Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách

vloženo

Americký Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) znovu potvrdil vedoucí pozici společnosti Volvo Car Corporation v oblasti automobilové bezpečnosti. Podle jeho nejnovější zprávy je Volvo S60 jedním ze dvou automobilů, které dosáhly nejlepšího výsledku v novém nárazovém testu IIHS s malým přesahem.

Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách V tomto novém testu vůz narazí 25% své šířky na straně řidiče do pevné překážky v rychlosti 64 km/h. Na sedadle řidiče při testu sedí zkušební figurína Hybrid III. Test byl navržen tak, aby simuloval situaci, kdy přední roh vozidla narazí do jiného vozidla nebo překážky, jako je například strom či sloup.

Díky vysokopevnostní oceli, kterou Volvo Car Corporation u svých modelů v exponovaných místech používá, nedošlo ke zhroucení přepážky mezi kabinou, podběhem a motorovým prostorem. Řidič tak po případné havárii může vystoupit zcela nezraněn, zatímco u mnohé konkurence jeho chodidla zůstávají zaklíněny pod plynovým či brzdovým pedálem.

Relativně malý přesah představuje velmi závažný typ nehody, protože nemohou být zcela využity veškeré deformační zóny automobilu. Výsledkem testu jsme velmi potěšeni. Naším cílem je vyrábět automobily, které pomohou chránit posádku i v těch nejméně příznivých situacích, jaké mohou v reálném provozu nastat. Tento test potvrzuje, že naše systémy fungují zamýšleným způsobem i tehdy, pokud náraz směřuje pouze na malou část přídě,“ říká Thomas Broberg, vedoucí bezpečnostní poradce ve společnosti Volvo Car Corporation.

Volvo

Vyhledat vozidla v inzerci: Volvo

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách Fotografie k článku Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách Fotografie k článku Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách Fotografie k článku Volvo S60 uspělo v nejnáročnějších nárazových zkouškách
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer