Výroba Fordu B-MAX zahájena

vloženo

Automobilka Ford spustila v Rumunsku výrobu modelu B-MAX, který se chlubí originálním otevíráním dveří Easy Access. K zákazníkům se nový model B-segmentu dostane po prázdninách za cenu od 289.990 Kč.

Výroba Fordu B-MAX zahájena Výroba Fordu B-MAX zahájena

Moderní výrobní závod společnosti Ford tento týden v rumunské Craiově zahájil produkci nového modelu B-MAX, který je odpovědí Fordu na evropský trend přesedání do menších automobilů. Až 40% majitelů velkých aut v Evropě v současné době zvažuje pořízení menšího, hospodárnějšího automobilu, přičemž 20% majitelů malých vozů naopak hledá auto s větším vnitřním prostorem. Těžit z toho budou všestranné modely B-segmentu, jako je právě nový B-MAX. Podle předpovědí má tato kategorie narůst do roku 2018 o 17%. Od uvedení prvního kompaktního všestranného modelu na trh v roce 2000 segment rychle roste: v roce 2003 v něm o přízeň zákazníků soupeřilo pět vozů, v roce 2008 jich bylo již deset. Koncem letošního roku bude mít zájemce o kompaktní všestranný automobil až dvanáct možností na výběr.


I přes svůj kompaktní půdorys, který je v hustém městském provozu k nezaplacení, dokáže Ford B-MAX převážet náklad o délce až 2,3 m a nabízí dveře Easy Access s nepřekonatelně snadným přístupem do kabiny – šířka nástupního otvoru činí 1,5 m. Kompaktní všestranné automobily až dosud často znamenaly nutnost nepříjemných kompromisů v otázkách stylu a výbavy. Podle britské analytické společnosti Trend Tracker se kupci levnějších vozů rozhodují podle „ekonomických a praktických“ faktorů, zatímco klientele v prémiovém segmentu záleží spíše na estetických vlastnostech. Nový B-MAX dokazuje, že menší nemusí znamenat horší. Má nejúspornější motory ve své třídě, řadu technických inovací a systém SYNC s hlasovým ovládáním. Nechybí měkčená palubní deska, nepřímé osvětlení interiéru nebo na přání dodávaný systém automatického nouzového volání Emergency call.

B-MAX je přesně ta správná odpověď pro zákazníky, kteří hledají vůz této velikosti, a svědčí o neslábnoucím odhodlání Fordu dát svým evropským zákazníkům co nejširší svobodu výběru,“ řekl Klaus-Peter Tamm, vedoucí projektu B-MAX. „Je malý, úsporný i stylový a svojí úrovní výbavy vyhoví i zákazníkům, kteří přecházejí z většího automobilu. V daném segmentu představuje jedinečnou nabídku.“

Nový B-MAX v České republice startuje na ceně 289.990 Kč; prodejci již přijímají objednávky. První vozy budou k vidění v autosalonech v září 2012.

Ford

Vyhledat vozidla v inzerci: Ford

Fotografie k článku

Fotografie k článku Výroba Fordu B-MAX zahájena
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

29.05.2017
Toyota Aygo v edici Selection vsází na design
28.05.2017
Škoda Superb upevňuje své postavení novou výbavou
27.05.2017
Volkswagen Caddy TGI se chlubí dojezdem 610 km, resp. 760 km ve verzi Maxi
26.05.2017
Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá
25.05.2017
Test: BMW X6 xDrive30d - když máte na výběr
25.05.2017
Range Rover Velar v Česku, připravte si něj 3 miliony
24.05.2017
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid ujede 63 km na baterie, v prodeji v létě
23.05.2017
Volkswagen up! GTI je realitou, pojede 197 km/h
22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!