Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE

vloženo

Volkswagen přichází po mimořádně úspěšném roce 2015 s intenzivní produktovou ofenzivou, kterou zahajuje uvedení atraktivních novinek v čele s novým modelem Golf GTE na český trh. Golf GTE je prvním vozem značky Volkswagen s hybridním pohonem s možností externího nabíjení (Plug-in hybrid) na českém trhu.

Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE

Možnost tiché, komfortní a ekologické elektrické jízdy při každodenních cestách po městě a neomezený dojezd díky spalovacímu motoru činí z modelu Golf GTE ideální volbu pro všechny motoristy, kteří chtějí prožívat již dnes mobilitu zítřka.“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.


Nový Volkswagen Golf GTE, jehož cena na českém trhu byla stanovena na 1 009 900 Kč, je dokonalým ztělesněním filozofie Think Blue. Atraktivní exteriér a interiér zušlechťují vytříbené stylistické prvky v charakteristickém modrém odstínu, jímž se odlišují modely Volkswagen s elektrifikovaným pohonem. Typický je také nezaměnitelný oblouk světlometů LED pro denní svícení.

Čtyřdveřový Golf GTE je sériově vybaven mimo jiné klimatizací Climatronic, tempomatem, palubním počítačem Premium, audiosystémem Composition Media, multifunkčním volantem, paketem Světla a výhled, zadními světlomety LED a systémem CarNet e-Remote.

CarNet e-Remote umožňuje řidiči dálkový přístup k různým funkcím automobilu. Pomocí mobilního telefonu a aplikace CarNet e-Remote lze spustit a ukončit proces nabíjení, zjistit úroveň a zbývající čas nabití a odpovídající dojezdovou vzdálenost, nastavit čas aktivování klimatizace a vyhřívání vozu, zjistit polohu zaparkovaného vozu, atd.

Základem hybridní soustavy modelu Golf GTE s možností externího nabíjení je zážehový motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 k) a elektromotor o výkonu 75 kW (102 k). Hnací síla soustavy je na kola přenášena prostřednictvím speciálně vyvinuté šestistupňové převodovky DSG s trojitou spojkou.

Tlačítkem nového modelu Golf GTE se aktivuje hybridní režim poskytující maximální jízdní dynamiku. Řidič má v tomto případě k dispozici celkový nejvyšší výkon 150 kW (204 k) a maximální točivý moment 350 N.m. V jízdním režimu GTE lze dosáhnout nejvyšší rychlosti 222 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h je otázkou 7,6 sekundy. Kombinovaná spotřeba GTE je přitom pouhých 1,5 l/100 km, resp.
11,4 kWh/100 km, a emise CO2 jsou jen 35 g/km.

V režimu čistě elektrického pohonu, který umožňuje jízdu nejvyšší rychlostí 130 km/h, vystačí kapacita lithium-iontového akumulátoru
8,7 kWh k ujetí až 50 km s nulovými emisemi. Včetně plné nádrže benzinu může Golf GTE ujet až 939 km bez doplňování paliva a nabíjení akumulátoru. Nejjednodušší možností nabíjení akumulátoru je připojení k běžné domovní elektrické zásuvce prostřednictvím nabíjecího kabelu se síťovou vidlicí. Standardní dobu nabíjení cca 3,5 hodiny lze přibližně o hodinu zkrátit použitím na přání dodávané speciální nástěnné nabíječky pro domácí garáž.


Porsche Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE Fotografie k článku Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE Fotografie k článku Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE Fotografie k článku Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč