Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách

vloženo

Americký Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) znovu potvrdil vedoucí pozici společnosti Volvo Car Corporation v oblasti automobilové bezpečnosti. Podle jeho nejnovější zprávy je Volvo S60 jedním ze dvou automobilů, které dosáhly nejlepšího výsledku v novém nárazovém testu IIHS s malým přesahem.

Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách

V tomto novém testu vůz narazí 25% své šířky na straně řidiče do pevné překážky v rychlosti 64 km/h. Na sedadle řidiče při testu sedí zkušební figurína Hybrid III. Test byl navržen tak, aby simuloval situaci, kdy přední roh vozidla narazí do jiného vozidla nebo překážky, jako je například strom či sloup.


Díky vysokopevnostní oceli, kterou Volvo Car Corporation u svých modelů v exponovaných místech používá, nedošlo ke zhroucení přepážky mezi kabinou, podběhem a motorovým prostorem. Řidič tak po případné havárii může vystoupit zcela nezraněn, zatímco u mnohé konkurence jeho chodidla zůstávají zaklíněny pod plynovým či brzdovým pedálem.

Relativně malý přesah představuje velmi závažný typ nehody, protože nemohou být zcela využity veškeré deformační zóny automobilu. Výsledkem testu jsme velmi potěšeni. Naším cílem je vyrábět automobily, které pomohou chránit posádku i v těch nejméně příznivých situacích, jaké mohou v reálném provozu nastat. Tento test potvrzuje, že naše systémy fungují zamýšleným způsobem i tehdy, pokud náraz směřuje pouze na malou část přídě,“ říká Thomas Broberg, vedoucí bezpečnostní poradce ve společnosti Volvo Car Corporation.

Volvo

Vyhledat vozidla v inzerci: Volvo

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách Fotografie k článku Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách Fotografie k článku Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách Fotografie k článku Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem