Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE

vloženo

Volkswagen přichází po mimořádně úspěšném roce 2015 s intenzivní produktovou ofenzivou, kterou zahajuje uvedení atraktivních novinek v čele s novým modelem Golf GTE na český trh. Golf GTE je prvním vozem značky Volkswagen s hybridním pohonem s možností externího nabíjení (Plug-in hybrid) na českém trhu.

Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE

Možnost tiché, komfortní a ekologické elektrické jízdy při každodenních cestách po městě a neomezený dojezd díky spalovacímu motoru činí z modelu Golf GTE ideální volbu pro všechny motoristy, kteří chtějí prožívat již dnes mobilitu zítřka.“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

Nový Volkswagen Golf GTE, jehož cena na českém trhu byla stanovena na 1 009 900 Kč, je dokonalým ztělesněním filozofie Think Blue. Atraktivní exteriér a interiér zušlechťují vytříbené stylistické prvky v charakteristickém modrém odstínu, jímž se odlišují modely Volkswagen s elektrifikovaným pohonem. Typický je také nezaměnitelný oblouk světlometů LED pro denní svícení.

Čtyřdveřový Golf GTE je sériově vybaven mimo jiné klimatizací Climatronic, tempomatem, palubním počítačem Premium, audiosystémem Composition Media, multifunkčním volantem, paketem Světla a výhled, zadními světlomety LED a systémem CarNet e-Remote.

CarNet e-Remote umožňuje řidiči dálkový přístup k různým funkcím automobilu. Pomocí mobilního telefonu a aplikace CarNet e-Remote lze spustit a ukončit proces nabíjení, zjistit úroveň a zbývající čas nabití a odpovídající dojezdovou vzdálenost, nastavit čas aktivování klimatizace a vyhřívání vozu, zjistit polohu zaparkovaného vozu, atd.

Základem hybridní soustavy modelu Golf GTE s možností externího nabíjení je zážehový motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 k) a elektromotor o výkonu 75 kW (102 k). Hnací síla soustavy je na kola přenášena prostřednictvím speciálně vyvinuté šestistupňové převodovky DSG s trojitou spojkou.

Tlačítkem nového modelu Golf GTE se aktivuje hybridní režim poskytující maximální jízdní dynamiku. Řidič má v tomto případě k dispozici celkový nejvyšší výkon 150 kW (204 k) a maximální točivý moment 350 N.m. V jízdním režimu GTE lze dosáhnout nejvyšší rychlosti 222 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h je otázkou 7,6 sekundy. Kombinovaná spotřeba GTE je přitom pouhých 1,5 l/100 km, resp.
11,4 kWh/100 km, a emise CO2 jsou jen 35 g/km.

V režimu čistě elektrického pohonu, který umožňuje jízdu nejvyšší rychlostí 130 km/h, vystačí kapacita lithium-iontového akumulátoru
8,7 kWh k ujetí až 50 km s nulovými emisemi. Včetně plné nádrže benzinu může Golf GTE ujet až 939 km bez doplňování paliva a nabíjení akumulátoru. Nejjednodušší možností nabíjení akumulátoru je připojení k běžné domovní elektrické zásuvce prostřednictvím nabíjecího kabelu se síťovou vidlicí. Standardní dobu nabíjení cca 3,5 hodiny lze přibližně o hodinu zkrátit použitím na přání dodávané speciální nástěnné nabíječky pro domácí garáž.


Porsche Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE Fotografie k článku Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE Fotografie k článku Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE Fotografie k článku Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě