Volkswagen vybudoval z recyklovaných pneumatik dětské hřiště

vloženo

Volkswagen předal Statutárnímu městu Děčín do užívání dětské hřiště Run Blue, které bylo nově vybudováno na základě výsledků loňské soutěže „Auta poháněná srdcem“, jež byla vyhlášena před jubilejním dvacátým ročníkem největší běžecké události v České republice – Volkswagen Maraton Praha.

Volkswagen vybudoval z recyklovaných pneumatik dětské hřiště Běžecká soutěž „Auta poháněná srdcem“ probíhala symbolických 42 dní před startem Volkswagen Maratonu Praha 2014 u pěti vybraných prodejců Volkswagen v Brně, Českých Budějovicích, Děčíně, Praze a Zlíně, v jejichž showroomech byl umístěn běžecký trenažér. Na nejlepší běžce čekaly atraktivní ceny, ale všichni zároveň běželi pro dobrou věc. Pro město, jehož dealerství dosáhne nejlepšího celkového výsledku, přislíbil Volkswagen výstavbu dětského hřiště Volkswagen Run Blue z recyklovaných pneumatik – plně v souladu s filozofií „Think Blue.“.

Z pěti autorizovaných prodejců Volkswagen nakonec svedla napínavý souboj o vítězství s velmi těsným výsledkem dealerství v Brně a Děčíně. V Porsche Brno bylo uběhnuto 3 335 309 metrů, zatímco v dealerství Gerhard Horejsek Děčín 3 293 916 metrů. Volkswagen se rozhodl, že ocení oba vynikající výkony a postaví hřiště v obou městech – v Brně i Děčíně. Celkem bylo v pěti showroomech uběhnuto neuvěřitelných 10 156 588 metrů!

„Soutěž ‚Auta poháněná srdcem‘ překonala všechna naše očekávání. Bylo fantastické sledovat, s jakým nasazením se zejména v Děčíně u Gerharda Horejska bojovalo až do úplného konce. Děčínským běžcům nakonec první místo uniklo o vlásek, ale svými vynikajícími výkony nás přesvědčili o tom, že i jejich město si nové dětské hřiště více než zaslouží. Mám velkou radost, že jsme nyní mohli nové dětské hřiště Run Blue z recyklovaných pneumatik předat Statutárnímu městu Děčín do užívání,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

Filozofie „Think Blue.“ vyjadřuje celkový přístup značky Volkswagen k životnímu prostředí a společenské odpovědnosti, založený na principech trvalé udržitelnosti. Volkswagen nejenže vyrábí úsporná vozidla, která minimálně zatěžují životní prostředí, ale snaží se komunikační platformou „Think Blue.“ přispívat také ke vzdělávání a změně životního stylu širokých vrstev společnosti.

Volkswagen je totiž přesvědčen o tom, že skutečného řešení současných problémů, před nimiž stojí celé lidstvo, lze dosáhnout pouze v širších souvislostech za součinnosti všech jednotlivců a subjektů. Jinými slovy: s řešením je třeba začít u sebe. Každý může pomoci dobré věci a stačí maličkosti. Někdy uběhnout pár metrů jako v případě soutěže „Auta poháněná srdcem“, jindy třeba po sobě zhasínat nebo správně recyklovat odpadky. Zkrátka chovat se tak, abychom co nejméně zatěžovali přírodu a životní prostředí.

Porsche ČR

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Volkswagen vybudoval z recyklovaných pneumatik dětské hřiště
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion