třetí model na žebříčků prodejů, Citroën Xsara Picasso, dosáhl na prodejní číslo 514 vozů. Na jaře roku 2004 uvedl Citroën na trh restylovanou verzi tohoto oblíbeného modelu s novým dieselovým motorem 1,6 HDi o výkonu 110 k. Rok 2004 byl rokem uvedení na trh dvou modelů segmentu nižší střední a střední třídy, Citroënu C4 a restylovaného Citroënu C5, který po rozsáhlém a zdařilém faceliftu můžeme nazývat nový Citroën C5. Oba modely byly na český trh uvedeny na podzim roku 2004, ale již v těchto dnech je zřejmé, že své místo na českém trhu úspěšně našly a doplnily tak mimořádně bohatou nabídku značky Citroën. Oba modely přispěly na automobilový trh kromě velmi líbivého designu také mimořádnými technologickými inovacemi, jako je např. systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, natáčecí světlomety či pevný střed volantu u C4. Navíc oba prošly na výbornou nárazovými testy bezpečnosti EuroNcap, kde získaly maximální hodnocení (*****) a získaným počtem bodů jsou ve své kategorii na čelní pozici. Z tohoto hodnocení vyplývá, že Citroën C4 je jedním z nejbezpečnějších vozů pro chodce a Citroën C5 je nejbezpečnějším vozem svého segmentu na trhu vůbec (podle výsledků testů provedených společností EuroNCAP dne 25/11/2004) V segmentu lehkých užitkových vozů se již tradičně nejlépe dařilo Jumperu a Berlingu. Na český trh byl na jaře 2004 uveden také restylovaný model Citroën JUMPY. Úspěšných prodejů dosahuje stále i model C15, který oslavil v roce 2004 své již 20leté působení na trhu (v ČR se loni prodalo 158 vozů C15).

Zdroj: Citroën Česká republika, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Škoda zahájila výrobu modernizovaného Superbu

Škoda zahájila výrobu modernizovaného Superbu

V závodě společnosti ŠKODA AUTO v Kvasinách začal sjíždět z výrobní linky modernizovaný model ŠKODA SUPERB. Tři a půl roku po uvedení třetí generace na trh prochází vlajková loď značky ŠKODA rozsáhlou modernizací,..

Cestujte se svými koly bezstarostně a snadno

Cestujte se svými koly bezstarostně a snadno

Počasí venku doslova přeje cyklovýletům. S letní dovolenou se jistě objeví otázka, jak kromě sebe a spousty zavazadel..

Jak zvládnout cestování autem v parném létě

Jak zvládnout cestování autem v parném létě

Venku stoupají teploty každý den. Je vidět, že už je léto v plném proudu a v autě začíná být celkem nesnesitelně...

Modernizovaný Volkswagen Passat má české ceny, 3/4 milionu nestačí

Modernizovaný Volkswagen Passat má české ceny, 3/4 milionu nestačí

Modernizovaná osmá generace modelové řady Volkswagen Passat přichází na český trh. Bestseller střední třídy, který..

Test ojetiny: Opel Corsa - déčko není béčko!

Test ojetiny: Opel Corsa - déčko není béčko!

Čtvrtá generace Opelu Corsa s označením D vstoupila na trh v roce 2006. Přesto ani dnes ostudu neudělá. To platí jak po..