Výrobní závod Škody přilákal přes 24 tisíc návštěvníků

vloženo

Úspěšný den otevřených dveří proběhl 6. října v závodě Škoda Auto Kvasiny: Do zákulisí výroby automobilů ve východních Čechách se podívalo téměř 24.500 návštěvníků. V Kvasinách v současné době sjíždí z linky modely Superb a Yeti. Největšímu zájmu se v Kvasinách dle očekávání těšila oblast výroby. Návštěvníci se zajímali zejména o svařovnu a montáž.

Výrobní závod Škody přilákal přes 24 tisíc návštěvníků V Kvasinách v současné době z linky sjíždějí modely Škoda Superb a Yeti. Denní výroba činí celkem 650 vozů v třísměnném provozu. „Kvasiny jsou důležitým pilířem výroby vozů značky Škoda. Srdce značky Škoda bije v České republice a my se pomocí vysokých investic postaráme o to, aby tomu tak bylo i v budoucnu,“ zdůraznil Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast výroby a logistiky. „V rámci naší růstové strategie 2018 budeme v příštích letech vyrábět více vozů. Závod v Kvasinách k tomu rozhodující měrou přispěje,“ dodává Oeljeklaus. V souladu s tímto cílem automobilka rozšiřuje své kapacity na celém světě – tedy i v Kvasinách.

V současné době se staví nová logistická hala, příští rok má být rozšířena svařovna. Už předtím byla rozšířena výrobní kapacita modelu Yeti na dvojnásobek - 100.000 vozů ročně. „Tak velký zájem veřejnosti nás velmi těší,“ říká Pavel Richter, vedoucí výroby vozů v Kvasinách. „Dnem otevřených dveří jsme chtěli veřejnosti poskytnout příležitost blíže se seznámit s naší prací a chtěli jsme tak poděkovat i našim zaměstnancům za jejich skvělou práci.“ O své práci informoval i tým Škoda Motorsport a další organizace, například Odborový svaz OS KOVO a zaměstnanecká pojišťovna Škoda. V rámci akce automobilka podpořila také Unicef a další lokální sociální projekty, které rovněž dostali možnost v Kvasinách prezentovat sebe a své cíle a požádat tak návštěvníky o podporu. O dobrou náladu se v sobotu postaral pestrý program s hudebním doprovodem skupin Mandrage, K2, 4 Watty a Moniky Absolonové. Kromě toho mohli návštěvníci sledovat vznik prototypu vozu.

Myslelo se i na nejmenší návštěvníky. Pro děti byly připravené skákací hrady, umělecká dílna nebo veselé líčení. Naposled otevřela česká automobilka brány svého hlavního závodu v Mladé Boleslavi v dubnu loňského roku, a to u příležitosti 20. výročí spolupráce s koncernem Volkswagen. Předtím se Den otevřených dveří konal v květnu 2009 v českém závodě ve Vrchlabí u příležitosti 100. výročí založení podniku. V Kvasinách se Den otevřených dveří konal naposledy v září 2006. Se zhruba 4.200 zaměstnanci je závod Škoda Auto Kvasiny jedním z nejdůležitějších zaměstnavatelů v regionu.

Závod má dlouhou tradici, automobily se tu vyráběly už na počátku 30. let minulého století, mimo jiné i vůz JAWA 700. Prvním vozem značky Škoda, vyráběným v Kvasinách, byl v roce 1947 model Škoda Superb. Následovaly modely Škoda Felicia (1958-1964), Škoda 110 R Coupé (1970-1980) a řada vozů Škoda 797 v provedeních Felicia, Pick-up, VW Caddy (1995-2001). V roce 2001 byla zahájena výroba vozu Škoda Superb, v roce 2009 pak výroba modelu Škoda Yeti. Navíc se tu vyrábí karoserie modelu Škoda Roomster, jehož konečná montáž v současné době probíhá v závodě Vrchlabí. Závod v Kvasinách je integrální součástí společnosti Škoda Auto, spolu s českými závody v sídle společnosti v Mladé Boleslavi a ve Vrchlabí. K výrobě vozů pro důležité růstové trhy, tedy pro Čínu, Indii a Rusko, Škoda Auto navíc využívá i další lokální výrobní kapacity.

Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Výrobní závod Škody přilákal přes 24 tisíc návštěvníků Fotografie k článku Výrobní závod Škody přilákal přes 24 tisíc návštěvníků
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer