Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách

vloženo

Americký Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) znovu potvrdil vedoucí pozici společnosti Volvo Car Corporation v oblasti automobilové bezpečnosti. Podle jeho nejnovější zprávy je Volvo S60 jedním ze dvou automobilů, které dosáhly nejlepšího výsledku v novém nárazovém testu IIHS s malým přesahem.

Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách V tomto novém testu vůz narazí 25% své šířky na straně řidiče do pevné překážky v rychlosti 64 km/h. Na sedadle řidiče při testu sedí zkušební figurína Hybrid III. Test byl navržen tak, aby simuloval situaci, kdy přední roh vozidla narazí do jiného vozidla nebo překážky, jako je například strom či sloup.

Díky vysokopevnostní oceli, kterou Volvo Car Corporation u svých modelů v exponovaných místech používá, nedošlo ke zhroucení přepážky mezi kabinou, podběhem a motorovým prostorem. Řidič tak po případné havárii může vystoupit zcela nezraněn, zatímco u mnohé konkurence jeho chodidla zůstávají zaklíněny pod plynovým či brzdovým pedálem.

Relativně malý přesah představuje velmi závažný typ nehody, protože nemohou být zcela využity veškeré deformační zóny automobilu. Výsledkem testu jsme velmi potěšeni. Naším cílem je vyrábět automobily, které pomohou chránit posádku i v těch nejméně příznivých situacích, jaké mohou v reálném provozu nastat. Tento test potvrzuje, že naše systémy fungují zamýšleným způsobem i tehdy, pokud náraz směřuje pouze na malou část přídě,“ říká Thomas Broberg, vedoucí bezpečnostní poradce ve společnosti Volvo Car Corporation.

Volvo

Vyhledat vozidla v inzerci: Volvo

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách Fotografie k článku Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách Fotografie k článku Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách Fotografie k článku Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

30.03.2017
Test ojetiny: BMW 320d xDrive – Ojetina? Vážně?!
29.03.2017
Autodrom Most se potýká s existenčními problémy, mohou za to radní města Mostu!
29.03.2017
Škoda Vision E - předobraz elektrického a autonomního Kodiaqu Coupé?
27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?