Vylepšený Volkswagen Polo R WRX připraven pro sezónu 2014

vloženo

Volkswagen Polo R WRC, vítězný vůz loňského mistrovství světa v rallye FIA WRC (World Rally Championship), je nyní ještě lepší, aby se mohl postavit výzvám sezóny 2014. Volkswagen před novou sezonou, která začíná klasickou a mimořádně náročnou Rallye Monte Carlo (14. až 19. ledna), vylepšil detaily svého mistrovského vozu.

Vylepšený Volkswagen Polo R WRX připraven pro sezónu 2014

Tovární tým bude obhajovat mistrovský titul se soutěžním vozem WRC o výkonu 315 k, který prochází nepřetržitým vývojem od svého debutu před téměř dvanácti měsíci. Patřičně dynamický vzhled dodává vozu atraktivní nový design s šedými a modrými pruhy. První dojem říká, že toto Polo R WRC je ještě dynamičtější. Vytrénovaný stroj s pohonem všech kol vyhrál v uplynulé sezoně deset z 13 rallye a přivezl do Wolfsburgu všechny tři tituly mistra světa.

Pokud se v motoristickém sportu nepohybujete dopředu, znamená to krok zpátky,“ říká ředitel závodního oddělení Jost Capito. „Co se týče technického vývoje, nemůžete prostě polevit ani na jedinou sekundu. Přestože jsme v roce 2013 vyhráli vavřínové věnce, určitě jsme na nich neusnuli. Výrobci v mistrovství světa WRC se dohodli, že pro sezonu 2014 nebudou homologovány žádné nové soutěžní vozy WRC. Navzdory tomu jsme se pokusili maximálně využít zbývající možnosti. Od našeho debutu před dvanácti měsíci jsme zdokonalili mnoho detailních aspektů soutěžního vozu Polo R WRC 2014. Všichni členové týmu se už nemohou dočkat, až uvidíme, jak si stojíme v porovnání se silnou konkurencí značek Citroën a Ford, jakož i s naším novým konkurentem Hyundai.

Přísná pravidla znamenají, že verze soutěžního vozu Polo R WRC pro rok 2014 je souhrnem detailních vylepšení realizovaných na vozu z roku 2013. Kromě nového designu byl soutěžní vůz WRC z Wolfsburgu zdokonalen také pod kapotou. Po minulé sezoně mohl tým využít deset tzv. žolíků, které mu umožnily pozměnit jednotlivé komponenty v porovnání se stavem v dříve předložených homologačních dokumentech. Prioritou inženýrů bylo, kromě optimalizace komponentů podvozku a nových variant vyladění poháněcího ústrojí, zvýšení stability vozu. Volkswagen použil jednoho žolíka k instalaci nové verze softwaru pro palubní elektronický systém.

Kromě skvělého výkonu byla v roce 2013 hlavní výhodou spolehlivost vozu Polo R WRC. Ve 13 soutěžích mistrovství světa – ve třech se dvěma vozy a v deseti se třemi vozy – se tovární tým nemusel potýkat s žádnou poruchou motoru. Došlo pouze k jedné technické závadě: uvolnění konektoru v elektronickém systému.


AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Vylepšený Volkswagen Polo R WRX připraven pro sezónu 2014 Fotografie k článku Vylepšený Volkswagen Polo R WRX připraven pro sezónu 2014 Fotografie k článku Vylepšený Volkswagen Polo R WRX připraven pro sezónu 2014
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala